Bed and Breakfast Casa Agradable *****

Casa Agradable
9,7

Zoover award

346 reviews over Bed and Breakfast Casa Agradable in het Nederlands

Uitstekende service. Zelfs 's-nachts om 3 uur?

Joseph Diks, 28-4-2017

Kan alleen maar klagen over het feit dat Anne-Loes en Hans 18 jaar een seizoenskaart bij PSV hebben gehad! Alles wordt voor de gasten hier 200% verzorgd. Mooie ligging met uitstekende wandelmogelijkheden welke allemaal perfect gedocumenteerd zijn door Anne-loes en Hans.

Boven verwachting !

Joseph jeannine corine en john, 28-4-2017

We hebben met z'n vieren 6 dagen bij Hans en Anne-Loes vertoefd. Na een dag voelden we ons echt thuis; een erg gemoedelijke ontvangt in combinatie met een prachtige locatie en lekker weer bracht ons meteen in de vakantie stemming.

Ook de prima advisering over wandelingen, strand, stedenbezoek en tochten in de omgeving maakte ons verblijf buiten het B&B een genot.

Terug bij de Casa lekker ontspannen en (Brabants) humorvol relaxen, onder het genot van een borrel, heerlijk eten op een sfeervolle serre/terras.

Kortom een prima plek om naast relaxen, ook de omgeving te verkennen.

Hans en Anne-Loes, bedankt en zeker tot een andere keer

Gereisd met vrienden in april 2017

Hartverwarmend, attent en gastvrij!

Peter en Martine, 25-4-2017

Bij deze eigenaars geraak je als gast wel stikverwend... Elke wens wordt vervuld, kortom, dit verblijf verdient een 'tien' op alle terreinen!
Gereisd met partner in april 2017

Hartverwarmend: gastvrij en attent!

Peter en Martine, 24-4-2017

Mooie omgeving en rustig dorpje.
Gereisd met partner in april 2017

Hier komen we nog zeker vaker terug

Anny Donkers, 23-3-2017

Casa Agradable is een B&B vlak bij Málaga. De eigenaren zij bijzonder vriendelijk die alles doen om de gasten tevreden stellen
Gereisd met partner in maart 2017

Werkelijk Fantastische Bed en Breakfast.

Wil en Jan van Tol, 15-3-2017

De ligging is werkelijk adembenemend, de eigenaren zijn supervriendelijk, gastvrij en staan altijd voor je klaar met wat dan ook, ontbijt is heerlijk met voor ieder wat wils, kamers gezellig en brandschoon, alleen maar pluspunten dus, geniet bij Casa Agradable van een heerlijke vakantie, wij komen zeker weer terug!
Gereisd met partner in maart 2017

Heerlijk

Adrie van Weert, 7-1-2017

In een wereld van rumoer en tempo is het hier heerlijk vertoeven.

Op deze locatie heb je een prachtig uitzicht , maar ook een adres om vandaar uit uitstapjes te maken.

Voor ieder wat wils.

Hans en Anneloes zijn een perfect stel om de mensen te verwennen.

Met andere woorden we komen hier zeker terug !

Gereisd met partner in augustus 2016

Fantastisch B&B

Annie en Jan, 22-11-2016

Het bezit van een auto is wel noodzakelijk. Het laatste stukje van de route naar boven is niet gemakkelijk maar went snel. Eenmaal boven een geweldig uitzicht met een oase van rust. Mooie accommodatie met een royale tuin, schoon zwembad en verschillende zitjes met allemaal een geweldig uitzicht. Mooie, schone en gezellige kamers. Een uitstekend uitgangspunt voor uitstapjes in de omgeving. Cultuur, wandelen of strand. Hans en Anneloes zijn zeer gastvrije mensen met kennis van zaken en van de omgeving. Super zoals je daar verwend wordt. Niets is te veel. Heerlijk ontbijt en de extra's waarmee ze het verblijf nog prettiger maken. Bv. Tappasavond of High Wine. Geweldig!! Wij kwamen er voor de 2e keer en het voelde alsof we thuis kwamen.
Gereisd met partner in november 2016

Ongelooflijk goed verblijf !

Dirk Demeyer, 23-10-2016

Totale rust in een prachtige omgeving - zeer vriendelijke gastheer en vrouw !!

Auto noodzakelijk.

Gereisd met partner in september 2016

Het was een oase in de drukte van ons bestaan

Christiaan en Susanna, 22-10-2016

Grote gastvrijheid, zeer attent, veel humor, empatisch, wat we minder vinden is dat we nu weer thuis in de regen zitten
Gereisd met partner in september 2016

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Casa Agradable in Arenas, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Casa Agradable zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Bed and Breakfast Casa Agradable scoort een 9.68 uit 10 op basis van 352 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: