9,7

Uitstekend

Zoover award

343 reviews over BedAndBreakfast Casa Agradable in het Nederlands

Hartverwarmend: gastvrij en attent!

Peter en Martine, 24-4-2017

Mooie omgeving en rustig dorpje.
Gereisd met partner in april 2017

Hier komen we nog zeker vaker terug

Anny Donkers, 23-3-2017

Casa Agradable is een B&B vlak bij Málaga. De eigenaren zij bijzonder vriendelijk die alles doen om de gasten tevreden stellen
Gereisd met partner in maart 2017

Werkelijk Fantastische Bed en Breakfast.

Wil en Jan van Tol, 15-3-2017

De ligging is werkelijk adembenemend, de eigenaren zijn supervriendelijk, gastvrij en staan altijd voor je klaar met wat dan ook, ontbijt is heerlijk met voor ieder wat wils, kamers gezellig en brandschoon, alleen maar pluspunten dus, geniet bij Casa Agradable van een heerlijke vakantie, wij komen zeker weer terug!
Gereisd met partner in maart 2017

Heerlijk

Adrie van Weert, 7-1-2017

In een wereld van rumoer en tempo is het hier heerlijk vertoeven.

Op deze locatie heb je een prachtig uitzicht , maar ook een adres om vandaar uit uitstapjes te maken.

Voor ieder wat wils.

Hans en Anneloes zijn een perfect stel om de mensen te verwennen.

Met andere woorden we komen hier zeker terug !

Gereisd met partner in augustus 2016

Fantastisch B&B

Annie en Jan, 22-11-2016

Het bezit van een auto is wel noodzakelijk. Het laatste stukje van de route naar boven is niet gemakkelijk maar went snel. Eenmaal boven een geweldig uitzicht met een oase van rust. Mooie accommodatie met een royale tuin, schoon zwembad en verschillende zitjes met allemaal een geweldig uitzicht. Mooie, schone en gezellige kamers. Een uitstekend uitgangspunt voor uitstapjes in de omgeving. Cultuur, wandelen of strand. Hans en Anneloes zijn zeer gastvrije mensen met kennis van zaken en van de omgeving. Super zoals je daar verwend wordt. Niets is te veel. Heerlijk ontbijt en de extra's waarmee ze het verblijf nog prettiger maken. Bv. Tappasavond of High Wine. Geweldig!! Wij kwamen er voor de 2e keer en het voelde alsof we thuis kwamen.
Gereisd met partner in november 2016

Ongelooflijk goed verblijf !

Dirk Demeyer, 23-10-2016

Totale rust in een prachtige omgeving - zeer vriendelijke gastheer en vrouw !!

Auto noodzakelijk.

Gereisd met partner in september 2016

Het was een oase in de drukte van ons bestaan

Christiaan en Susanna, 22-10-2016

Grote gastvrijheid, zeer attent, veel humor, empatisch, wat we minder vinden is dat we nu weer thuis in de regen zitten
Gereisd met partner in september 2016

Super plekje in mooi gebied in spanje

Annet, 1-10-2016

Zeer gastvrij ontvangen.niets is Hans en Anneloes te veel.

Wil je ergens heen ze hebben altijd wel een tip en plattegrond of kaart

Fantastische en gastvrije B&B

Marga, 29-9-2016

Wij waren hier voor de vierde keer en het was wederom fantastisch. Hans en Anneloes doen er alles aan het hun gasten naar de zin te maken. We hebben zeker ook genoten van de kookkunsten van Anneloes!

apart

anja, 27-9-2016

ver afgelegen van de kust,min 40 min rijden,laatste stuk naar B&B smalle zanderige weg op steile bergwand.niet voor onervaren chauffeurs. basic ontbijt,geen vers fruitsap en alle dagen hetzelfde,zeer vriendelijke mensen,en zeer net allemaal,zwembad was redelijk koud (21 graden),niet om lang in te liggen.we hadden graag privecy en dat blijkt nogal moeilijk wanneer je steeds met de andere gasten word geconfronteerd ivm eten,(geen aparte tafels,daar we dat wel via mail gevraagd hadden)s'avonds...... rondom complete rust,in Arenas ook niets te beleven,verplicht om verder te rijden om variatie te krijgen. ideaal voor mensen die rust zoeken en niet actief zijn.
Gereisd met partner in september 2016

Overweeg je om een verblijf te boeken in BedAndBreakfast Casa Agradable in Arenas, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over BedAndBreakfast Casa Agradable zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

BedAndBreakfast Casa Agradable scoort een 9.67 uit 10 op basis van 349 reviews.