Hotel La Posada Del Conde ***

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor La Posada Del Conde bij:

2 reviews over Hotel La Posada Del Conde in het Nederlands

geweldig hotel

Dicky, 14-1-2009

zijn hier tijdens rondreis terecht gekomen en vonden het daar geweldig!! Hotel ligt boven op het stuwmeer, dus het uitzicht is geweldig. De mensen zijn erg vriendelijk en deden alle moeite om ons het nog beter naar de zin te maken! Wij gaan daar in de zomer zeker nog een keer terug om de omgeving te verkennen, de natuur is daar zo mooi!!
Gereisd met partner in januari 2009

Zeer positief

Frank, 24-6-2008

Zeer aardig personeel, mooie ruime kamers. Prima restaurant in het hotel met ook zeer aardige ober. We zijn er maar een nachtje geweest, maar vonden het erg positief. Het hotel ligt wel wat afgelegen, maar mooi gelegen in de natuur aan een meer.
Gereisd met partner in september 2007

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel La Posada Del Conde in Ardales, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel La Posada Del Conde zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel La Posada Del Conde scoort een 8.5 uit 10 op basis van 2 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: