Hotel Cortijo Escondido ****

8,6

65 reviews over Hotel Cortijo Escondido in het Nederlands

De ziel is eruit ...

Leo Mangelschots, 11-8-2015

Cortijo Escondido is een prachtige B&B. Zeer mooi gelegen, met mooie en ruime kamers en een mooi zwembad. De eigenaren waren vriendelijk en behulpzaam, het ontbijt was uitgebreid, maar het voelde meer aan als een Hotel dan een B&B. De eigenaar deed wel zijn best, maar ... Wij hebben eenmaal meegegeten aan de Table D'hotes : Paella à volonté. Geen aperitiefhapjes, geen voorgerecht, en geen dessert en dit voor 23 euro! In de restaurants betaalde je daarvoor 7,5 Euro. Spijtig.
Gereisd met oudere kinderen in juli 2015

Zeer mooie b &b

Frans QUICK, 17-9-2014

Prachtig uitzicht in luxueuze kamer. Alleen het geluid van de wind en water van een klein fonteintje. Goed verzorgd en vriendelijke, behulpzame uitbater. Ligging is zeer goed voor natuurliefhebbers als cultuurfans.
Gereisd met partner in september 2014

Fantastiche plek .....!!

Lea van Eil / Bernard Nagtzaam, 15-9-2014

Laat 'n lastige onverharde weg (van ongeveer 2 km) je vooral niet weerhouden, van deze geweldige stek.

Een prachtig uitzicht , zeer vriendelijke en welwillende Kim en Filip

en naast het bed en het ontbijt regelmatig de mogelijkheden om 's avonds bij hen lekkere paella of tapas te eten.

Goede tips, ideeen en weetjes, maken deze plek tot 'n " heerlijk vertoeven".

Lea en Bernard

Gereisd met partner in augustus 2014

Rustig genieten

Philip Hermans, 1-8-2014

Rustig gelegen B&B. Kamers zijn mooi, zeer proper en voorzien van terras. Uitstekend zwembad. De toegangsweg is de eerste keer een avontuur maar dat went snel. De bbq van Filip is een lekker en Kim is een zeer vriendelijke gastvrouw. Om rustig te genieten moet je hier zijn. Een uitstap naar Cadiz (per boot via El Puerto Santa Maria) is een aanrader.
Gereisd met partner in juli 2014

Hier moet je naartoe!

Peter & Inge, 27-7-2014

Wij hebben 2 schitterende vakantieweken in de prachtige omgeving en rustige schitterende B&B gehad. De ontvangst van Kim en Filip was hartelijk en ze stonden tijdens ons verblijf steeds klaar. We kunnen echt niets negatiefs verzinnen, dus enkel positieve commentaren: gevarieerd en goed ontbijt, mooie nette kamers, lekkere en gezellige avondmaaltijden, een schitterend goed onderhouden zwembad en een werkelijk prachtig uitzicht. Met andere woorden: een top-lokatie die we zeker kunnen aanraden!!
Gereisd met oudere kinderen in juli 2014

De mooie ligging doet je verstillen.

Chris, 9-7-2014

Door de prachtige ligging en de open, vriendelijke ontvangst is deze b&b een een accommodatie waar je je direct thuis voelt. De luxe-kamers zijn, alleen al om het uitzicht, hun prijs meer dan waard. Goede uitvalbasis voor verschillende trips.
Gereisd met partner in juni 2014
Cortijo Escondido, Owner, 10-7-2014
Het is zeer leuk te lezen dat jullie hebben genoten van jullie verblijf in Cortijo Escondido en de vele uitstappen die jullie hebben gemaakt in onze mooie streek ! Hartelijk dank en vele groetjes vanuit Cortijo Escondido !

Heerlijk ontspannend verblijf

Paul, 4-7-2014

Hartelijk onthaal door gastheer Filip vergezeld van een glaasje sherry met olijven. Hoe kan men de vakantie beter starten ! Wat een mooie locatie !! Ruime kamer met eigen terras , mooi ingericht en kraaknet. Zeer goed en verzorgd ontbijt. Lekker dineren, alles top. Wij hebben in de cortijo genoten van de mooie plek, de rust, het heerlijke zwembad en de gezellige avonden. Vriendelijke en behulpzame eigenaars Kim en Filip en de 2 lieve kindjes, niets gevraagd is teveel. Het was de eerste keer aan deze kant van Andalusie en we vonden dat er heel veel mogelijkheden voor interessante uitstappen waren.

We waren wat ongerust na negatieve ervaringen gelezen te hebben over de toegangsweg maar dit valt na één keer gedaan te hebben reuze mee, het maakte ons echt niet veel uit. En het verblijf maakt alles goed !!!

Voor ons was dit een zeer geslaagde vakantie en heel veel te bezien in de streek ! Een aanrader !!!

Gereisd met partner in juni 2014
Cortijo, Owner, 8-7-2014
Dank voor uw beoordeling ! Met groot genoegen hebben we gelezen dat u een mooie vakantie heeft doorgebracht in Cortijo Escondido ! We doen ons best om het onze gasten zo aangenaam mogelijk te maken ! Nogmaals hartelijk dank voor uw verblijf in Cortijo Escondido !!

Eerder hotel, maar minder service

guy, 12-6-2014

Voor ons de eerste maal dat we in een b&b logeerden. Wij verwachtten een meerwaarde tov een hotel, vooral ook door de stevige kamerprijs. Cortijo Escondido heeft onze verwachtingen niet ingelost. Ontvangst door gastheer was lauw en onpersoonlijk, gastvrouw hebben we gedurende het ganse verblijf niet gezien. Ontbijt was karig (zou toch een troef van een b&b moeten zijn). Mooie kamer, maar toilet zonder deur (!). Kamer wordt amper gereinigd. Zwembad te koud en niet voldoende gereinigd. Mooie ligging op een berg, maar enkel bereikbaar via een klein zandweggetje met vele diepe putten, wat je mobiliteit zefls met een auto beperkt. Prijzen van drank en avondeten, te hoog in vergelijking met locale restaurants. Bij reservatie speciaal geïnformeerd of er fietsen konden worden gehuurd. Dit werd ons bevestigd, doch ter plaatse konden we nergens fietsen huren en hierop werd dan laconiek gereageerd. Wij komen hier niet terug.
Gereisd met vrienden in juni 2014
Cortijo Escondido, Owner, 8-7-2014
Het spijt ons dat we uw verwachtingen niet konden invullen! Uw gezelschap van 6 werd ontvangen met sherry en olijven. Een b&b heeft geen hotelservice zoals receptie, animatieteam,. Ook geven tv programma´s misschien een verkeerde impressie. Wij staan steeds klaar voor onze gasten. Vragen staat vrij! Zo heeft u langer van de 3 kamers mogen gebruik maken op de vertrekdag, zonder meerprijs. Ons ontbijt is goed verzorgd en afwisselend wat u kan nalezen op onze site. U was op de hoogte dat we een panne hadden aan de pomp van het zwembad die even in reparatie moest.Gezien de vele uitstappen denk ik niet dat uw mobiliteit beperkt is geweest. Het spijt ons, fietsen waren ons bevestigd helaas bleek later de verhuur gestopt te zijn. Dineren is een vrije keuze en mensen maken graag gebruik van deze service om gezellig te tafelen met medegasten.Tenslotte, onze excuses dat onze B&B jullie niet bevallen is, misschien was een B&B toch niet de juiste keuze voor wat jullie zochten. woordlimiet

Enorme gastvrijheid genoten!!!

Lieve Van Sande, 2-6-2014

Wij keren graag terug. Fenomenaal uitzicht en zeer goed ontvangen, ook voor de kindjes!!!Niks was teveel wat we vroegen.
Gereisd met jonge kinderen in januari 2014
Cortijo Escondido, Owner, 10-7-2014
Hartelijk dank voor jullie beoordeling ! Het doet ons veel plezier te lezen dat jullie een leuke vakantie hebben beleefd. Vele groetjes vanuit Cortijo Escondido aan jullie en de kindjes !

Prachtige B&B op toplocatie in west andalusie !

Fam Bomans St-truiden, 2-12-2013

Filip , Kim en hun schattige kinderen hebben hier een pareltje van rust gecreëerd op een unieke en wonderschone locatie in de andalusische bergen!

Met een lekker ontbijt en zo je wil 's avonds tapas of paella of bbq ... wordt ook het culinaire niet vergeten! Wij ( gezin met 3 jonge kinderen) zaten in het huisje el mirador op 200 m van de b&b; prachtige vergezichten, alle dagen zonnig en warm ...kortom een prachtvakantie gehad !! Kim , Filip, gabriel en lorena : merci en groetjes .

Gereisd met jonge kinderen in juli 2013

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Cortijo Escondido in Arcos de la Frontera, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Cortijo Escondido zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Cortijo Escondido scoort een 8.59 uit 10 op basis van 65 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: