Bed and Breakfast Rancho Sierra Azul

Bed and Breakfast Rancho Sierra Azul
Rancho Sierra Azul
8,5

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Bed and Breakfast Rancho Sierra Azul bij:

2 reviews over Bed and Breakfast Rancho Sierra Azul in het Nederlands

Klein paradijsje in mooi Andalusië

Hugo en Ineke, 18-9-2017

Prachtig gelegen op nog geen 15 minuten over een mooie weg naar Antequera met leuke winkels, terrasjes en bezienswaardigheden.Met een half uur ben je in El Torca, zo ontzettend mooi, de natuur, de gieren. Vanaf de rancho kun je vele kanten uit met de auto en het is dan heerlijk om weer terug te komen en te genieten van het zwembad, en de mooie locatie maar vooral de rust. Een drankje of ijsje wordt door de supergastvrije Erik en Anita graag geserveerd. Het ontbijt is super, elke dag een verrassing! Kortom een sfeervolle Rancho waar het je aan niets ontbreekt en waar wij ons welkom voelden!
Gereisd met partner in september 2017

Erg fijne B&B maar heel erg afgelegen

Mark van Ruitenburg, 18-8-2017

Wij hadden hier voor 1 week geboekt en dit was lang genoeg. Erg leuke en nette B&B (wij hadden de Casita gehuurd), Erik en Anita waren aardig en behulpzaam, en gaven ons het gevoel dat niets teveel was.Lekker zwembad en heerlijke zitjes in de tuin. Wat ons erg tegen viel is de erg afgelegen plek, in de omschrijving staat dat de eerste volgende plaats iets van 10 km weg is, dit is bijna 20 km door de bergen over kronkelige wegen, je ben dus zomaar 20-25 min onderweg. Gezellig even ergens wat drinken of een ijsje eten zat er dus niet in. In de directe omgeving is niet veel te doen, je moet altijd zomaar minimaal 45-60 min rijden om ergens te komen.
Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Rancho Sierra Azul in Antequera, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Rancho Sierra Azul zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Bed and Breakfast Rancho Sierra Azul scoort een 8.5 uit 10 op basis van 2 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: