Villa Estrella

8,3

3 reviews over Villa Estrella in het Nederlands

Prachtig uitzicht, rustgevend B&B

Katia, 23-3-2013

Je word met open armen ontvangen, huiselijke sfeer met de nodige privacy.

Lekker eten, zorgen voor tips voor't verblijf. De ligging is ideaal voor natuurliefhebbers en met de trein van Alora ben je in 40 min in Málaga. Voor ieders wat wils dus.

Gereisd met partner in maart 2013

Toffe vakantie, zeker voor herhaling vatbaar

Renee Vervaeke, 19-3-2013

Ik heb jaren niet zoveel gelachen dan nu. Het is een hele toffe gastvrouw. Wij voelden ons hier echt thuis. Het eten was goed lekker. Wij waren verdwaald en waren verbaasd dat de gastvrouw ons nog kwam oppikken om vier uur in de nacht.
Gereisd met vrienden in maart 2013

Heerlijk om tot rust te komen

Frank Andriesen, 19-3-2013

Fantastische accomodatie om heerlijk tot rust te komen. Heerlijk afgelegen in de bergen met een formidabel uitzicht.

Super vriendelijke en gastvrije beheerders die er alles aan doen om het je naar de zin te maken. Het eten was heerlijk. Dit is echt een aanrader wanneer je rust zoekt in een mooie omgeving.

Gereisd met partner in maart 2013

Overweeg je om een verblijf te boeken in Villa Estrella in Álora, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Villa Estrella zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Villa Estrella scoort een 8.33 uit 10 op basis van 3 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: