Appartement Dos Alamos

Zoover award

87 reviews over Appartement Dos Alamos in het Nederlands

Heerlijke vakantie

Edwin en Petra, 15-9-2017

Wat een leuke accomodatie met fijne gastvrije eigenaren. Alle ingrediënten voor een topvakantie waren voor ons aanwezig. Lekker zwembad, goed eten, heerlijk weer. Als je Andalusie met je huurauto wil ontdekken dan kun je niet beter zitten. Monica en Adrie nogmaals dank wij hebben genoten en komen zeker nogeens terug.
Gereisd met partner in september 2017

Super locatie , en omgeving

philma en Jo, 20-7-2017

Gastvrije en rustige appartementen complex. Met ruime appartementen , heerlijk zwembad . Mooie locatie om andalucia te ontdekken . Evt met een jeepsafari met de eigenaar . Hij kan je heel veel vertellen over de omgeving. Alles kan ,maar moet niet . eigenaren zijn gastvrij en doen alles om het na je zin te maken. Voor ons was het de 3e keer dat wij naar Dos Alamos zijn geweest. Zeker een aanrader ...

B en B voor ons Bed en Thuisgevoel

Fam. van de Velde, 5-7-2017

Mooi uitgangspunt voor verschillende trips.

Ontspannen sfeer, heerlijk zwembad, alle activiteiten die worden aangeboden zijn orgineel. Breakfast en Diner mogelijk, Veel en lekker.

Prima sfeer.

Super!!

Geert, Ingrid & Frouke, 22-6-2017

Pluspunt : Een klein paradijsje, gezellig, vriendelijke gastvrouw/heer, zalig pool.

Min punt: NIKS!

Dank je wel Ari en Monica, het was tof bij jullie te staan. (Camper)

Gezellige en centraal gelegen Bed en Breakfast

Peter en Suzanne, 20-6-2017

Wat hebben we genoten van ons verblijf in Dos Alamos.

Een prima appartement met airco, plafondventilator, koelkast, etc.. Het zwembadgedeelte was perfect met heerlijke ligbedden, een bar en het water was schoon en je rook / voelde geen chloor.

Adrie en Monica zijn toppers en ze doen alles om het naar je zin te maken:

Monica kan heerlijk koken, Adrie is met zijn kennis over de omgeving net een wandelende encyclopedie en hij kan heel passievol vertellen, er is een boekenkast vol boeken die je kunt lezen en er worden regelmatig avonden georganiseerd, zoals bv. paella eten, tapastour, etc.. Als je zin hebt om mee te doen is dat prima, heb je geen zin: ook prima. Heel relaxed allemaal.

Dos Alamos is heel centraal gelegen voor de Caminito del Rey, Antequera en El Torcal, Mijas, Malaga, Ronda, wandeling de Arabische Trappen, etc..

Wij kijken met heel veel plezier terug op ons verblijf in Dos Alamos en wensen Adrie en Monica onwijs veel succes toe met hun mooie paradijsje!!

Gereisd met partner in juni 2017

Prima accomodatie met zeer vriendelijke eigenaren.

Mark Sander, 16-5-2017

De aangeboden Jeep Safari was prima. Ontbijt en diner waren lekker en voordelig. Het prijsniveau is goed te noemen. De ligging is in een mooie omgeving.

Het aangeboden wi-fi was niet sterk, maar ook niet slecht te noemen. Echte slechte dingen waren er niet, en mijn verblijf was prima. Gezellig. Ik zou het andere ook aanraden.

Gereisd alleenreizend in april 2017

goed verzorgde accomodatie met goede gastheer

ecj de ruijter, 3-5-2017

Je hebt een auto of adrie nodig om ergens te komen.

schitterende omgeving.

voor de gevorderde wandelaar een prachtig bergachtig landschap.

de "el caminito" lopen....geweldig!

"El torcal" een prachtige "maanlandschaps" wandeling.

"Sagrado corazon de jesus el santo" vlakbij!

een behoorlijke klim maar waard.

de offroad trip met de eigenaar adrie een prachtige beleving.

We gaan dus zeker nogmaals.

Gereisd met partner in april 2017

Heerlijk!

Els vd Stolpe, 15-10-2016

Alles wat hiervoor is gezegd klopt.

Super gastvrij onthaal en verblijf; tot en met tapas eten in Alora met z'n allen (Knas).

De (prive) jeep safari met Adri was fantastisch; Adri weet zó veel van de omgeving. Echt een aanrader.

Wij hadden een prima kamer. De avonden aan de bar bij het zwembad waren echt supergezellig met als onbetwist hoogtepunt de paella maaltijd met de andere gasten.

Zeker een adres om terug te komen. Monica en Adri, Bedankt.

Gereisd met partner in september 2016

Gezelligheid ten top!!!

Inge Burgmijer, 3-9-2016

Huurauto onmisbaar, de gastheer en vrouw doen er alles aan om het je naar de zin te maken. Van autohuur tot jeepsafari en paella avonden.
Gereisd met partner in oktober 2015

Superlieve mensen die weten wat verwennen is

Ann Van Aken, 3-9-2016

Je hebt een auto nodig om in de steden te geraken.

Geen tv op de kamer.

Prachtige streek, lieve mensen, lekker eten, mooie goed onderhouden B&B, leuke sfeer, mogelijkheid tot safari, ...

Gereisd met partner in februari 2016

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Dos Alamos in Álora, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Dos Alamos zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Dos Alamos scoort een 9.02 uit 10 op basis van 88 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: