Bed and Breakfast Casa Las Lomas

Bed and Breakfast Casa Las Lomas
Casa Las Lomas
9,3

3 reviews over Bed and Breakfast Casa Las Lomas in het Nederlands

In een woord: FANTASTISCH!!

Martinus81, 8-10-2012

We hebben hier 12 fantastische en romantische dagen van onze honeymoon gehad! Het appartement is fantastisch, super groot dakterras waar je vanuit je hangmat een adembenemend uitzicht hebt en het zwembad is heerlijk om af te koelen. Een mooie rustige omgeving (het enige ‘verkeer’ wat langs komt is een geitenhoeder met zijn kudde) waar je kunt relaxen, wandelen of wat je ook maar wilt doen.

Daarnaast was de verzorging uitstekend, wat een lieve mensen zijn Christel en Edwin! Alles werd gedaan om onze vakantie naar ons zin te maken.

Andalusie is werkelijk prachtig, deze plek leent er zich prima voor om de omgeving te verkennen, tot rust te komen en te genieten van het Spaanse landschap en leven. Er zijn veel mooie bezienswaardigheden in de buurt, waarbij de route er naar toe alleen al de moeite waard is.

Om Andalusie te zien en te ervaren is een verblijf in Las Lomas dus een echte aanrader!

Gereisd met partner in september 2012

toplokatie

albert scholte, 9-7-2012

zeer mooie lokatie, helemaal in de natuur, rustgevend omgeving
Gereisd alleenreizend in juni 2012

geweldige plek met een prachtig uitzicht

martin de bakker, 9-7-2012

B&B las lomas in alora, wat een geweldige plek, mooi verzorgt, vrijheid en rust.

Lieve mensen en erg behulpzaam.

Als je het echte spaanse landschap en leven wilt leren kennen is deze plek fantastisch.

Gereisd met jonge kinderen in juni 2012

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Casa Las Lomas in Álora, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Casa Las Lomas zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Bed and Breakfast Casa Las Lomas scoort een 9.33 uit 10 op basis van 3 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: