Appartement Turismo Tropical **

6,3

22 reviews over Appartement Turismo Tropical in het Nederlands

EEN PRACHTIGE UITVALSPLEK!

Arie Ambachtsheer, 4-11-2009

Spaanse stad, niet voor toeristen die in hun eigen taal bediend willen worden!

Prachtig binnenland, aan alle kanten. Alles in de stad op loopafstand (om van het strand maar te zwijgen... enkele tientallen meters). Geen massa-toerisme, werkelijk ideaal. Lokale verrassingen die aangenaam zijn. Ontdek het zelf! Doen, dus..

WIJ GAAN IN ELK GEVAL HIER WEER NAAR TOE! (En begrijpen eerlijk gezegd de eerder afgeleverde commentaren niet zo..) Waarom mag een gehandicapte medemens hier niet zo genieten als wij?

Gereisd met partner in oktober 2009

Nooit meer, maar toch geslaagd

Diana, 7-1-2009

Dat van die bejaarden kunnen wij beamen, maar die van ons waren wel luidruchtig! Snachts leek het wel of ze elkaar achterna zaten, ze waren dronken, en smorgens vonden wij zelfs een keer een grote witte onderbroek in de citroenboom voor ons huisje! Ook was een keer een bejaarde buiten gesloten en die heeft uren staan bonken op de deur. Ja we hebben wel gelachen om die bejaarden!

we hebben niet gegeten in het restaurant, meestal in het appartement want de restaurants langs het strand stellen niks voor. Het ligt lekker aan het strand, maar het plaatsje zelf vonden wij niet veel aan.

Gereisd met partner in januari 2009

Helaas niet weer.

Bert, 5-10-2008

Onlangs een week op basis van halfpension hier geweest. Het is een sterk verouderd appartementencomplex wat aan renovatie toe is. De inrichting en ruimte is onder de maat. Veel keukengerei is niet aanwezig zoals koffieapparaat of een filter, theekan en ook een afwasborsel en afdruiprek ontbraken. Het appartement zelf is te klein, de woonkamer is iets van 3 bij 4 waar je amper met 4 personen kunt zitten. De tweepersoonsbedden zijn eveneens voor 2 personen te klein. Gordijnen wilden niet goed open en hingen er half kapot bij. Het eten was niet erg goed. Groenten ontbraken en had je bijv. patat en vlees. Ook geen buffet dus het was steeds afwachten wat je voorgeschoteld kreeg. Ook was er geen animatie. Het zwembadwater was te koud om in te zwemmen. De gasten bestonden voornl. uit Spaanse bejaarden. Tv was er wel maar had enkel Spaanse zenders. Kortom teveel minpunten om hier ooit nog terug te keren.
Gereisd familie in september 2008

Niet weer.

Bert, 5-10-2008

Gereisd familie in oktober 2008

bert tintel, 15-6-2008

nadeel,serviesgoed was niet erg compleet te noemen, zoals 2 kleine pannetjes 4 koekepannen,1 groot wijnglas + 1kleine ,4 kleine limonade glazen ,5 kopjes etc etc.Desalniettemin,wij kwamen 's nachts om +/- 1uur45 aan en werden gedropt vlakvoor het app.,dus moet je gaan zoeken,nou dat was snel gevonden wij hebben aangebeld en daar was een vriendelijke mijnheer ,die ons verder heeft geholpen,en ons daarna nog vroeg of wij nog iets wilde drinken,wel daar hadden wij geen bezwaar tegen en stemde in met een fles wijn ,hij bracht ons netjes naar het app.en wenste ons een goede nachtrust.Die ochtend werden we in alle rust wakker van de stilte,maar de dagen daarna was het minder wat bleek alweer een BOUWPUT voor onze neus ,dit keer een parkeergarage.En dan iedere dag die harde wind met jazeker heel veel STOF.Maar we hebben ook genoten iedere dag van het vele wandelen, en klimmen want het is niet overal vlak ,uit eten en drinken voor weinig geld,mooie omgeving,vriendelijke mensen, aanrader
Gereisd met partner in mei 2008

Mervyn, 19-1-2008

Het appartement wat wij hadden zelf is wat armoedig en heeft geen uitzicht. Ook had het geen balkon. De bvoulevard ervoor is volledig opgebroken wegens een grondige renovatie tbv parkeerplaatsen en doet totaal niet pitoresque aan.

En bijna overal is het betaald parkeren. Maar het centrum is zeker wel de moeite waard om een dagje rond te keutelen.Ook het kasteel en het palmbomenpark. Ga ook eens biljarten in het poolcenter. Verder moet je het totaal van de omgeving heben, want het kiezelstrand is vervuild en zwemmen is verboden. De omgeving echter is prachtig. De alpujarras, de sierra nevada, de valle tropical, Granada en het Alhambra. Als hier niet voor het achterland komt heb je hier echts niets te zoeken. Natuurlijk is er een warm bakkertje op de hoek en zijn de mensen aardig en een paar strandtenten zijn ook niet verkeerd. Voor € 4,50 kan je op de hoek chinezen. Ook aardige mensen, maar ik kook zelf dan liever...

Maar het achterland is prachtig als je een huurauo hebt.

Gereisd met partner in januari 2008

10-1-2008

Turismo Tropical bezocht met vrouw en kind (kleuter):

okt 2002

okt 2004

april 2003.

Nette appartementen; in het algemeen rustig; mooie omgeving (strand, boulevard, stadje); eten niet super de luxe maar goed; vriendelijk personeel (ben Spaans sprekende: maakt misschien verschil); zwembad nogal koud water; speeltuinje; gemoedelijke sfeer; niet al te duur; vnl. ouderen/gehandicapten (geen lawaaige jongeren). Prima naar ons zin.

Gereisd familie in april 2005

Joke, 7-6-2007

Ben dit jaar in mei 2 weken met man en 2 jongens geweest en hebben er genoten. We hadden een appartement dus over het eten weet ik niets. Het appartement had precies wat ik voor de prijs verwacht had, niets meer en niets minder, over bedden doen we allemaal wel eens moeilijk. Het werd goed schoon gemaakt, bedden opgemaakt, handdoeken, vloertje, voor mij een echte verwenvakantie. Minpuntje: veel gehandicapten, maar die kunnen er niets aandoen. Pluspunt: jongens hadden vaak een prive-zwembad, de zee in Almunecar was koud en smerig.

Iemand schreef gehorig appartement: ik hoorde ik 's nachts niets. En dat lawaai 's avonds door de live-muziek maakt niets uit, je gaat toch niet om 10 uur naar bed in Spanje.

Ik wil nog even aanvullen dat het echt aan het strand ligt, op loopafstand van de leuke oude stad en supermarkten en bakker in directe omgeving (200-300 meter lopen) liggen. En natuurlijk Sierra Nevada, Granada en andere tochten gemaakt met onze huurauto.Het directe achterland is al prachtig.

Gereisd anders in juni 2007

D.Baeken, 26-5-2007

de appartementen zijn redelijk verzorgd en het eten was goed maar niet super. Het complex heeft speciale voorzieningen voor mensen met een handicap die er dan ook masaal aanwezig waren en dat is niet wat iedereen verwacht bij een vakantie. Maar het stadje was in het algemeen wel erg leuk zeker een aanrader maar kies dan wel een aangenamer complex.
    Gereisd met partner in mei 2007

Paul en Karin, 24-3-2007

Ik ben erg te spreken over deze appartementen. Zijn in maart een weekje hier geweest. Appartementen hebben weinig luxe, maar voor de appartementen kom ik niet naar Zuid-Spanje toe. De "Grijze golf" is wel in overvloed aanwezig, maar daar heb je geen last van, liggen namelijk op tijd in hun nest. Het was niet beter of slechter dan ik had verwacht en precies wat we in gedachten hadden.
      Gereisd anders in maart 2007

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Turismo Tropical in Almuñécar, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Turismo Tropical zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Turismo Tropical scoort een 6.32 uit 10 op basis van 22 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: