Appartement Tao **

7,2

5 reviews over Appartement Tao in het Nederlands

Eenvoudig, maar compleet appartement

Zonnetje, 10-2-2010

In de zomer van 2003 hebben we hier onze 3-weekse vakantie doorgebracht. Het appartement is prima bevallen, maar het is wel héél eenvoudig. Het meubilair was wel enigszins verouderd,maar functioneerde goed.Het complex ligt direct aan het strand. Bij het app. is een klein gemeenschappelijk zwembad; tussen de middag gaat dit echter wel dicht!

TIP: Op 5 min rijden is een klein waterpark waar je voor een klein bedrag de hele dag heen kunt (apr-sep).

Het app. had 1 slaapkamer met 2 losse bedden, een ruime badkamer met douche en toilet, open keuken met bar en in de keuken ook een wasmachine. Woonkamer met ruime bank en 2 'kastbedden'. Daarnaast een heel ruim balkon met zitje. Het balkon heeft uitzicht op zee en je kunt er makkelijk met 4 personen zitten.

Het centrum van Almuñecar ligt op 5 min rijden met de auto of 20 min lopen. Wij hadden aan auto gehuurd en dit is wel een aanrader.

Voor de leuke restaurantjes moet je in het oude centrum zijn.

Gereisd met partner in augustus 2003

eenvoudig maar functioneel

aafke, 3-8-2008

oven, wasmachine, ligbad, magnetron, we konden een parasol lenen, er was een "bibliotheekje" van achtergelaten boeken in alle talen, waar we gebruik van hebben gemaakt, kleine ongemakken binnen een uur opgelost door receptie, service dus verbeterd sinds vorige beoordelingen.
Gereisd anders in juli 2008

Math Fredrix, 19-2-2006

Eenvoudig, prima aan het strand liggend complex. Alle appartementen hebben volop zeezicht. Inrichting eenvoudig, alle benodigheden aanwezig.
Gereisd alleenreizend in februari 2006

Sanne & Rick, 8-4-2005

Het is alweer even geleden dat we er geweest zijn (sept 2003), maar het appartement is goed bevallen. Het was erg netjes, wasmachine aanwezig, ruime en koele slaapkamer, erg groot balkon (kon er makkelijk met 4 personen zitten), eenvoudige keuken, ruime woonkamer met zitje en banke en direct aan het strand! Het is wel wat verouderd en in het appartementencomplex wonen veel gezinnen het hele jaar door. Het zwembad is eenvoudig, maar op 10 minuten loopafstand is er een waterparkje waar je voor een redelijke prijs heen kunt. En het strand ligt aan je voeten!

Het centrum is wel even lopen, maar appartement was bij ons inclusief auto.

Gereisd anders in april 2005

e.bax, 21-3-2005

Gedurende ons verblijf in april 2004,moesten wij genoegen nemen met verbouwingswerkzaamheden in een aangrenzend app. ERG VEEL STOF ,LAWAAI EN ANDER OVERLAST,WAT HET COMFORT ZEKER NIET TEN GOEDE KWAM en vaak zeer hinderlijk was!

Eigenlijk is dit niet in de haak en moet het uitgesloten worden geacht dat zulke werkzaamheden tijdens verhuur

plaatsvinden! met vr. groet ,een huurder

Gereisd anders in maart 2005

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Appartement Tao** bij :

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Tao in Almuñécar, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Tao zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Tao scoort een 7.17 uit 10 op basis van 6 reviews.