Vakantiehuis La Granja de Antonio *****

La Granja de Antonio

119 reviews over Vakantiehuis La Granja de Antonio in het Nederlands

Paradijsje

Fam. Boogaard, 22-8-2017

Wij zijn hier in juni 2 weken geweest.

Appartement geboekt maar kregen de yurt..... Was in 1 woord fantastisch!

Goede bedden, luxe douche en fijne buitenkeuken.

Geen zin om te koken? Dan kun je terecht in het restaurant voor een heerlijk diner.

Het complex is kleinschalig en voorzien van een leuke speeltuin en zwembad.

Zowel wij, als onze zoon van 2,5 heeft zich prima vermaakt.

Kortom een aanrader!

Gereisd met jonge kinderen in juni 2017

Heerlijke plek voor een rustige vakantie

Angela, 21-8-2017

Wij hebben gekozen voor La Granja de Antonio omdat het enorm kindvriendelijk is, maar toch erg kleinschalig. We hebben genoten van een ruime week vol rust, mooie omgeving en leuke uitstapjes gemaakt. Wij hadden een huisje geboekt voor 4-6 personen, met twee slaapkamers. Het huisje was zeer compleet en erg netjes. Zowel voor het huisje hadden we een terras met uitzicht op het zwembad en achter een heerlijk terras met loungeset en eettafel en prachtig uitzicht op de natuur. Zowel ontbijt als diner zijn prima en goed verzorgd. Het fijne is dat er voor de kinderen onwijs veel te doen is, ons zoontje van 3,5 heeft heerlijk gezwommen, na het eten gefietst en in de speeltuin gespeeld met leeftijdsgenootjes. Er zijn veel spelletjes en speelgoed waarmee ze zich prima kunnen vermaken. Een puntje ter verbetering is de prijzen van het diner, fles wijn, dit is in vergelijking duur met restaurants in de omgeving. Ook extra betalen voor veel dingen zoals airco, later uitchecken etc.
Gereisd met jonge kinderen in juni 2017

Waardeloos (+Rectificatie)

Jaap Cordes, 14-3-2017

Zwaar verwaarloosd en totaal niet onderhouden,niets werkt geen verwarming,dak lekt regen water loopt naar binnen,koelkast waar bijna niets in kan enz.

Rectificatie:

Eigenaar heeft het heel netjes opgelost door ons een ander appertement te geven,wij zijn de zelfde dag nog verhuist naar een heel nieuwe afdeling.

Heel luxe,dik voor elkaar,Bedankt Roger

Gereisd met partner in maart 2017

Heerlijke vakantie gehad

Gwenda, 6-10-2016

Begin juli 2 weken geweest met 2 jonge kinderen. Onze gedacht was aanvankelijk 'het kan nooit zo goed zijn als in de recensies beschreven wordt', maar dat was het wel! Heel gastvrij, perfect voor de kinderen, heerlijk eten, lekkere wijnen, goed geregeld met de babyfoon. Massage was erg fijn. Enige nadeel is dat het grote zwembad ca 1.60m diep is, dus kleinere volwassenen kunnen hier niet staan. Wij hadden een heel fijn huisje net achter het zwembad, erg compleet en meer privacy dan de geschakelde huisjes.
    Gereisd met jonge kinderen in juli 2016

geweldig

E. Malestein, 18-8-2016

Fantastisch uitzicht, heerlijk gegeten en een mooi zwembad.
    Gereisd met vrienden in oktober 2015

Wederom heerlijk genoten!

Patrick Beudel, 18-8-2016

Wij zijn nu voor de vierde keer op la Granja geweest en hebben wederom erg genoten. De kinderen hebben heerlijk gezwommen het zwembad. En s'avonds hebben ze met de andere kinderen leuk gespeeld.

De massage van Marina is echt een aanrader en de lekkere wijntjes van Roger ook. Wat wel erg handig is een auto te hebben en daarmee soms uitstapjes te maken naar bv Mijas, Malaga, Marbella of lekker naar het strand en een visje eten in la Cala de Mijas.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016

Geweldig gastvrij onthaal in super vakantiehuisje

E. Cruise, 18-8-2016

Wat een heerlijk weer en wat een fantastische keuken in La Granja! Zuid-Spanje trok me nooit omdat ik niet zo'n strand-type ben, maar hier in La Granja de Antonio kom je helemaal tot rust in de Spaanse zon! Vlakbij Malaga, maar ook prima om van hieruit Cordoba of Granada te bezoeken.
    Gereisd met partner in juni 2015

Heerlijke plek voor gezinnen met goed eten.

frits1977, 15-8-2016

Eten met lekkere (veel verschillende) wijnen. De eigenaar vindt het ook leuk om daar wat over te vertellen. Kinderhoek en zwembad zijn top. De massage in de spa zijn zalig. Het eten s avonds is erg op volwassenen gericht, dus voor onze kinderen verstandiger om vooraf zelf iets toegankelijkers te koken. Als er een probleem is wordt het snel opgelost. Denk dat wij wel een keer terugkomen.
    Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016

Op en top genieten voor ouders en kids!

Smulders, 7-7-2016

Het is heerlijk hier! Super mooi en sfeervol, kleinschalig vakantieparkje. Goed restaurant erbij en kleinschaligheid icm babyfoon is echt fijn. Jammer dat de zandbak dit jaar dicht/weg is.
    Gereisd met jonge kinderen in juli 2016

Fantastische locatie!

Suzanne, 28-6-2016

Geweldige locatie, prachtige omgeving en een superfijne vakantiewoning met privezwembad. De kinderen hebben enorm genoten, wij komen zeker nog eens terug.
    Gereisd met jonge kinderen in juni 2016

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor La Granja de Antonio bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis La Granja de Antonio in Alhaurín el Grande, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis La Granja de Antonio zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis La Granja de Antonio scoort een 8.98 uit 10 op basis van 119 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: