Bed and Breakfast Finca Sonrisa (Casita Sonrisa + app.) ****

Bed and Breakfast Finca Sonrisa (Casita Sonrisa + app.)
Finca Sonrisa (Casita Sonrisa + app.)
9,8

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Bed and Breakfast Finca Sonrisa (Casita Sonrisa + app.) bij:

75 reviews over Bed and Breakfast Finca Sonrisa (Casita Sonrisa + app.) in het Nederlands

Heerlijk ontspannend

Van wietmarschen, 1-11-2015

De studio is klein, maar het appartement of huisje is heerlijk. Met de vele zitjes, groot zwembad en comfortabele ligstoelen is het verblijf een echte aanrader. Het uitzicht is werkelijk overweldigend, alle voorzieningen die je je kunt wensen, en een hartelijke eigenaresse. Er is voldoende aanbod aan restaurantjes in de buurt en ligt prima voor dagtochten naar Malaga etc. Wij hebben een heerlijke tijd gehad en raden deze b&b iedereen aan.
Gereisd met partner in oktober 2015

GENIETEN met hoofdletters!

Sonja Braafhart, 14-8-2015

Voor de 4de keer verbleven in dit geweldige Bed&Breakfast en ook deze keer was het weer geweldig. De gemoedelijke sfeer, de accommodatie die tot in de puntjes verzorgd is, het heerlijke ontbijt en een gastvrouw die altijd voor je klaar staat! Het is voor ons en onze twee kinderen thuis komen bij Finca Sonrisa. Een echte aanrader als je van rust, schoonheid en de zon houdt.
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2015

de betere plaats om te verblijven

marc, 1-7-2015

de finca heeft vooral een adembenemend zicht. Joan en haar team doen alles om het je naar je zin te laten hebben.

het ontbijt is telkens een verrassing, maar voor de grote eters valt het wat tegen. niettemin is de dag starten aan de ontbijttafel met de medegasten telkens iets om naar uit te zien. de Finca is niet zo heel ver gelegen van het vliegveld van malaga, maar je hebt er wel een wagen van doen. in het stadje zijn voldoende eetgelegenheden, voor elk wat wils.de accommodaties zelf zijn piekfijn in orde, daar hebben de vorige beoordelingen het al uitvoerig over gehad en die zijn correct. wij hebben er alvast een leuk adresje bij.

Gereisd met partner in juni 2015

Onvergetelijk

Melissa en Ben, 21-8-2014

De beste ervaring ooit! Ideaal gelegen: heel dicht bij de luchthaven van Málaga en een goede locatie als uitvalsbasis voor verschillende uitstapjes in de streek. En dan de Finca zelf! PERFECT met alle comfort: basisingrediënten voor de keuken, linnen, keukentoestellen, airco, zelfs nespressokoffie! Heerlijk ontbijt! Bovendien is het er superproper: regelmatig vers linnen en een schoongemaakt appartement. Ook het domein van de finca is prachtig: een mooie tuin met vers fruit en kruiden, een fontein, een prachtig zwembad, schitterend uitzicht, een gemeenschappelijke zitruimte voor het ontbijt, een buitenkeuken met grill en pizzaoven, een koelkast met watertoevoer en ijsblokjesverdeler (!), ligstoelen, ligkussens, aan alles, maar dan echt aan ALLES werd gedacht! En dan niet te vergeten: wat een gastvrouw! De finca wordt uitgebaat met hart en ziel. Nu wij thuis zijn missen wij alles aan Finca Sonrisa. Nog nooit hebben wij dit eerder gezegd maar deze keer wel: wij keren zeker terug!
    Gereisd met oudere kinderen in juli 2014

Een paradijs in Andalusië

Timmers, 14-8-2014

Wij hebben twee heerlijke weken gehad in Finca Sonrisa. Joan - de eigenaresse - is een geweldige gastvrouw. Zij doet er alles aan om haar gasten optimaal te laten genieten van hun vakantie en heeft een uitstekend oog voor details. De eerste week hebben wij in appartement 'Rojo' gezeten en de tweede week in de 'Deluxe room'.

's Ochtends hebben wij iedere ochtend genoten van een heerlijk ontbijt - aan de grote ontbijttafel - met de andere gasten. Alhaurin el Grande heeft goede eetgelegenheden waar je heerlijk kunt eten, maar gebruik maken van de buitenkeuken (bbq) was voor ons ook zeer geslaagd.

Finca Sonrisa heeft een een goede ligging om leuke dagtrips te maken, maar het is ook een heerlijke plek om te ontspannen. Het is een echte aanrader en wij zullen zeker nog een keer teruggaan.

Gereisd met partner in juli 2014

Fantastische plek

Tineke van der Ploeg, 14-7-2014

Bijzonder goed Bed and Breakfast adres. Joan de gastvrouw weet heel goed hoe zij haar gasten het allerbeste kan bieden. Wij hebben genoten. Het is echt een adres om te relaxen en daarom ook minder geschikt voor kleine kinderen.
    Gereisd met partner in juli 2014

Uitmuntende locatie!

Meindert, 20-10-2013

Finca Son Risa is echt een aanrader. Wij hebben in de "cassita" gezeten, een losstaand huisje. Alles is uitstekend geregeld: zeer mooie inrichting, heel mooi uitzicht, fantastisch zwembad, hele aardige gastvrouw (Joan) en heerlijk ontbijt. Van de vier dagen dat we er waren zijn we drie dagen op de locatie gebleven omdat het een heerlijke plek is om bij te komen...
    Gereisd met partner in oktober 2013

geweldige accommodatie

jenny, 16-10-2013

zowel de accommodatie, als de ligging en de heel persoonlijk en hartelijke ontvangst door de gastvrouw was geweldig. Ook gedurende het verblijf was alles top! Echt een aanrader!!!
    Gereisd met partner in oktober 2013

heerlijke plek

Eva Jolliffe-Steenman, 11-10-2013

Fantastisch adres, appartement heel verzorgd en knus ingericht, heerlijk ontbijt. Finca ligt op een wat afgelegen plek, heerlijk als je van rust houd.

Diverse bezienswaardigheden goed met de auto te berijden. Op de finca zelf is het goed toeven op het terras bij je appartement of bij het zwembad, mooi uitzicht op de bergen. Als je geen zin hebt om uit eten te gaan kun je gebruik maken van de buitenkeuken. Dit adres is echt een aanrader! Kleinschalig en geen gezinnen met kinderen.

Gereisd met partner in september 2013

Meer dan geweldig niet in woorden te beschrijven

Rob & Desiree Jonker, 5-10-2013

Finca sonrisa is een top accommodatie met een super gastvrouw op een prachtlocatie. Voor ons was het de eerste keer in Andalusië, maar zeker niet de laatste keer en dan zeker weer naar finca sonrisa.
    Gereisd met partner in september 2013

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Finca Sonrisa (Casita Sonrisa + app.) in Alhaurín el Grande, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Finca Sonrisa (Casita Sonrisa + app.) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Bed and Breakfast Finca Sonrisa (Casita Sonrisa + app.) scoort een 9.79 uit 10 op basis van 78 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: