Bed and Breakfast Cortijo Andaluz

Bed and Breakfast Cortijo Andaluz
Cortijo Andaluz
9,6

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Bed and Breakfast Cortijo Andaluz bij:

8 reviews over Bed and Breakfast Cortijo Andaluz in het Nederlands

Fantastische plek

Anja, 22-8-2017

Wij zijn onze rondreis bij Cortijo Andaluz begonnen. Na 5 nachten vonden waren we nog niet klaar om deze geweldige plek te verlaten. Wij sliepen met onze 4 dochters in de villa met zwembad. Alles was even smaakvol ingericht. Enorm genoten van de mooie tuin met zwembad, maar ook een paar uitstapjes gedaan naar Malaga en Caminito del Rey gelopen (ook een aanrader!).
Gereisd met oudere kinderen in januari 2017

Superlocatie

Jeffrey, 6-8-2017

Wij verbleven in de gastenvleugel van de Finca met 3 kids. Gastvrij onthaald door de Nederlandse eigenaren. Rustige villa met mooie tuin en dito zwembad. Uitgebreid ontbijt en tuin waar je zelf je fruit mag plukken....

Een aanrader voor wie een rustige omgeving zoekt, maar toch dichtbij Malaga, Mijas en stranden wilt zitten. Voor herhaling vatbaar!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Heerlijke locatie en oase van rust!

Marjolein en Frits, 15-6-2017

Prachtig gelegen B&B met uniek karakter en stijl. Heerlijk om tot rust te komen in de mooie groene tuin met zwembad en lounge plek. Je laten verwennen door de gastheer en gastvrouw die lekker voor je koken en altijd klaar staan voor je indien nodig. Met op korte afstand een gezellig plaatsje waar je kunt kiezen uit verschillende restaurants. Goede uitvalsbasis en centrale ligging om de mooie steden van Andalusië te bezoeken. Een aanrader en plek om naar terug te komen!
Gereisd met partner in mei 2017

Super relaxt en professioneel met prachtige tuin!

Marjolein, 24-4-2017

Wil je echte privacy, beslotenheid en toch weer professionele huiselijkheid? Dan ben je hier op de juiste plek. Alle kamers hebben deze optie, maar iedereen vindt elkaar weer in de woonkamer of op het terras. De gastvrijheid van Ferry en Yvette is hartverwarmend. De prachtige tuin staat ondermeer vol met fruitbomen, waar je gerust zelf van mag plukken. Sinaasappels en avocado's zelf plukken, dat is toch geweldig? Wij hebben er genoten in alle opzichten. Je kan lekker je gang gaan, maar ze staan altijd voor je klaar als het nodig is. We komen hier zeker terug.
Gereisd met partner in april 2017

Geweldige locatie, zeer gastvrij!

Robert, 20-3-2017

Genoten van een verblijf van vier nachten. Hele mooie locatie met een prachtige tuin vol fruitbomen. Mooie kamers/appartementen, heel schoon ook.

Bij het zwembad kun je heerlijk ontspannen.

Ontbijt is top en uitgebreid!

De omgeving is fantastisch en grote steden zijn dichtbij.

Wij gaan zeker terug!

Gereisd met jonge kinderen in maart 2017

Fantastische plek

Cis vorwald, 1-2-2017

Paar dagen langs geweest met een kleine vriendengroep! Doordeweeks heerlijk tot rust gekomen bij het zwembad en savonds bij de bar. In het weekend wezen stappen in omgeving, ook dit was top!
Gereisd met vrienden in januari 2016

Heerlijk rustig en een super mooie plek!

Nick, 1-2-2017

Heerlijke dagen gehad en heerlijk wakker worden met het waanzinnige uitzicht! Zijn helemaal tot rust gekomen. Aanrader!
Gereisd met partner in januari 2017

Wát een toplocatie!

Wouter, 5-5-2016

Wat een ideale plek voor een heerlijke vakantie: accommocatie, ligging, sfeer: alles is geweldig. Net buiten het 'centrum' van het stadje Alhaurín el Grande, op een bijna schilderachtige plek op de helling van een heuvel. Ruim, sfeervol, idyllisch, stijlvol opgezet en ingericht. Ontbijt en verdere verzorging (schoonmaak, handdoeken, etc) helemaal af. Zeer attente en fijne eigenaars. Bovendien een topplek voor een mix van dagen niksdoen (perfect zwembad, mooie tuin, heerlijke kamers) en uitvalsbasis voor bezoeken aan Malaga, Ronda, Torremolinos, Fuengirola en Marbella.

Eigenlijk gewoon niks op aan te merken. Behalve dan de initële routebeschrijving maar daar wordt aan gewerkt ;-)

Gereisd met jonge kinderen in april 2016

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Cortijo Andaluz in Alhaurín el Grande, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Cortijo Andaluz zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Bed and Breakfast Cortijo Andaluz scoort een 9.61 uit 10 op basis van 8 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: