Beoordelingen Bed and Breakfast Casa de Orange****

Casa de Orange****
169 beoordelingen
Beoordelingen Bed and Breakfast Casa de Orange****
Fuente Abajo 58, 29129, Alhaurín el Grande

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Casa de Orange**** in Alhaurín el Grande, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Casa de Orange**** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Bed and Breakfast Casa de Orange scoort een 9,2 uit 10, op basis van 169 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Casa de Orange**** in Alhaurín el Grande, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Casa de Orange****, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere vakantiegangers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere vakantiegangers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Bed and Breakfast Casa de Orange**** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 116 vakantiefoto's van Bed and Breakfast Casa de Orange**** vinden. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk dan accommodaties in Spanje. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Andalusie (Costa del Sol / de la Luz). Vergelijk Bed and Breakfast Casa de Orange**** met andere accommodaties in Alhaurín el Grande.
Even geduld a.u.b.

9,4
9,1
7,7
8,4
Toon score en beoordelingen van:
Met partner, Sept. 2014
"Gastvrij en comfortabel!"vertalen
Jan en Danielle
8,0

29-09-2014 We hebben een week vertoefd in dit mooie B&B. Een uitstekende uitvalsbasis voor dagtochten naar Ronda en Malaga. Maar ook dagtripjes naar Cordoba en Granada zijn mogelijk vanaf hier. De kamers zijn ruim en van alle gemakken voorzien. De grote tuin en het zwembad bieden voor ieder wat wils. Lekkere plekjes met hangmatten, zitjes en ligbedden. Maar het grote hoogtepunt is elke ochtend het heerlijke en zeer uitgebreide ontbijt! Alhaurin el Grande bied tal van goede en betaalbare restaurants en de eigenaren van dit B&B geven je hier graag tips over.
Kortom zeker een aanrader!

Met partner, Aug. 2014
"Echt fantastisch"vertalen
Vera
10,0

14-10-2014 B&B in Andalusie. We waren er eerst in augustus. Goede uitvalsbasis om naar golfbanen te gaan en diverse bezienswaardigheden. Op loopafstand van het dorp. Gastvrouw en -heer Monique en Alex verzorgen een heerlijk ontbijt, Zij maken zelf jam van vruchten uit eigen tuin en heerlijke salades.
Zij geven altijd goede tips om ergens lekker te eten of interessante plaatsen te bezoeken. Ze regelen zelfs reserveringen e,d.
Slaapkamers hebben allemaal een eigen thema, zijn ruim en erg mooi. Zwembad is aanwezig met ligstoelen en een hele mooie tuin met uiteraard sinaasappels.

Afgelopen week (oktober) zijn we weer geweest, en weer zijn wij heel gastvrij ontvangen. Mijn verjaardag werd extra leuk want Monique had een heerlijke taart voor mij gekocht.
Het weer was ditmaal niet optimaal, maar wij werden verwezen naar locaties die op een regenachtige dag het bezoeken waard zijn.
Voor ons is deze B&B een topper en we gaan zeker weer terug.

Met partner, Juli 2014
"Vriendelijk"vertalen
Sigrid Rappange
8,0

08-07-2014 Wij hadden een grote mooi ingerichte kamer met een balkon met schitterend uitzicht en kookmogelijkheid. Grote moderne badkamer. Prima ontbijt op een zonnig terras. Het terrein oogt een beetje rommelig maar wel smaakvol aangekleed. Helaas is onze kamer niet een keer schoongemaakt zelfs eenmaal prullenbak niet geleegd waardoor er allemaal mieren binnen waren. Daar moet extra aandacht aan gegeven worden. Verder probeert Monique iedereen te helpen mooie plekjes te vinden en leuke excursies te regelen echt super ook het boeken van restaurants voor haar gasten is een extra service! Jammer dat bij ons de BBQ niet doorging omdat er te weinig gasten waren. Heerlijke boeken heeft zij voor iedereen te leen.

De beste prijzen en last minutes voor Bed and Breakfast Casa de Orange...

Mrt. 2014
"Een erg leuk bed and breakfest met super service"vertalen
The early birds
8,0

02-04-2014 We hebben 4 erg leuke dagen gehad in dit bed and breakfest. Onze gastdame en heer was niets te veel om ons te verwennen, met late en heerlijke maaltijden en zeer vroege en even zo heerlijke ontbijtjes. Prima kamers met uitstekende bedden. We hebben genoten van de informele en gastvrije sfeer, maar zeker ook van de culinaire vaardigheden van de gastvrouw en de wijnkennis van de gastheer. Chapeau in elk opzicht

Met een groep, Feb. 2014
"Heel persoonlijk en betrokken"vertalen
Co Vendrig
6,0

02-03-2014 We waren hier met motorclubje, 8 pers. 4 mannen rijden motor en de vrouwen gaan van alles doen, Monique de eigenaressen en Alex de vriend doen echt er alles aan om je te behagen. Goede tips en heel goede betrokken verzorging. Mooie kamers en echt knus en Spaanse uitstraling. Mooi authentiek pand. Elke dag verse jus uit eigen boomgaard, super ontbijt. Helaas had ik op dag een een schuiver met motor, niet te geloven wat ze allemaal voor je doen om je te behagen. Echt niets was teveel. Alex en Monique heel erg bedankt voor al jullie tips, betrokkenheid, verzorging warmte Super. We komen zeker terug. Groetjes van ons allemaal uit Someren

Met jonge kinderen, Feb. 2014
"De tot mezelf kom vakantie waar ik zo aan toe was!"vertalen
ganna
10,0

12-02-2014 wat een geweldige plek! de gast vrouw weet hoe het hoort en voelt haar bezoek sterk aan! wat een timing met die heerlijke hapjes en wat ziet de plek er schitterend uit. misschien nog wel mooier dan bij de laatste eigenaar. kamer schoon en voor mekaar, handdoeken waren aanwezig, rustige plek om vanuit daar van alles te gaan bekijken. als je daar geen zin in hebt is het een aanrader om eens goed een boek te lezen tussen de zalig ruikende "oranje" bomen. enorm werk verricht in en om het complex- well done!! ons zie je zeer zeker weder keren!

Met partner, Jan. 2014
"Home away from home"vertalen
Barbara
8,0

13-02-2014 Wat een heerlijk plek ! Als je aankomt bij de Casa heb je nog geen idee wat er zich achter de witte muur bevindt. Maar .......als de poort open gaat kom je in een prachtig " mini resort " terecht. Wij waren vroeg en konden nog aanschuiven aan het heerlijke ontbijt. De verse jus d' orange geperst van sinaasappels uit eigen tuin zal ik niet snel vergeten. De tafeltjes waren gezellig gedekt en in de zon genoten we van de omgeving.. Onze kamer was lekker ruim en smaakvol ingericht. Het uitzicht vanaf het balkon was prachtig!! Monique heeft veel leuke tips om te doen in de omgeving. Ze kent de omgeving erg goed.In een van de lokale restaurantjes hebben we ' 's avonds heerlijk gegeten. In de honesty bar van de Casa zochten we een lekker flesje wijn uit voor op de kamer. Nog even nagenieten......
Aan het zwembad hebben we heerlijk kunnen relaxen in de Spaanse zon. We bestelden een huisgemaakte tapasschotel met een glaasje wijn. Als god in Spanje voelden wij ons!!

Dank je wel Monique.

Met partner, Okt. 2013
"Casa de Orange is top!"vertalen
Wilfred Bal
9,0

07-11-2013 Een uitstekende B&B en Monique is de perfecte gastvrouw! Mooie kamer met een gezellige zitje, terras met uitzicht op de sinaasappelbomen, veel privacy. Er was werkelijk niets aan te merken op het ontbijt. Alles volop aanwezig en veel aandacht voor persoonlijke wensen. We hebben veel gehad aan de tips van Monique voor tochtjes in de omgeving en leuke restaurants. Prettig is dat er in het plaatsje verschillende goede restaurants te vinden zijn en ook nog op loopafstand. We komen hier zeker terug!

Met partner, Sept. 2013
"Mooie finca maar helaas slecht onderhouden"vertalen
Marouk
8,0

29-09-2013 Begin sept. zijn we 4 nachten in deze b&b geweest. Belangrijkste reden waren de centrale ligging en de goeie recensies.
De finca is prachtig maar is slecht onderhouden. Voor een kamer van €95,- mag je meer verwachten.
De kamers zijn mooi en schoon en het is er lekker rustig.
Al met al momenteel geen goede prijs/kwaliteit verhouding.

Met partner, Sept. 2013
"Gemengde gevoelens"vertalen
Marvin
7,0

27-09-2013 Van tevoren hoge verwachtingen door alle lovende recensies onder andere op deze site. Helaas viel het wat tegen.
Kamer was netjes, maar niet bijzonder (hier en daar wat onderhoud nodig), wel heerlijk ruim!

Tuin/terrein was duidelijk aan onderhoud toe, overal lag 'tuinafval', maar ook 'rommel' van eigenaar.

Ontbijt is lekker, met elke morgen onder meer verse jus, fruit, koffie en een ei.

Ligging is goed als je in een rustige omgeving wilt verblijven en de omliggende plaatsen (Málaga, marbella etc) wilt verkennen. Alles op iets meer dan 30 minuten rijden.
Alhaurin El Grande is een leuk dorpje, met genoeg keuze qua restaurants.

Wanneer alles op orde zou zijn (puntjes op de i qua kamers en een onderhouden terrein) een zeker aan te raden b & b.
Alle lovende reacties lijken vooral gebaseerd toen de vorige eigenaren er nog zaten.
Huidige eigenaresse wil absoluut, alleen het lijkt teveel voor haar alleen. Hopelijk veranderd dit snel, zodat de positieve reacties blijven.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Vind jij het leuk om landgenoten tegen te komen tijdens je wintersportvakantie?

Bent u de eigenaar?