9,6

Uitstekend

69 reviews over BedAndBreakfast Casa Andaluz in het Nederlands

Uitstekend !!!

Ernst en Hermien, 11-8-2017

Begin maart , op onze terugreis na een overwintering in Portugal , hebben we hier 9 nachten doorgebracht. Alles was prima geregeld daar. Nog nergens zo'n uitgebreid ontbijt gehad. Liza en Ron zijn hele vriendelijke en gastvrije mensen. Na tips van Ron de omgeving bekeken en dat was geweldig. Vooral het meren gebied was schitterend . Mijas en omgeving moet je ook bezoeken. Als we nog een keer daar in de buurt zijn gaan we daar zeker weer naar toe. P.s. je moet daar wel een auto hebben.
Gereisd met partner in maart 2017

Superrrrrrrr!!

Patrick, Pien, Julia en Sophie Stouthart, 3-8-2017

Wij zijn al diverse malen op vakantie geweest bij Nederlanders in het buitenland. Maar nog nooit zijn wij op een adres geweest, waar wij zo gastvrij onthaald werden. Bij aankomst was ons appartement nog niet klaar, maar nadat wij van Liza een heerlijke lunch gekregen hadden, konden wij er direct in. Ons appartement was perfect, ruim en schoon. Nadat wij onze koffers uitgepakt hadden, nam Ron ons mee, voor een kleine rondleiding in de buurt, zodat wij wisten waar we lekker konden eten, onze boodschappen konden doen en ook een beetje wegwijs raakten, in het dorp en het verkeer van Spanje. Daarna hebben wij 2 weken GENOTEN. Van het zwembad,de bbq-avond, de paëlla-avond, het dorp, de centrale ligging t.o.v. strand en andere uitstapjes en vooral van de GEZELLIGHEID. Ron en Liza, wij vinden jullie TOP en hopen zeker terug te komen!!
Gereisd familie in juli 2017

GEWELDIG!!!

Marcel, 2-8-2017

Super genoten van ons verblijf in Casa Andaluz.

Ron en Liza weten wat gastvrijheid is.

Hier ben je pas echt op vakantie; mooi complex, netjes en niets is teveel gevraagd.

Ron kan de mooiste verhalen vertellen en weet de weg vaak nog beter dan de TomTom.

Ook de kids hebben het prima gehad en kregen ook alle aandacht van Ron en Liza.

Hopelijk mogen we hier nog eens terugkomen en dan voor een iets langere periode.

Groeten aan Ben, de honden en Oekoeloekoe.

Gereisd familie in juli 2017

Heerlijke week

Judith Roodenburg, 24-6-2017

De gastvrijheid, het ophalen vanaf vliegveld, Auto die gehuurd is, allemaal geregeld. heerlijke broodjes elke ochtend, de sfeer en warmte in en rondom het appartement. Liza zorgt voor de sfeer rondom en vrolijke aanwezigheid.. Ron weet altijd raad....en zeer behulpzaam
Gereisd met partner in mei 2017

Fantastisch.

Stefan & Sabine., 29-5-2017

Wat een prachtplek, alles tiptop geregeld. Ron de gastheer komt je van het vliegveld halen waar hij ook al de huurauto klaar heeft staan. Wij reden in het donker achter hem aan en dachten: Waar gaan we heen? Maar bij aankomst gaat je mond vanzelf open van deze prachtige plek. Volgende morgen als het licht is weet je niet wat je ziet, wat een uitzicht!!! Mooi schoon appartement en ook nog een lekker zwembad met ligstoelen. Lisa de gastvrouw regelt een lekker ontbijtje en als je dat elke dag wilt kan dat geen probleem, ook BBQ is geen probleem. Zeker ook een aanrader is de fietstocht met Ron door Malaga, je komt op plekken waar je geen weet van hebt, echt super. We hebben deze 4 dagen echt genoten. Er is in deze buurt zoveel te doen dat we zeker nog een keer terugkomen.
Gereisd met partner in mei 2017

fantastisch, super vakantie gehad

Nico en Rita van den Berg Vinkeveen, 11-5-2017

Geweldig, wat een gastvrouw en gastheer! super verzorgd

heerlijk eten( met dank aan Liza ) prachtige schone appartementen,

niets is ze teveel, alles was geregeld, Ron bracht ons overal naar toe

zelfs een optreden van de Gipsyboys was georganiseerd voor ons

Mooie herinnering aan deze vakantie met de kinderen en kleinkinderen

Gereisd met vrienden in mei 2017

Prachtige plek met ongelofelijk mooi uitzicht

Ingrid Wijnhoven, 18-4-2017

Casa Andaluz in Alhaurin El Grande is in een woord top. Prachtig gelegen tussen de bergen, heerlijk rustig om volledig bij te tanken. Tussen de boomgaarden met avocado-, olijven- en citroenbomen Mooie accommodatie met een echte Spaanse look en feel. Ron en Liza zijn echt een perfecte gastheer en gastvrouw. Je voelt je echt welkom. Met alles erop en eraan; top huurauto geregeld, opgehaald vanaf het vliegveld en ons voor gegaan om de weg te wijzen naar Casa Andaluz. Prachtig ruim, schoon en sfeervol ingericht appartement met prima bedden. Welkoms drankje en hapje beter kan je vakantie niet beginnen. Heerlijk uitgebreid ontbijt met vers fruit. Ron adviseert je graag voor leuke trips naar stad, strand en de gezelligste restaurants. Maar bij het zwembad van Casa Andaluz is het ook heerlijk vertoeven. Wij hebben echt een heerlijke vakantie gehad, zeker voor herhaling vatbaar.
Gereisd met partner in april 2017

Heerlijk verblijf

Piet en Iet zwart, 8-4-2017

Voor de 2 x een overwinter periode gedaan vanaf januari tot maart. Prachtig appartement en bovenal fijne mensen die er altijd voor je zijn, niets is te gek.

Ron die altijd klaar staat met tips voor mooie reisjes en alle goede adresjes weet voor lekker eten en drinken die kan de mensen heel goed entertainen. Bovenal Lisa niet vergeten een top mens, zorgt ervoor dat het aan niets ontbreekt. Een drijvende kracht.

Kan nog zoveel meer schrijven maar dat wil ik eigenlijk niet , stel je voor dat er nog meer willen overwinteren..

Kortom, helemaal top zoals Ron zegt, je komt als gast, verblijft als kennis en vertrekt als vriend.

Wij hebben ons hart daar verloren, bedankt toppers.

Liefs van ons. Xxx

Gereisd met partner in januari 2017

Super!

Jan en Nel Konijn, 20-3-2017

Dat je geweldig wordt ontvangen en verwent, dat we met het weer slecht getroffen hebben, Maar er wordt van alles aangedaan om er toch iets fantastisch

van te maken.

Gereisd met partner in november 2016

Helemaal super

Kitty, 1-1-2017

Top locatie. Ron en liza weten wat gastvrijheid is. Heerlijke appartement. Al geboekt voor 2017.
Gereisd met partner in september 2016

Overweeg je om een verblijf te boeken in BedAndBreakfast Casa Andaluz in Alhaurín el Grande, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over BedAndBreakfast Casa Andaluz zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

BedAndBreakfast Casa Andaluz scoort een 9.64 uit 10 op basis van 69 reviews.