Villa Alegria

Alegria
8,3

12 reviews over Villa Alegria in het Nederlands

Mooie villa met fantastisch uitzicht!

Andre, 2-8-2015

Villa Alegria is een goed onderhouden villa, gelegen op een heuvel met een fantastisch uitzicht. Met 3 slaapkamers en 2 badkamers, een ruime keuken en woonkamer heb je voldoende ruimte om met 4 of 6 personen in deze villa te verblijven. Het zwembad is ietwat aan de kleine kant maar wel verkoelend. Satelliet TV is aanwezig voor wie s'avonds naar de Nederlandse TV wil kijken. Zeer goede en persoonlijke behandeling door de 2 gastheren, Carlos en Ronald. Absoluut aan te bevelen als je er even lekker tussen uit wil, auto wel noodzakelijk.
Gereisd met oudere kinderen in juli 2015

Prachtige plek

Frank, 5-4-2015

Prachtig gebouw, heerlijke ligging, mooi uitzicht. Inrichting mist een beetje de warmte en gevoel voor interieur, maar dat mag de pret niet drukken. Badkamer is basic. Voor de rest schoon, ruim en handig.
Gereisd met vrienden in maart 2015

Prima accomodatie

Ell, 26-6-2013

Prachtig huis, fantastisch uitzicht vanaf alle hoeken in de tuin maar vooral vanaf het terras. Gunstige ligging voor bijv. Malaga, Ronda, Alhambra. Auto is een must.
Gereisd met vrienden in januari 2013

Comfortabele villa op goede locatie

Edgar, 12-5-2013

Net terug van een week in deze comfortabele villa, met 3 volwassenen en 2 kinderen (4 en 6jr). Het zwembad was nog wat fris begin mei, maar goed te doen.

Met name de inrichting van de villa is goed en compleet (ruime keuken, prima slaapkamers, grote woonkamer met openhaard). Er is veel buitenruimte en een fantastisch uitzicht.

Ahaurin is een aardig dorp met prima restaurants en fantastisch ijs (Solero). Volg de tips van Ronald en je eet/drinkt erg lekker. Wederom weer goed ontvangen en geholpen door de heren van don Carlos Ook de autohuur via hun was goed geregeld.

Op iets grotere afstand bevinden zich goede dagtrip bestemmingen als Malaga en Ronda.

Gereisd met jonge kinderen in mei 2013

Fantastische plek

Anky Mathijsen- Vergeer, 1-11-2012

Mooie accommodatie met prachtig uitzicht aan alle kanten van het huis. Wij waren met vijven. Echtpaar met drie volwassen kinderen en hebben het heel goed naar onze zin gehad. Mooi huis, mooie omgeving en dorp met winkels en restaurants op een minuut of zeven met de auto van het huis. Een auto heb je wel nodig. Het huis is misschien wat minder geschikt voor kleine kinderen, maar wij hebben er genoten.
Gereisd met oudere kinderen in oktober 2012

Doen, de villa isr fantastisch

J de Haan, 28-8-2012

De villa voldeed aan al onze wensen , de ruimte in en buiten de villa.

en vooral de rust heeft ons goed gedaan.

Carlo en Ronaldo zijn bijzondere mensen, gastvrij, vriendelijk en willen je altijd tot dienst zijn als het gaat om de mogelijklheden.

Gereisd met vrienden in juli 2012

Waanzinnig naar ons zin gehad!!

Kim , 7-10-2011

Met een groepje van 5 personen verbleven we in Villa Allegria. Het is een mooi sfeervol huis, ruim opgezet, mooi uitzicht, en van alle luxe voorzien. (heeft zelf een met afstandbediening bedienbaar toegangspoort). Heerlijk zwembad, goede bedden en douches. Binnen 5 minuten zit je in Alhaurin El Grande zelf met een aantal hele leuke restaurantjes en terrasjes. We hebben ons hier heel goed vermaakt en zullen het ook absoluut aanraden!
Gereisd met vrienden in september 2011

Erg leuke villa.

Fam Stricker, 12-8-2011

Heerlijk prive met geweldig uitzicht. We hebben een heerlijke vakantie gehad. Deze villa is zeker aan te raden.
Gereisd met oudere kinderen in juli 2011

Mooi ruim huis, met prachtig uitzicht

Fam.Stam-Buchinhoren, 10-5-2011

Wij waren met 2 stellen en 2 jonge kinderen van 1,5 en 5 jaar oud. Er was ruimte genoeg en lekker de 2 aparte badkamers. Het uitzicht is echt prachtig. Het huis is ook zeer compleet ingericht. De kleine van 1,5 moesten we goed in de gaten houden met de trappen en het open zwembad. Verder een heerlijk verblijf gehad.
Gereisd met jonge kinderen in april 2011

Mooi ruim huis, met prachtig uitzicht

Stammetje, 10-5-2011

Wij waren met 2 stellen, een kind van 1,5 en een kind van 5. Er was genoeg ruimte en fijn de 2 badkamers. Prachtig uitzicht over de vallei. Voor een kleintje van 1,5 jaar is het niet ideaal, omdat er trappen en een open zwembad zijn, maar het is goed te doen.
Gereisd met jonge kinderen in april 2011

Overweeg je om een verblijf te boeken in Villa Alegria in Alhaurín el Grande, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Villa Alegria zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Villa Alegria scoort een 8.32 uit 10 op basis van 12 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: