Beoordelingen Villa Alegria

Alegria
10 beoordelingen
Beoordelingen Villa Alegria
Alhaurín el Grande

Overweeg je om een verblijf te boeken in Villa Alegria in Alhaurín el Grande, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Villa Alegria zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Villa Alegria scoort een 8,5 uit 10, op basis van 10 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Villa Alegria in Alhaurín el Grande, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Villa Alegria, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere reizigers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere reizigers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Villa Alegria de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 7 vakantiefoto's van Villa Alegria vinden. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk accommodaties in Spanje. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Andalusie (Costa del Sol / de la Luz). Vergelijk Villa Alegria met andere accommodaties in Alhaurín el Grande.
Even geduld a.u.b.
Lettergrootte: A A A

10 beoordelingen over Alegria

10 beoordelingen
6,7
7,8
8,8
Toon score en beoordelingen van:
beoordelingen in taal:
met vrienden, 2013
"Prima accomodatie"vertalen
Ell
8,0

26-06-2013 Prachtig huis, fantastisch uitzicht vanaf alle hoeken in de tuin maar vooral vanaf het terras. Gunstige ligging voor bijv. Malaga, Ronda, Alhambra. Auto is een must.

met jonge kinderen, Mei 2013
"Comfortabele villa op goede locatie"vertalen
Edgar
9,0

12-05-2013 Net terug van een week in deze comfortabele villa, met 3 volwassenen en 2 kinderen (4 en 6jr). Het zwembad was nog wat fris begin mei, maar goed te doen.

Met name de inrichting van de villa is goed en compleet (ruime keuken, prima slaapkamers, grote woonkamer met openhaard). Er is veel buitenruimte en een fantastisch uitzicht.

Ahaurin is een aardig dorp met prima restaurants en fantastisch ijs (Solero). Volg de tips van Ronald en je eet/drinkt erg lekker. Wederom weer goed ontvangen en geholpen door de heren van don Carlos Ook de autohuur via hun was goed geregeld.

Op iets grotere afstand bevinden zich goede dagtrip bestemmingen als Malaga en Ronda.

met oudere kinderen, Okt. 2012
"Fantastische plek"vertalen
Anky Mathijsen- Ver...
8,0

01-11-2012 Mooie accommodatie met prachtig uitzicht aan alle kanten van het huis. Wij waren met vijven. Echtpaar met drie volwassen kinderen en hebben het heel goed naar onze zin gehad. Mooi huis, mooie omgeving en dorp met winkels en restaurants op een minuut of zeven met de auto van het huis. Een auto heb je wel nodig. Het huis is misschien wat minder geschikt voor kleine kinderen, maar wij hebben er genoten.

met vrienden, Juli 2012
"Doen, de villa isr fantastisch"vertalen
J de Haan
9,0

28-08-2012 De villa voldeed aan al onze wensen , de ruimte in en buiten de villa.
en vooral de rust heeft ons goed gedaan.
Carlo en Ronaldo zijn bijzondere mensen, gastvrij, vriendelijk en willen je altijd tot dienst zijn als het gaat om de mogelijklheden.

met een groep, Sept. 2011
"Waanzinnig naar ons zin gehad!!"vertalen
Kim
10,0

07-10-2011 Met een groepje van 5 personen verbleven we in Villa Allegria. Het is een mooi sfeervol huis, ruim opgezet, mooi uitzicht, en van alle luxe voorzien. (heeft zelf een met afstandbediening bedienbaar toegangspoort). Heerlijk zwembad, goede bedden en douches. Binnen 5 minuten zit je in Alhaurin El Grande zelf met een aantal hele leuke restaurantjes en terrasjes. We hebben ons hier heel goed vermaakt en zullen het ook absoluut aanraden!

met oudere kinderen, Juli 2011
"Erg leuke villa."vertalen
Fam Stricker
9,0

12-08-2011 Heerlijk prive met geweldig uitzicht. We hebben een heerlijke vakantie gehad. Deze villa is zeker aan te raden.

met jonge kinderen, Apr. 2011
"Mooi ruim huis, met prachtig uitzicht"vertalen
Stammetje
9,0

10-05-2011 Wij waren met 2 stellen, een kind van 1,5 en een kind van 5. Er was genoeg ruimte en fijn de 2 badkamers. Prachtig uitzicht over de vallei. Voor een kleintje van 1,5 jaar is het niet ideaal, omdat er trappen en een open zwembad zijn, maar het is goed te doen.

met jonge kinderen, Apr. 2011
"Mooi ruim huis, met prachtig uitzicht"vertalen
Fam.Stam-Buchinhore...
9,0

10-05-2011 Wij waren met 2 stellen en 2 jonge kinderen van 1,5 en 5 jaar oud. Er was ruimte genoeg en lekker de 2 aparte badkamers. Het uitzicht is echt prachtig. Het huis is ook zeer compleet ingericht. De kleine van 1,5 moesten we goed in de gaten houden met de trappen en het open zwembad. Verder een heerlijk verblijf gehad.

met jonge kinderen, Feb. 2010
"Fantastische villa met mooie vergezichten!"vertalen
Annelieke
8,0

28-02-2010 Villa Alegria ligt geweldig prive op een heuvel waardoor je een prachtig uitzicht hebt op de wijde omgeving.

met vrienden, Okt. 2009
"Fantastische plek"vertalen
Marian van Es
9,0

28-10-2009 Vorige week waren we met 6 vriendinnen naar de villa. We hebben genoten.
Een schitterend huis, lekker zwembad en veel ruimte rondom.
De verhuurders, bij ons bekend, zijn zeer betrouwbaar. Dus wil je de villa huren dan weet je dat het goed zit.
Je hebt wel een auto nodig. In de omgeving is veel te doen en te zien; wandelen, mooie steden, strand etc.
We kunnen het iedereen aanraden.

Aanbiedingen

Last minute

Winterzon

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

In welk land rij je het liefst auto?

Bent u de eigenaar?