9,7

Uitstekend

23 reviews over BedAndBreakfast Villa Conmigo in het Nederlands

Waanzinnig goed! Overtrof alles! Super gastvrij!

m, 13-8-2017

Wij kunnen werkelijk Niets bedenken wat niet goed was.Deze locatie, deze twee gastheren, het ontbijt, de kamers, het was te mooi om waar te zijn! Super schoon, heerlijk rustig en van alle gemakken voorzien. Zelfs op de kamer een Nespresso apparaat - om na het opstaan - direct een heerlijke espresso te nemen. Top, top, top!
Gereisd met partner in augustus 2017

Fijn terras en heerlijk zwembad

Bianca vlemmings, 24-7-2017

Heerlijk verblijf om tot rust te komen, Edwin en Dennis zijn goede gastheren.zijn er nu 2keer geweest en niet voor het laatst.Je moet wel een auto hebben om je te verplaatsen
Gereisd met partner in juni 2017

Super

Frits en Annemarie, 10-6-2017

Fantastische plek, schitterend huis, sfeervol ingericht, mooie kamers, goede bedden, heerlijk zwembad, sauna, fitness, geweldig ontbijt, maar vooral de hartelijke ontvangst door Edwin en Dennis, die echt hun best doen om het iedereen naar de zin te maken. Volgens ons proberen ze ggewoon de beste B&B van Andalusië te worden. We denken dat het ze nog gaat lukken ook. Echt een aanrader voor iedereen, wij konden geen minpunten ontdekken en komen zeker terug. Frits en Annemarie
Gereisd met partner in juni 2017

Genieten

Rene, 7-6-2017

Prachtige B&B op 20 min van Malaga, Airport en strand. De pluspunten op een rij:

- Heerlijk uitgebreid ontbijt

- Goede gastheren

- Prachtige kamers met goede faciliteiten

- Rustige ligging

- Mooi zwembad

- BBQ avond is een aanradar

- Parkeerplaats bij de B&B

- Strandlaken beschikbaar voor de gasten

Kortom een heerlijke plek om te genieten van de Spaanse zon.

Wij zijn geen minpunten tegen gekomen.

Gereisd met vrienden in juni 2017

Heerlijk verblijf

Liesbeth Laureyssens, 8-4-2017

B&B Conmigo is een heerlijke plaats om te verblijven. Mooie kamers, mooie tuin, fijn zwembad, verwenontbijt, hartelijke ontvangst, oase van rust, ...... Wij gaan volgend jaar terug!
Gereisd met partner in april 2017

Grandioos

Elly, 15-3-2017

Een fantastische B&B met mooie kamers met heerlijke bedden . Een perfecte locatie prachtige terrassen en een mooi zwembad. De gastheren Dennis en Edwin laten het je aan niets ontbreken. Ontbijt lunch en diner zijn super. Wij komen hier zeker terug.
Gereisd met partner in maart 2017

Waanzinnige plek

Debby, 12-2-2017

Wat een fantastische B&B. De gastheren leggen je volledig in de watten. Het ontbijt is waanzinnig. Niks is te gek. Heerlijke bedden. Mooie accomodatie, zalig eten, mooie locatie.
Gereisd alleenreizend in februari 2017

Cor en Astrid, 24-9-2016

Deze twee weten wat gastvrijheid is, gevoel voor detail, vriendelijk en warm. Laten we ook vooral het ontbijt en diner niet vergeten.

Wij zeggen, ga het ervaren.

Eigenlijk wil je er blijven wonen, maar dat kan niet :)

Gereisd met partner in september 2016

Geweldig!

Joke en Paul, 30-6-2016

15 dagen zijn wij super verwend door de gastheren Dennis en Edwin in deze luxe B&B. De foto's op de website van Villa Conmigo beloven veel en die belofte wordt volledig waargemaakt. Sterker nog, het is nog veel beter: alles klopt. De zeer gastvrije gastheren doen er alles aan om je het naar de zin te maken. Heerlijk ontbijt met verse producten aan tafel (voor twee) geserveerd, de mogelijkheid tot lunchen (ook zeer smakelijk en vers bereid). Een aantal malen per week bereiden de heren een fantastisch 3-gangen diner of een geweldige barbecue. Verder is er een bar ingericht, waar je zelf je drankjes kunt pakken tegen zeer redelijke prijzen. Een aanrader voor iedereen die een ontspannen vakantie wil. Vanuit de B&B zijn vele bezienswaardigheden goed te bereiken. In Alhaurin de la Torre zijn veel goede restaurantjes en ook een ijssalon met super ijs. Binnen 20 minuten zit je op het strand en in 25 minuten in Malaga. Wij gaan volgend jaar zeker terug.
Gereisd met partner in juni 2016

Echte aanrader

Frank Massop Peters, 24-6-2016

Nieuwe B en B. Pas open. Een echte aanrader. Heeft alles wat je mag verwachten van een luxe B&B. Ruimte, rust en heerlijk eten. Prijs kwaliteit super. Super aardige gastheren. Wij gaan hier zeker terug komen.
Gereisd met partner in juni 2016

Overweeg je om een verblijf te boeken in BedAndBreakfast Villa Conmigo in Alhaurín de la Torre, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over BedAndBreakfast Villa Conmigo zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

BedAndBreakfast Villa Conmigo scoort een 9.65 uit 10 op basis van 25 reviews.