Bed and Breakfast Finca Adelfa

9,3

17 reviews over Bed and Breakfast Finca Adelfa in het Nederlands

inspirerend en relaxed

Mieke, 11-8-2016

We hebben heerlijke creatieve dagen gehad; ieder werkte aan eigen projectjes; De Gastvrouw is heel goed in het geven van aanwijzingen waardoor je werk er echt beter uit gaat zien. Gastvrouw zorgt uitstekend: door ons overal naartoe te rijden, ons te voorzien van drank en hapjes en door heerlijke maaltijden op tafel te zetten. Beiden zijn heel flexibel en zorgen voor een goede sfeer. We hebben ook veel gelachen. Het gezelschap waarmee je bent is natuurlijk wel bepalend; dus regel zelf je groep.
Gereisd met vrienden in juli 2016

een paradijselijke week met alleen maar pluspunten

jos palmen, 2-8-2016

Een met zorg, smaak en kleur ingerichte sfeervolle finca.

Met uitzicht op een prachtige vallei vanaf een groot gezellig terras ,dat na enkele trapjes leidt naar een mooi zeshoekig zwembad.

De kamers zijn comfortabel, schoon en ruim. Met heerlijke bedden.

De topper is de studio;: een knus niet al te groot vertrek met keukentje en douche, van alle gemakken voorzien. Geverfd en ingericht in warme kleuren.

Het eten is verwennerij: royaal, smakelijk, afwisselend en van goede kwaliteit.

Met liefde en zorg wordt er gekookt.

Door het respect, betrokkenheid , warmte en hartelijkheid schept de gastvrouw een persoonlijke sfeer waarin het goed vertoeven is.

Dit alles is de gevraagde prijs meer dan waard.

Kortom: In een week bij ,

voel je je als een koningin!!!!!!!!!!

Gereisd met vrienden in juni 2016

In alle opzichten helemaal geweldig

marie-louise hoogveld, 29-7-2016

De gastvrouw is enorm gastvrij , je kunt helemaal naar eigen inzicht je tijd invullen. . Het programma is heel afwisselend en de omgeving is prachtig . Ik kan nauwelijks iets verzinnen , wat niet goed was. Het was wel warm maar doordat we regelmatig in het zwembad doken was dat geen probleem.
Gereisd met vrienden in juli 2016

De rust, ontspanning terug gevonden!

Petra van de Kamp, 28-7-2016

Het was meteen letterlijk en figuurlijk een warme deken. Na een druk jaar in Nederland de rust weer terug gevonden.
Gereisd met partner in juni 2016

Een heerlijke geregelde vakantie!

Nel Poelen, 3-7-2016

Wat een geweldige ontvangst en een heerlijk uitzicht. We hadden een geregelde vakantie geboekt want wij wilde niet in een hotel bij het drukke toerisme. We zijn samen met de gastvrouw Marielle naar mooie plekken geweest en werden gehaald en gebracht. Dat is ons zeer goed bevallen. Volgend jaar weer!
Gereisd met vrienden in juni 2016

Prachtige plek en super begeleiding

Annemarij wasser, 26-6-2016

Mijn moeder heeft enorm genoten van de plek en de begeleiding! Een paradijs!
Gereisd anders in juni 2016

heerlijk ontspannen bij een magnefiek uitzicht

lotte, 31-1-2016

Ik kan niets verzinnen wat niet goed was. De eigenaressen regelden alles, zelfs een tapasworkshop, leuke uitstapjes waar je heerlijk kunt eten etc. Het huis is heel gezellig met een leuke creatieve sfeer.
Gereisd met vrienden in mei 2015

Anne Verstappen, 8-9-2015

In finca Adelfa is het genieten! Genieten van het mooie uitzicht en de gezellige inrichting in en rondom het huisje.In het zwembad kun je heerlijk afkoelen om daarna lekker even weg te dromen op een ligbedje.De slaapkamers zijn goed ingericht en de bedden liggen uitstekend.Ook de keuken is goed ingericht. Het dorpje in de buurt is op loopafstand en heeft een prima restaurant.Wil je de stadjes in de omgeving verkennen of een dagje strand doen dan is een auto echt noodzakelijk.Een plekje om naar terug te keren.
Gereisd met vrienden in mei 2015

Fantastisch uitzicht op een sfeervolle locatie!

Ruby, 16-5-2015

Wat is dit een heerlijke plek om tot rust te komen!

Prachtig uitzicht en een hele mooie inrichting. Je voelt je er gelijk thuis.

Het dorpje is op loopafstand en daar is ook een winkeltje en gezelligheid!

Het is wel fijn om een auto te hebben om steden in de omgeving te bezoeken.

Gereisd met partner in januari 2015

Prachtig uitzicht

Johanna van Vonderen, 24-4-2015

Een echt Spaanse finca met een groot terras waar je de hele dag kunt genieten van het uitzicht.Op het terras rondom het zwembad

zijn ligstoelen en een barretje voor de drankjes. De vallei geeft met mist een misterieuse gezicht , prachtig.

Gereisd met partner in april 2015

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Finca Adelfa in Alhaurín de la Torre, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Finca Adelfa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Bed and Breakfast Finca Adelfa scoort een 9.27 uit 10 op basis van 17 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: