Beoordelingen Villa Del Alba****

Del Alba****
19 beoordelingen
Beoordelingen Villa Del Alba****
Camino del Comendador 242, 29130, Alhaurín de la Torre

Overweeg je om een verblijf te boeken in Villa Del Alba**** in Alhaurín de la Torre, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Villa Del Alba**** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Villa Del Alba scoort een 9,4 uit 10, op basis van 19 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Villa Del Alba**** in Alhaurín de la Torre, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Villa Del Alba****, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere vakantiegangers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere vakantiegangers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Villa Del Alba**** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 12 vakantiefoto's van Villa Del Alba**** vinden. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk dan accommodaties in Spanje. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Andalusie (Costa del Sol / de la Luz). Vergelijk Villa Del Alba**** met andere accommodaties in Alhaurín de la Torre.
Even geduld a.u.b.

8,9
8,8
9,1
9,0
Toon score en beoordelingen van:
beoordelingen in taal:
Met partner, 2014
"Wat hebben wij genoten ...."vertalen
Kariel
10,0

22-08-2014 Adembenemende plek, heerlijk genoten.
Wij hebben nu al voor volgend jaar geboekt. Komplimenten voor de Nederlanders die het runnen!!

Met jonge kinderen, Juni 2014
"Fantastische locatie"vertalen
Martine Bos
8,0

03-08-2014 Villas del Alba is echt genieten! Het ligt in een prachtige omgeving, de huisjes zijn van alle gemakken voorzien en je hebt veel privacy. Ook bij het zwembad is het heerlijk toeven, zeker met kleine kinderen!
Ook de eigenaren zijn heel vriendelijk, altijd in voor een praatje en behulpzaam..
Villas del Alba ligt ook centraal voor allerlei uitstapjes met de auto, er is genoeg te ontdekken!
Kortom: Een aanrader voor een heerlijke vakantie!

Met een groep, Feb. 2014
"Fantastisch"vertalen
johan
10,0

25-02-2014 Heerlijke vakantie, ruime huisjes, lekker rustig en wat een fantastische uitzichten.
Wij zijn met 3 families naar Villas del Alba geweest en kijken nu al uit naar volgend jaar !
De huisjes zijn ruim en waren zeer schoon, de jacuzzi lekker warm, Corinne heeft ons zeer vriendelijk wegwijs gemaakt en van alles voorzien, top !
Wij kunnen Villas del Alba voor iedereen aanraden, goed zo en ga zo door.

Met vrienden, Okt. 2013
"Prima verblijf in een vakantie bungalow"vertalen
Bobbe
9,0

15-10-2013 We zijn met vrienden naar het kleinschalige vakantie bungalow parkje Villas del Alba geweest. We zaten met 4 volwassenen in een vakantie bungalow met 2 ouder slaapkamers met 2 aparte badkamers. Tevens was er een derde slaapkamer aanwezig voor 2 kinderen.
De vakantie bungalow is gesitueerd op een mooi aangelegd terrein met totaal 3 dezelfde type vakantie bungalows rondom een heerlijk zwembad van 12 x 6 meter. De aardige beheerders zijn nederlanders en kunnen je meteen van de juiste informatie en tips voorzien. Tevens werd de volgende ochtend voor ons een ontbijt geregeld. Dat heeft er mee te maken dat de meeste vluchten van uit NL 's avonds laat bij Malaga arriveren al dan niet met een tussenstop bij Almeria.
De moeite waard om een bezoek te brengen zijn de steden Malagga, Mijas, Ronda (de grote brug), Sevilla (het paleis van Philip 2, en de gotische kerk), Gibraltar. Kortom, voldoende te doen en te zien in de omgeving van de vakantie bungalow.

Met een groep, Juni 2013
"Mooie plek om Malaga en omgeving te verkennen!"vertalen
Mark
7,0
7,0
8,0

28-12-2013 Villas del Alba is een paradijsje nabij het plaatsje Alhaurin de le Torre. Een auto is hier een absolute must, want er is werkelijk niets in de nabije omgeving! Wat heerlijk rustig is en doordat het iets hoger gelegen is heb je een prachtig uitzicht over de Malaga.

Het verblijf bestaat uit 3 riante villa's die allemaal aan het zwembad zijn gelegen! Ideaal! Interieur is vrij luxe, met goede bedden! Al het nodige is aanwezig!

Zwembad met losstaande jacuzzi is goed! Helaas ontbreekt een kinderbad. (er is wel een kinder speeltuin)
De barbecue is onmisbaar, die hebben we met de familie bijna elke dag gebruikt!

De service is wel oké. We hebben meerdere keren bij de gastvrouw om schone handdoeken moeten vragen en ons huis was niet schoongemaakt bij aankomst! BAH!

De gastheer is een stuk vriendelijker en heeft leuke verhalen over de omgeving!

Tip: boek geen ontbijt, karig en onder de maat!

Verder heeft Malaga ons verrast! Erg leuke stad om te ontdekken en op slechts 30 minuten rijden.

Met jonge kinderen, Apr. 2013
"Wegdromen in Andalusie"vertalen
Linda
10,0

23-04-2013 Deze recensie schrijvend, lig ik hier in een heerlijk bed in een van de drie slaapkamers van onze villa. Wat een topplek! Prachtige huisjes, ruim en schoon. De prive BBq hebben we al 2x gebruikt, net als de heerlijke jacuzzi. Speeltuintje voor de kleintjes, groot zwembad en gisteren nog wat lokale "grasmaaiers" in de vorm van schapen in de olijfgaard naast onze villa gehad. Prachtig uitzicht op malaga en omgeving. En vele mooie uitstapjes mogelijk. Mijas, Ronda, Marbella, etc. Golfbaan op 1km afstand voor de liefhebbers. Gewoon een prachtige plek! Hier ervaren wij echt vakantie. Hoewel een vaatwasser het vakantiegevoel nog iets zou versterken.... Maar ach.... Zo verleren we afwassen tenminste ook niet ;-)

Met een groep, 2012
"Echt geweldig!"vertalen
Peters
10,0

20-06-2012 Wij zijn recent een lang weekend met een gezelschap van 12 mensen in villa del alba geweest en het was echt geweldig. De rust, de ruimte, fantastisch uitzicht, heerlijk zwembad met jacuzzie, ligbedden, lounge kussens, gratis wifi, heerlijk eten, veel privacy, enz. enz. De eigenaren zijn een super gastvrij nederlands echtpaar. Ik vind deze plek echt een aanrader

Met een groep, Juni 2012
"Een magnifieke, super plek!"vertalen
Anne
10,0

19-06-2012 Vlakbij het vliegveld, mooie omgeving, rustig, vlakbij allerlei uitvalswegen maar andere plaatsen. Vlakbij de kust. Op loopafstand winkeltje, cafeetje en restaurantje. Ideaal voor een grote groep, familie. Lekker jacuzzi, zwebad. Goede bedden. Complimenten aan gastvrouw en heer. Wifi.

Met een groep, Apr. 2012
"Grandioos, heerlijke plek en wat een uitzicht"vertalen
karin poelen
9,0

10-04-2012 Villas del Alba in Alhaurin de la Torre is een plek die wij iedereen kunnen aanraden.
Heerlijk weer, mooie ruime huisjes, groot zwembad, heerlijke massage jacuzzi en gezellige eigenaren die voor je klaar staan.
Echt een aanrader voor iedereen!!

Met een groep, Apr. 2012
"Wat een super plek !!"vertalen
Joke
10,0

01-06-2012 Villas del Alba is een heerlijke accommodatie in het hart van Andalusie, wat een heerlijke vakantie.
Prachtige uitzichten, overal makkelijk te komen met de auto.
Heerlijke Villas met groot zwembad en zalige jacuzzi.
Wij komen zeker weer terug!

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Waarom ga jij niet naar een sauna?

Bent u de eigenaar?