Villa Del Alba ****

Del Alba
8,9

24 reviews over Villa Del Alba in het Nederlands

Mooie plek. Heerlijk rustig. Veel ruimte.

Koen Mathijssen, 14-7-2017

Vlakbij Malaga en vliegveld. Wel lekker rustig weg van massatourisme.

Mooi uitzicht over de bergen en Malag in de verte (huisje 1 heeft meeste ruimte buiten en mooiste uitzicht)

Lekker zwembad en jacuzzi

Bbq in de tuin maar ook een keuken om te koken

Vlakbij een klein plaatsje met een gezellig centrum

Je hebt wel een auto nodig om ergens te komen. Er is veel te zien in omgeving.

Leukste uitstapjes waren naar El Torcal bergen en Bioparc dierentuin

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

Geweldige vakantie

Annemieke en Edwin, 31-5-2016

Alles was helemaal geweldig, perfecte lokatie.

Heel veel gezien van Malaga tot Granada, erg makkelijk te bereizen.

We hebben heerlijk bij het zwembad gelegen, mooie tuin en gezellige eigenaars.

Zeer aan te bevelen !!!!

Gereisd met oudere kinderen in mei 2016

Super plekje

Mir met familie, 6-5-2016

Heerlijke plek

Wat een mooi plaatje, iedereen heeft het uitstekend naar de zin.

Prima pool met spa, lekker bubbelen

goede uitvalsbasis voor meerderedag trips

Lieve eigenaars, Corinne is vriendelijk en behulpzaam !!!

Gereisd met oudere kinderen in mei 2016

Super plek

Sander, 2-5-2016

Heerlijke vakantie aan het houden.

Wij kunnen Villas del Alba aan iedereen aanraden. Groot zwembad en lekkere jacuzzi.

De eigenaars zijn attent en vriendelijk, gezellig.

Gereisd met jonge kinderen in mei 2016

Fantastische plek, heerlijk genoten en zeker weer

Stacy, 1-5-2016

Heerlijk huis en alles erop en eraan.

Groot zwembad en warme jacuzzie.

Voor de kinderen een leuk speeltuintje en wat een mooie tuin !

Haha,.... die auto als plantenbak is geniaal en ook wel erg leuk dat het de auto betreft waarmee de eigenaars zelf door Spanje hebben gereisd.

Erg goede bedden en matrassen, heerlijke lounche bedjes.

Super weer gehad !!!

Gereisd met jonge kinderen in maart 2016

Geweldig!

Chris en Henny, 24-4-2016

We waren hier vanaf 2 april voor 3 weken en hebben volop genoten. Wat een fijn huisje, bedden, douche, buitenmeubelen. Alles was prima in orde. Corinne kwam bijna elke dag wel even langs en om de paar dagen waren er weer schone handdoeken. Geen ongedierte, soms een enkele vlieg. Het zwembad was nog wel fris, maar dat is logisch in deze tijd van het jaar. Zou ook wat meer gestofzuigd mogen worden. Een klein minpuntje: soms wat rioollucht in de doucheruimte, maar dan doe je gewoon de deur dicht!

We genoten van de stilte en toch was alles zo dicht bij en we kunnen deze huisjes echt aanbevelen.

Gereisd met partner in april 2016

Heerlijke relaxte vakantie in Villa's del Alba

Freda en Hilde, 23-4-2016

Wij, twee vriendinnen hebben hier een heerlijke relaxte vakantie. Corinne en Jeroen zijn hartelijk en behulpzaam. Even vragen als je iets wilt en het wordt geregeld, ze zijn regelmatig aanwezig bij de huisjes en per telefoon zijn ze ook goed bereikbaar. De bungalow is schoon, ruim en alles wat je nodig hebt is er. Locatie is prachtig, mooi zwembad en fijne jacuzzi die vrij te gebruiken is. Kortom, niks mis mee.
Gereisd met vrienden in april 2016

Geweldig, wij komen zeker weer terug !

Erico en Renata, 22-4-2016

Wij zijn super tevereden over Villas del Alba, Corinne was zeer behulpzaam en uiterst vriendelijk.

Altijd in voor een praatje en schone handdoeken en theedoekjes.

Wij hebben het heerlijk gehad, super lekker weer, uitstekend huisje en van alle gemakken voorzien !!!

Alles mooi ruim, groot zwembad en heerlijke jacuzzi

Malaga was ook erg leuk en Granada met de Alhambra heel mooi.

Kortom, uitstekende vakantie plek en een aanrader voor iedereen.

Gereisd met partner in april 2016

Niet meer zoals in de reviews uit 2011

Ruud Staas, 11-4-2016

Wij zijn er geweest van 2 t/m 9 april 2016. Tijd voor een recente review. Allereerst de positieve dingen: goede internetverbinding en de ruimte om het huis, als je tenminste huisje (mag geen villa heten) una hebt. Dit was het.

Het huisje zelf is wel ruim maar lang niet zo mooi binnen als op de (verouderde) foto's. Lampen kapot, sloten kapot (leuk als je met vier man een badkamer ėn toilet moet delen) en de stank in het huisje. De stank kwam door een lekkage in de keuken ontdekten we na een paar dagen. Na het afwassen water in de keukenladen. Dat kwam iemand repareren. Toen die persoon weg was, lagen alle laden op de grond in de keuken. Tot het eind van de vakantie, dus ook de stank. De nogal hooghartige eigenares vond het ook wel vervelend. Meer niet. Meermalen antwoordde zij dat ze er op dit moment niet veel mee kon. (?)

Kan nog wel even doorgaan met de minpunten. Niet naartoe gaan!

Gereisd met oudere kinderen in april 2016

Smerige rioollucht

Marian, 15-12-2015

Wij zijn bij Villa del Alba te gast geweest. Bij binnenkomst hing er een vreemde lucht in de accommodatie. Toen we de badkamerdeur opende kwam ons een hele vieze kokhalzende rioollucht tegemoet. De toiletpot stond ook los Wij hebben dit gemeld maar er is niets mee gedaan. Schimmel achter de mengkraan en langs de kitrand.

Het keukenblok is niet afgewerkt zodat alle ongedierte en viezigheid onder het keukenblok verdwijnt.

Er zit namelijk geen plint aan de zijkant van het keukenblok .De afzuigkap hing los. In de badkamer staat een kledingkast, op zich een vreemde plaats, de kleding die je daar uithangt stinkt naar riool. Bij thuiskomst de koffers opengemaakt in de garage. De rioollucht kwam je weer tegemoet. Op het verandadek staan geen stoelen of ligbedden ( op de site ziet het er zo mooi uit) ook de planken zijn kapot. Op de ligbedden bij het zwembad geen kussens, terwijl het heerlijk weer was om in de zon te liggen. Het loungeset bij de accommodatie ziet er leuk uit maar ook daar konden wij niet zitten. De kussens liggen waarschijnlijk altijd buiten waardoor ze vies en nat waren. Al met al een deceptie. Brrrr….

Gereisd met partner in oktober 2015

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Del Alba bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Villa Del Alba in Alhaurín de la Torre, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Villa Del Alba zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Villa Del Alba scoort een 8.86 uit 10 op basis van 24 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: