Bed and Breakfast El Paraiso

7,9

4 reviews over Bed and Breakfast El Paraiso in het Nederlands

Fantastische plek met kinderen

Hans, 1-8-2017

Een echte aanrader, wij reisden met onze 6 kinderen naar dit prachtig domein die uitgebaat word door HEEL kindvriendelijke mensen , nl Arianne en Patrick.Een ideale locatie om Andalusie te ontdekken. Mooi groot zwembad, gezellig ingerichte kamers met tv en eigen badkamer.

Onze kinderen blijven maar praten over de gekke zotte eigenaar Patrick.

Het ontbijt is elke dag (uitgebreid) vers en afwisselend

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

Fantastische plek met kinderen

Hans, 30-7-2017

Gezellige familiebestemming met kinderen, en vooral behulpzame en kindvriendelijke uitbaters (Arianne & Patrick).

Een ideale locatie om Andalusie te ontdekken.

Wij kunnen niet anders dan het aan iedereen aanbevelen.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

Nooit meer

Karst, 27-9-2016

Buiten is het uitstekend onderhouden en erg leuk voor de kinderen.

Erg slechte bedden in alle kamers. Mijn moeder prefereerde een luchtbed boven het bed, mijn vader heeft één van de matrassen van de zonnebedden uit nood maar op de matras gelegd.

Kamers kunnen niet op slot.

Geen kluisjes in twee kamers.

De vier persoons kamer is echt NIET geschikt voor vier personen omdat één van de twee persoonsbedden een kantelende slaapbank is.

Op alle websites staat vermeld dat de b&b beschikt over vier kamers. Bij aankomst blijken het er maar drie te zijn waardoor wij alsnog met de kinderen op de kamer moeten. Geen excuses en laat staan geld terug terwijl wij geboekt hebben op basis van vier kamers.

Parasols en bedden bij het zwembad kunnen niet worden verplaatst.

We zijn schandalig behandeld door de eigenaar en één van de pachters n.a.v. een dispuut over een beschadiging aan het terras.

Gereisd met jonge kinderen in september 2016

Prachtige omgeving met groot zwembad en tuin.

Norbert, 11-9-2016

Goed onthaal,typisch Spaanse kamers zonder airco maar kamers blijven koel.

Uigebreid ontbijt.mogelijkheid om zelf te koken.

Op het terrein is een groot zwembad met voldoende ligbedden en plaats voor de gasten + zwemgerief voor de kinderen!

Er is ook een golfterrein en een tuin,dit alles in een prachtige omgeving.

Op aanvraag kan je fietsen of e- bikes huren,ook boottochten.

In het dorp heb je een supermarkt slager apotheek etc.

Een aanrader!

Gereisd alleenreizend in augustus 2016

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast El Paraiso in Alcaucín, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast El Paraiso zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Bed and Breakfast El Paraiso scoort een 7.88 uit 10 op basis van 4 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: