Villa Casa El Huerto Pilarejo

9,3

7 reviews over Villa Casa El Huerto Pilarejo in het Nederlands

Fantastische plek

Koenraad, 2-9-2014

Had voor de vakantievilla te huren eerst de beoordelingen geraadpleegd. Deze geven allen een juiste weergave. Voor wie rust, privacy, luxe en goed weer wenst is dit the place to be.
Gereisd met oudere kinderen in juli 2014

zeer mooi en zeer rustig verblijf

Verbeken jp, 7-10-2012

De villa ligt in de bergen met prachtig uitzicht en zuidelijk georiënteerd. We hebben hier een uitstekende rust vakantie gehad. Mooi afgezonderd. Het huis is voorzien van alle luxe met zeer goed uitgeruste keuken. 3 ruime slaapkamers , zeer mooi terras en fantastisch (verwarmd) zwembad, mooie tuinmeubelen, etc etc.

Kortom, voor wie zon, stilte en rust zoekt, een ideaal adres.

Wij komen zeker terug.

Gereisd met vrienden in oktober 2012

D

Gertjan Verdickt, 1-6-2012

Een zeer mooi ingericht huis met alle nodige faciliteiten. Het heeft een uitgebreide keuken met o.a. afwasmachine, diepvriezer, e.d. Daarnaast ook een living van comfortabele grootte. Verder zijn de kamers ook meer dan degelijk ingericht met perfecte afmetingen. Alle benodigdheden zijn aanwezig in het huis. Niets laat te wensen over.

Buiten heb je een groot zwembad dat een zeer adequate temperatuurmeter heeft, een tuinhuisje met alle nodige tuinspullen (waaronder tuinstoelen, ligzetels, .e.d.). Verder is het huis ook uitgerust met een BBQ wat het extra gezellig maakt in de valavond.

De winkels zijn op een erg korte reisafstand beschikbaar, net zoals grote steden zoals Malaga, Granada,... Dus je kan vanuit dit huis perfect, zonder enige moeite, een uitstap maken naar steden die tot de verbeelding spreken.

Gereisd met vrienden in april 2012

heerlijk uitblazen

Geertrui Ivens, 11-12-2011

Casa El Huerto is de ideale plek om er even tussenuit te gaan: rustig gelegen, prachtig qua omgeving, tussen de olijfbomen met mooie wandelingen in de streek, aangenaam van temperatuur in de winter (in november ontbijten op het terras en lezen aan het zwembad - wat wil je nog meer). Een absolute aanrader.
Gereisd met vrienden in november 2011

Fantastiche plek

Philippe Jacobs, 7-11-2011

zeer mooie villa op prachtige lokatie,

volledig in orde, veel ruimte en prachtig uitzicht.

Verwarmd zwembad!

Gereisd met vrienden in oktober 2011

Fantastisch verblijf in Andalucia

Philippe & Kaat, 4-8-2011

Wie even alle drukte wil vergeten, genieten van de rust en het mooie landschap is zeker op zijn plaats in Case El Huerto! De villa bevindt zich op het einde van een private weg. Rustiger kan haast niet!

Wij verbleven de laatste week in deze mooie Spaanse Casa en waren aangenaam verrast door de luxe die we kregen. Iedere kamer is mooi afgewerkt, een gezellige living (incl. eetkamer), propere keuken en badkamers, en niet te vergeten: een zalig zwembad met een prachtig uitzicht over de vallei (en het dorpje Alcaucín, dat aan de andere kant van de berg ligt).

Een auto huren is een must. Wij maakten mooie uitstapjes naar o.a.Malaga, Granada, Nerja, etc. 's Avonds kan je lekker eten in een van de gezellige, typische restaurants van Alcaucín. Beneden aan de berg is er een slager, met lekkere entrecôte die je kan bakken op de stenen BBQ aan het huis. Als je echt grote inkopen wilt doen, kan je naar de Erioski(hypermarkt) op +-30min rijden, waar je alles vindt.

Kortom, een prachtige vakantie!

Gereisd met partner in juni 2011

Luxueus en rustgevend vakantieverblijf

Evelien, 28-7-2011

Ik ben net terug van een 14-daagse vakantie samen met mijn vriend en een bevriend koppel. Het was een super aangename vakantie. We hadden een hele dag de zon op het terras, een groot zwembad met luxueuze ligzetels en er was voldoende schaduw op het terras voorzien. De buitenkeuken was enorm gezellig om 's avonds te keuvelen. Ook het interieur en de ruimte binnen was werkelijk super, vooral ook de woonkamer en de keuken waren tip top in orde. Het is er in de omgeving heel rustig en echt een aanrader om helemaal tot rust te komen. Het uitzicht buiten was werkelijk adembenemend. Er was wel geen 'echte' airco (wel een waaier) aanwezig maar doordat 's avonds de zon achter een berg verdween koelde het in huis wel flink af. Casa el huerto is niet zomaar een vakantiehuis maar werkelijk een heuse spaanse villa waar je je meteen in thuis voelt. We komen volgend jaar zeker terug!
Gereisd met partner in juni 2011

Overweeg je om een verblijf te boeken in Villa Casa El Huerto Pilarejo in Alcaucín, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Villa Casa El Huerto Pilarejo zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Villa Casa El Huerto Pilarejo scoort een 9.25 uit 10 op basis van 7 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: