Camping Sedliacky Dvor ( Het Boerenhof) *

Camping Sedliacky Dvor ( Het Boerenhof)
Sedliacky Dvor ( Het Boerenhof)
8,8

65 reviews over Camping Sedliacky Dvor ( Het Boerenhof) in het Nederlands

Opnieuw geweldig!

Wil, 24-8-2017

Deze camping is zo relaxed! Je komt hier echt tot rust. Een absolute aanrader!
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Geweldig; genoten van de rust en de gezelligheid

JP en Nel, 17-8-2017

Echt buiten; rust; boerderijsfeer; veel groen; schaduw in de boomgaard.

Erg gezellig

Gerben, 12-8-2017

De camping ligt mooi in een glooiende heuvelstreek. Het is er kleinschalig en rustig. De eigenaar is van oorsprong een echte Limburgse bakker, dus de plaatselijke bakker voor de broodjes is met zorg uitgezocht.

Kippen lopen vrij over de camping op zoek naar kruimeltjes.

Eens per week wordt er een maaltijd voor de campinggasten georganiseerd, waarbij een hele middag "gewerkt" wordt aan een goulash in een grote pot aan een driepoot boven het kookvuurtje. (Vrijwillige deelname) Een plaatselijke artiest luistert de arbeid op met Slowaakse liedjes begeleid op een trekzak.

Op basis van vertrouwen is er van alles uit de koelkast en het ijsvak (ijsjes) te halen. Zelf noteren en achteraf wordt er afgerekend.

Aan de watervoorziening wordt nog steeds gewerkt. Dat is goed, want bij topdrukte is het water 's avonds wel eens schaars.

Gereisd met partner in juli 2017

Parkachtige camping met twee terassen

Cora, 10-8-2017

Een rustig gelegen camping, die heel mooi is. Je mag zelf een plaats uitzoeken onder de bomen of op een van de twee terrassen.

Het nieuwe sanitairgebouw is mooi en schoon. Dion en Moniek kunnen je van alles over uitstapjes in de omgeving vertellen. Er staan mappen in de keuken va de camping waarin kaarten met wandelingen met een beschrijving in meerdere talen.

's Morgens heerlijk verse broodjes en als je geluk hebt een vers eitje van een van de kippen de over de camping rondlopen.

Konijntjes om te knuffelen en een zwemvijver om heerlijk in te spelen. Een speeltuin ontbreekt ook niet.

Wat leuk als om ongeveer 17.30 uur ineens een buurvrouw de camping op komt rijden met een kofferbak vol zelfgemaakt gebak, wat ze voor een prikkie verkoopt. Wel zelf een bordje meenemen!

En niet te vergeten het klaarmaken en eten van de goulash!

Gereisd met partner in juli 2017

Camping zoals deze moet zijn: ruimte, rust, keurig

Geert en Corrie, 28-7-2017

Bij aankomst zagen we onze naam op een welkomstbord en heel welkom voelden we ons het hele verblijf. Je mag zelf je plaats uitzoeken; let daarbij op de wind, die soms flink kan zijn. Aan de buitenkant heb je een prachtig uitzicht over het dal! Monique en Dion willen je overal mee helpen en staan altijd klaar om je te woord te staan. Je kunt terecht voor informatie over de omgeving en ook organiseren ze af en toe een activiteit. Het sanitair wordt tiptop schoongemaakt. Verder is voor de kampeerders overal aan gedacht; zelfs afwasmiddel staat op de afwasplek voor degenen die het vergeten zijn. We zouden een weekje blijven, maar het werden 17 dagen. Er is veel te doen en te beleven rond de camping en ook binnen een straal van drie kwartier rijden. Aanraders: bij helder weer de kabelbaan naar de Chopok van 2.000 m met schitterend uitzicht, stoomtrein ritjes, schaapskudde, diverse grotten, wandelingen vanaf de camping, Banska Bystrica, restaurant op loopafstand van de camping, als je goed ter been bent zeker ook de route met groene markering lopen naar en door de kloof Certova Dolina vanaf Zbojska.

Monique en Dion bedankt voor een heerlijke tijd bij de Lage Tatra! Veel geluk gewenst.

De mooiste camping van de laatste 30 jaar

Fam.Poelen, 13-7-2017

Er is goed nagedacht over alles tot in detail, zonder dat dit opdringerig wordt gecommuniceerd. Je merkt gewoon dat de eigenaars weten wat kamperen is.

Ze hebben het zo ingericht dat b.v. de afwasplek 'de ontmoetingsplek' met prachtig uitzicht is, zoals vroeger de dorpspomp. Maar een drankje, koken, lekker een boek lezen in een hangstoel, hangmatten, rondscharrelnde kippen. Het is een kampeerfeest. complimenten voor de eigenaars.

Gereisd met partner in juni 2017

Een heerlijke rustige comfortabele en mooie plek.

Bart & Ivonne, 30-6-2017

Veel groen rondom de camping. Goede voorzieningen en proper sanitair. Extra voorzieningen als keukentje, waterkoker en 'bar'. Prettige sfeer. Veel wandel- en mountainbikemogelijkheden. En uitdagend met de Lage en Hoge Tatra in de nabijheid.

Een paradijs voor de echte mountainbikeliefhebber. Kleine technische rondjes en enorme rondes met o.a. beklimmingen van 800 hoogtemeters. Goed bewegwijzerd en gevarieerd. Ook mogelijkheden om routes in gps te zetten.

Gereisd met partner in juni 2017

Prima voor elkaar en gezellig

Frans & Jeanne, 27-5-2017

Heerlijk rustige , zeer gemoedelijke en nette Camping onder leiding van Nederlands echtpaar. Gezellige kippen , hond en katten, schapen.

Natuurlijk kan het gebeuren dat er net een groep van 15 caravanners voorbij komt, en dat het dan even extra druk is. Informeer vooraf bij de camping eigenaren.

Heel nette douches en toiletten en het terrein ligt er ook keurig bij!

En om het geld hoef je het niet te laten!

Een flesje bier kost 0,90 eurocent! Aanrader .

Gereisd met partner in mei 2017

Niet voor ons

Bas Esther en de kids, 3-11-2016

Van te voren een hele andere voorstelling gemaakt. Aangekomen hadden de camping eigenaren het erg druk met alle andere gasten voor hun brunch. Zoek maar wat kom straks wel kijken was de mededeling. Het aanvankelijke plan om met vrieden samen te kunnen staan (bij elkaar)had overduidelijk niet gekunt. Op een overvolle camping aangekomen, in een kliek van mensen die elkaar zoals het leek jaren kende, de tenten neer gezet. Wij vonden weining tot geen aansluiting met de andere bezoekers, bovendien is het fijn om op een camping in het buitenland de buitenlandse cultuur te snuiven en niet de Nederlandse (want dan blijf ik net zo lief thuis) en dat heeft ons verbaasd. En zo vertrokken wij weer na 6 dagen ipv de geplande 2,5 week. Afstanden om wat te doen vanaf de camping in ons interesse gebied (gemiddeld 3-4 uur in de auto). In 6 dagen 1700 km gereden voor bezienswaardigheden en voor ons leuke dingen (en dat is mij net te gek). De zwemvijver lijkt mij meer geschikt voor de karpers van mijn vader als dat ik de kinderen er in laat zwemmen. De helft van het oppervlak is "natuur filter" omringt door een oerhollandse uiterwaard en zo dus niet geschikt om in te zwemmen, wel gaf het wat enige verkoeling, en dat was het dan ook. Omgeving, werkelijk Prachtig, de bevolking doet ook erg weinig moeite om zich behalve dan met europeese subsidies innen, of de toevallige buitenlander voor 2 euro (sneu) op te lichten bezig te houden met toeristen.

Met zelf mee gebrachtte materialen hebben wij gewandelt, gehiked, geklommen (abseilen) en geavontuurd, maar na 6 dagen net zolang op een dag in een auto door te hebben gebracht als dat ik dat voor mijn werk ook doe was het even genoeg. Voor diegene die omringt door Nederlanders in een enclave willen blijven kan ik mij voorstellen dat dit allicht prettig zou kunnen zijn, maar ik stel mij een vakantie toch iets wat anders voor en daarvoor zijn wij door gereisd.

Sanitair ziet er mooi en verzorgt uit, maar vechten om een warme douche (het water was Alle keren koud) vind ik echt uit den boze in 2016 ! Kort samengevat: Als je houd van een boterham met pindakaas en een blik brand bier wil drinken en allicht een frikadel kan lenen bij de buren in het buitenland omringt door mensen die je wel verstaat is dit De plek om naar toe te gaan.

Voor ons fijn om te weten wat we dus niet willen.

Prijs/kwaliteit. Camping is goedkoop, de reis om hier te komen is relatief duur... als je dit wil waarom blijf je dan niet lekker in nederland?

Gereisd met jonge kinderen in juli 2016

in 1 woord geweldig

fam Vinke, 23-10-2016

Wij hadden het niet verwacht hoe mooi het was vriendelijke mensen.

Mensen met maar 1 doel de gasten het naar de zin maken. Een geweldige camping: geen vaste plaatsen, mooie omgeving, leuke wandelingen in de buurt en ook veel toeristische informatie beschikbaar gesteld voor de gasten.

We hadden graag langer gebleven. Maar ja, er komt ook weer een einde aan de vakantie; echt een top camping.

Camping staat weer op het verlanglijstje voor volgend jaar!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2016

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Sedliacky Dvor ( Het Boerenhof) in Rohozna, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Sedliacky Dvor ( Het Boerenhof) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Sedliacky Dvor ( Het Boerenhof) scoort een 8.79 uit 10 op basis van 74 reviews.