Pension Sv. Juraj

Pension Sv. Juraj
Sv. Juraj
6,8

4 reviews over Pension Sv. Juraj in het Nederlands

Van buiten schitterend, kamers om te huilen

4 volwassenen, 15-12-2009

Dit pension ligt aan een schitterend plein. Aan de buitenkant oogt het heel gezellig. Zodra je de kamers hebt gezien, vraag je je af op welke zolder je wordt ondergebracht. Wij waren er in een periode dat de temperatuur buiten ongeveer 30° was. De ventilatie bestond uit een klein dakraam dat alleen geopend kon worden wanneer je op een stoel ging staan. De stoel op onze kamer was echter dusdanig gammel dat het niet verstandig was om daarop te gaan staan. Bij de buren hebben we een kruk geleend zodat we toch het raam open konden zetten. Onder het bed lag een spoorbiels waarop de matras lag. Dit lag bijzonder oncomfortabel. Het ontbijt was zondermeer slecht. Je hebt de keuze uit kaas of ham. Beide kan niet. Wij hadden nog geluk met onze kamer. Onze benedenburen, ook Nederlanders, hadden een raam vlak boven een dak waar permanent katten vertoefden. De stank van kattepis kwam permanent de kamer binnen. Ook de katten werden op de kamer aangetroffen. Kortom, mijd dit pension.
Gereisd met vrienden in augustus 2009

het eten en de service fantastisch

Hans, 7-9-2008

hadden auto pech, moesten 2 dagen wachten.

Konden zonder problemen in appartement blijven en anders regelde zij een ander hotel.

Kregen gedurende deze twee dagen auto van hotel eigenaars in bruikleen.

Gereisd met vrienden in augustus 2008

Laat dit pension maar links liggen!!!

Gert, 24-8-2008

Aan de buitenkant ziet het er heel leuk uit. Het pension ligt aan het mooiste pleintje in Poprad. We werden er vriendelijk ontvangen. Maar toen was het over.

Via een gevaarlijke trap ga je 2 verdiepingen naar boven naar een zolderkamertje met een vreselijk uitzicht. Pas dus op als je wat slechter ter been bent.

Dit is de enige uitgang. Direct bij de trap lag veel hout. Als er brand zou uitbreken, dan zit je als een rat in de val.

Op onze kamer had het toilet geen spoelbak, maar een knijpkraan in de waterleiding. Je behoefte spoelde dus niet weg (zorg voor een wasknijper op de neus!). De kamer was overigens wel goed schoon en de bedden waren goed.

In het restaurant waren of de stoelen te laag of de tafels te hoog. Je zit er dus niet prettig, tenzij je 2,5 meter lang bent.

Het eten was er wel goed.

We zagen dat er wel mooie nette kamers waren, maar die waren blijkbaar niet voor gasten van onze reisorganisatie bedoeld.

Gereisd familie in augustus 2008

M.J. Beukenex, 30-6-2008

Ligt aan een schitterend pleintje met huizen en kerkje ca 750 jaar oud. Ccentrum Poprad ca 5 min. (met auto) en een paar honderd meter van de wegen naar de Hoge en Lage Tatra. Leuke kamer en erg schoon. Prima ontbijt. Half pension geen keuzemenu. Eten wat de pot schaft. Voordeel hiervan is dat je kennis maakt met echte Slowaakse gerechten. Heerlijk gegeten. Erg vriendelijke eigenaar die uitstekend Engels spreekt, Aanrader.
Gereisd met partner in juni 2008

Overweeg je om een verblijf te boeken in Pension Sv. Juraj in Poprad, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Pension Sv. Juraj zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Pension Sv. Juraj scoort een 6.75 uit 10 op basis van 4 reviews.