Camping Sokol (+ pension) ****

Camping Sokol (+ pension)
Sokol (+ pension)
8,4

24 reviews over Camping Sokol (+ pension) in het Nederlands

Rustig en prettig

Gerben, 12-8-2017

Het sanitair van de camping is eenvoudig van opzet, maar wel voldoende.

De eigenaars zijn zeer vriendelijk. De eigenaresse verzorgt ook een speciale maaltijd. Ze kan erg lekker koken. Er is informatie over de omgeving die je kunt lenen om te gebruiken.

Het schijnt dat er aan een bredere beschikbaarheid van WiFi wordt gewerkt. Dat zou prettig zijn.

Gereisd met partner in juli 2017

Voor ons nooit meer

Familie van der Maas, 18-6-2017

Op zich de camping lag leuk in de boomgaard, maar sanitair oud niet meer van deze tijd wij vonden de omgeving daar niet erg fijn.
Gereisd met partner in juni 2017

Prachtig plekjr

Charlottr, 8-4-2017

Rustige camping. Buurtwinkeltje en restaurantjes op loopafstand. Veel mooie natuur en kastelen in de buurt. Mooie uitvalsbasis om Kosice te bezoeken! Sanitair is goed schoon. Hele vriendelijke en behulpzame eigenaren! Echt een aanrader!
Gereisd met jonge kinderen in januari 2016

Bijzonder mooie en gastvrije camping!

Michelle Peeters en Huub Sanders, 23-8-2016

Bijzondere camping, echt een aanrader in dit gebied. Je komt hier volledig tot rust. Mooi gelegen in een boomgaard, zwembadje (opblaasbaar) op de camping, schoon sanitair. Leuke verwelkoming en prettig dat je Nederlands kunt spreken. Camping-eigenaar verkoopt ook zelfgemaakte wijn en likeur (aanrader!). Je kan ook mee-eten. Ook dit is een aanrader want er zijn weinig goede eetgelegenheden in de buurt. De wandeling door de canyon is een aanrader, je kan er zelfs salamanders zien! Ook de kleinere wandeling in de buurt langs de oude smederijen en mijnschachten is erg leuk. Beschrijvingen zijn op de camping verkrijgbaar.
Gereisd met partner in augustus 2016

Een mooie camping met ontzettende gastvrije mensen

Wilma Visser, 14-8-2016

Een mooie rustige camping, met heel gastvrije eigenaars die het iedereen naar de zin proberen te maken.En een omgeving waar heel veel te bekijken is.

Een groot voordeel is ook dat ze nederlands spreken., de documentatie is in het nederlands en voor tips zijn ze altijd bereikbaar.

Gereisd met partner in augustus 2016

Heel fijn!

Eva de Baat, 16-9-2015

Wat voelden we ons welkom op camping Sokol! Samen met Jana zochten we een mooi rustig plekje voor onze tent en daar hebben we 3 dagen en nachten heel prettig gebivakkeerd. Harry en Jana zijn geweldig als gastvrouw/heer. We waren erg blij met de algemene èn persoonlijke informatie die Harry ons gaf over land en regio. En Jana heeft een keer voor ons gekookt - we hebben heerlijk gegeten! We gingen weg omdat het ons i.v.m. de motorcross te druk werd, maar we komen vast nog eens terug.
Gereisd met partner in september 2015

Mooie en goede camping!

Ton IJpenberg en Boukje Rynja, 4-1-2015

Mooie camping in een boomgaard achter de huizen van een dorpsstraat; toegang door een poort aan de weg.

Je wordt zeer vriendelijk ontvangen door de Slowaakse vrouw van de Nederlandse eigenaar met een prima smakend destillaat van wat in de boomgaard voorhanden is.

Sanitair is goed en schoon.

De uitbaatster maakt op verzoek een uitstekende maaltijd klaar (wel wat duur naar Slowaakse begrippen: €15).

Gereisd met partner in augustus 2014

Leuke kleine camping

GN, 11-9-2014

Mooi gelegen camping. Wij waren bij aankomst verbaasd over de toegang tot de camping, deze is namelijk gelegen in een straat met een rij huizen. Echter achter deze huizen ligt een prachtige appelboomgaard. Vanaf de camping uitzicht op heuvels en de dorps toren, welke elk uur luidt (ook 's nachts).

Vriendelijke campingeigenaren. De kinderen mochten meehelpen appelsap maken van de appels uit de boomgaard. Sanitair eenvoudig maar schoon.

Wij vonden de prijs van het dagmenu wat je bij hen in het kleine restaurantje kan eten veel te hoog, en het eten was niet goed gevallen en niet smakelijk, terwijl je overal in Slowakije juist zeer goedkoop uit eten kan.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2014

Leuke camping!

Jan, 11-8-2014

Voor 3 nachten appartement/studio (nr6) gehuurd. Netjes, schoon, kompleet. Enthousiast beheerderdspaar. Harry geeft direct bij aankomst veel info over (directe) omgeving en Jana doet er alles aan om het de gasten naar hun zin te maken. We komen hier zeker nog eens terug.
Gereisd met partner in augustus 2014

Gezellige camping!

esthermarjolein, 8-8-2014

Afgelopen maand hebben wij 8 nachten op de camping Sokol gestaan.

Het ontvangst was zeer gastvrij, koffie en een heleboel informatie over de omgeving. Als je nog meer informatie wil kan je altijd bij Jana of Herrie terecht.

De camping zelf was zeer relaxed, mooie grote plekken en heerlijke rust.

Op de camping is een kleine boomgaard, één dag hebben we met alle kinderen ( en een heleboel ouders ook) appelsap van de eigen appels gemaakt!

Kortom een aanrader in het rondje Slowakije!

Gereisd met oudere kinderen in januari 2014

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Sokol (+ pension) in Medzev, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Sokol (+ pension) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Sokol (+ pension) scoort een 8.38 uit 10 op basis van 26 reviews.