Vakantiehuis Magura Village

Vakantiehuis Magura Village
Magura Village

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Magura Village bij:

2 reviews over Vakantiehuis Magura Village in het Nederlands

Gewoon om herhaling vatbaar.

Denolf Erna, 16-9-2009

We zijn heel tevreden over Magura Village, maar het is nog niet op punt.

De toekomst ziet er prachtig en veelbelovend uit. om warm te eten zijn we bij Sojka terrecht gekomen op 100m van ons vakantieverblijf en zeker e moeite waard. heel tevreden over de ligging er is van alles te bezichtigen. Trouwens de natuur is er ongerept. Tot binnenkort

Gereisd met partner in september 2009

Ideale uitvalbasis voor de omgeving van Liptov

Jaak Hofmans, 11-9-2009

" Vakantiehuis Malatiny is uitstekend gelegen voor wie de drukte wil vermijden van het verblijf in de aquaparken Tatralandia, Besenova en Poprad, wandelingen in de natuur van de lage en hoge Tatra ; activiteiten met kinderen en of kleinkinderen ; bobslee, avonturenpark, mountainbike, bezichtigen van dorpjes, kerken en kastelen ; rondritten in de wijde omgeving. De service is top. Op alle vragen kwamen duidelijke antwoorden. Voor alle problemen waren er oplossingen. De receptie is vriendelijk, behulpzaam en bereikbaar van 7,30 uur tot 23 uur. De accommodatie was perfect beschreven en we hadden alle comfort : alles erop en eraan. Aan te bevelen voor wie een rustig plekje zoekt met veel comfort.
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2009

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Magura Village in Malatiny, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Magura Village zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis Magura Village scoort een 9 uit 10 op basis van 2 reviews.