Vakantiepark Holiday Village Tatralandia

Holiday Village Tatralandia
7,5

• Activiteiten8,7
  • Onderkomen8,0

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Vakantiepark Holiday Village Tatralandia bij:

7 reviews over Vakantiepark Holiday Village Tatralandia in het Nederlands

het is er geweldig

Familie van der Veeken, 4-9-2011
  • Activiteiten9
  • Onderkomen8

wij zijn van 22 juli t/m 6 augustus op vakantie geweest in Aquapark Tatralandia en het was echt super
Gereisd met oudere kinderen in juli 2011

De beste reis tot nu toe

Eric, 19-9-2008
  • Onderkomen8

We zijn met vrienden eind juli, begin augustus naar Tatralandia geweest. Het is een top waterpretpark. Het is er zeer proper en overal is er bewaking. De prijzen voor het huisje zijn ook ok. De glijbanen (27 in totaal) zijn ook voor alle leeftijden. De kleintjes kunnen zich amuseren in een van de 10 zwembaden. De temeratuur van het water ligt tussen de 21 en de 38°.De shows in de western zijn zeer mooi en verzorgd. De omgeving is de moeite waard met het Tatragebergte en iets verder het Slovaaks paradijs. Het eten is heerlijk en zeker niet duur. Een pintje (0,5 l ) kost een Euro. Als iemand iets gelijkaardigs zou weten zijn mag je dit altijd melden.
Gereisd met vrienden in juli 2008

Tanja, 15-10-2007
  • Onderkomen10

dit aquapark met geothermisch water is bij ons zeer geliefd, zijn er inmiddels al meerdere malen geweest. gelijk na de allereeste keer waren de waterwratten waar de kids al 2 jaar last van hadden in een keer weg inclusief eczeem..! t water werkt dus echt. prachtige omgeving, vriendelijk volkje, accomodatie was top. in de winter is t ook n aanrader zeker in combinatie met wintersport.
Gereisd familie in december 2006

a. van hulten, 24-7-2007
  • Onderkomen8

top park, reis is goed te rijden,mooie omgeving, lekker eten, nette huisjes, overdag vrij druk in het waterpark mede door gasten uit de omgeving, 's avonds is het goed te doen in het zwempark, echt een aanrader, zijn 1 week geweest, volgend jaar gaan we 3 weken
Gereisd familie in juli 2007

Renate, 10-2-2007

Het aquapark is fantastisch, er is veel te beleven voor de kinderen. Ook veel eet- en drinkgelegenheden tegen spotgoedkope prijzen.

Wij hadden een 8-persoonshuis met zijn vieren, heerlijk de ruimte. Het park is heel netjes.

Ook in de omgeving is genoeg te doen, het Tatragebergte is schitterend.

Gereisd anders in februari 2007

Linda, 21-11-2006

In de zomer van 2006 zijn wij 10 dagen op dit park verbleven. Het ligt prachtig tussen de hoge en lage tatra. Het park is ruim omgezet met veel speelplaatsen voor kinderen. De huisjes voor 4 pers. zijn wat klein, zeker met 4 volwassenen. Het zwembad is geweldig, erg netjes en er zijn veel dingen te beleven: thermal baden en genoeg glijbanen en zwembaden. In de western city worden ook shows gegeven, vooral erg leuk voor kinderen. Het park ligt mooi centraal in slowakije en is makkelijk bereikbaar. In de omgeving is er ook genoeg te doen: grotten, openluchtmusea, kastelen, vlotvaren en veel mooie wandelpaden(in de lage en hoge tatra of in het slowaakse paradijs(!! echt een aanrader).
Gereisd anders in november 2006

Jimmy, Eva & Amy, 21-10-2005

We zijn hier van 19 juli t/m 24 juli 2005 geweest. De huisjes zijn echt heel mooi. Voor kinderen is er een kleine speelplaats buiten maar ook binnen.Het western city gedeelte was net opgeleverd maar zag er al heel aardig uit (ben benieuwd hoe dit over een paar jaar eruit ziet). Het aqua park was geweldig. Oftewel hier komen we zeker nog een keer terug.

Gereisd anders in oktober 2005

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Holiday Village Tatralandia in Liptovsky Mikulas, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Holiday Village Tatralandia zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiepark Holiday Village Tatralandia scoort een 7.53 uit 10 op basis van 13 reviews.