9,5

Uitstekend

128 reviews over Camping Lazy in het Nederlands

Een verademing!

Fam. Voorhorst, 13-8-2017

Bijna 3 weken op deze camping. Hoeveel punten moet ik nog noemen die al door anderen genoemd zijn? Laat ik er niet eens aan beginnen, ze zijn allemaal waar. Arnold en Bernadette runnen deze camping met liefde en dat voel je terug in de hele sfeer. Het is er ongedwongen, maar wel met een duidelijke visie. Hier staat het gezin en de kinderen centraal. We kregen onze kinderen niet van de camping af, zo hadden ze het naar hun zin. Het sanitair is schoon en ruim voldoende, onder andere 2 badkamers die nog groter zijn dan thuis! :-) en altijd veel en warm water om te douchen en af te wassen.

We hebben ontzettend genoten van onze tijd op deze camping in dit prachtige land, waar het ook nog praktisch onmogelijk is om een wandeling te maken zonder wild te zien. Heel bijzonder om 's avonds aan je eigen kampvuur te zitten en reeën, damherten en ander groot wild te zien. Daarnaast is het erg fijn om te merken dat de lokale bewoners hun best doen in het contact met je.

Al met al genoeg reden voor ons om komend jaar weer te gaan!

Gereisd familie in juli 2017

Camping Lazy is een heel relaxed en ontspannen.Al,

Koosje en an Hammer, 13-8-2017

Als je van rust, natuur en vriendelijke beheerders houdt, ben je hier op het juiste adres.

Maak vooral gebrjik van de mooie wandelroutes

Op en top genieten!

Fam van Dijk, 12-8-2017

Helaas zit het er al weer op! We hebben een fantastische vakantie gehad!

Smorgens liggen de bestelde broodjes voor je klaar en diverse andere verse etenswaren liggen in de koelkast, de verse melk komt van hun eigen geiten en de yoghurt van hun schapen, de worst van hun varkens... enz hoe biologischer wil je het hebben.... zelf je groenten plukken uit de moestuin en boven je eigen gemaakte kampvuur je eten bereiden... uiteraard is de winkel niet om de hoek (25 min met de auto grote kaufland/lidl ed of 10 min voor een kleine coop) evt vertier in de vorm van een disco ed is niet te vinden in de buurt! Heerlijk!! 2 keer in de week komt een slowaaks echtpaar op de camping koken! Heerlijk eten met zn allen eten in de boomgaard. T zwembad wordt dagelijks gereinigd/ververst! Lekker om even in af te koelen op hete dagen. Zwemmen in een prima zwembad met mooie speeltuin erbij voor de kids kan naast de kaufland, handige combi met boodschappen doen!

Gerben, 12-8-2017

De eigenaars gaan vriendelijk om met hun gasten en hebben zeer veel georganiseerd voor hun gasten. Er is vooral veel voor de kinderen.

De varkentjes Schorrie en Morrie lusten alle resten die kinderen over het hekje gooien. Uit de moestuin kun je wat groenten en aardappelen oogsten voor je eigen maaltijd.

Je kunt op vrijwillige basis aan allerlei dingen meedoen. Niets moet, alles kan.

Maaltijden, wijnproeverij, pony rijden voor de kinderen, geitjes melken, een avondje sterren kijken, etc.

Verder zijn er ruime plaatsen en kun je vuurtje stoken met sprokkelhout uit het bos. Er zijn driepoten met enkele kookpotten/roosters beschikbaar om boven je vuurtje te komen.

Er is informatie over de omgeving m.b.t. wandeltochten en fietsroutes. Deze kun je lenen om te gebruiken.

Alles dat je uit de koelkast gebruikt kun je in vertrouwen opschrijven. Achteraf wordt afgerekend.

Het enige verbeterpuntje is de stroomvoorziening. De stroomcontactpunten staan aan de boskant van het weggetje en de kampeerplaatsen zijn aan de andere kant. Zodoende rijdt iedereen over je stroomkabel. Een kabelgootje dwars over de weg bij de stroompaaltjes zou een oplossing zijn. Dan kunnen de kabels daar in en liggen ze niet op de harde stenen ondergrond.

Geweldige plek

Wim, 11-8-2017

We werden hartelijk ontvangen. Daarna genoten we van de rust, ligging van de camping voor wandelingen. Gezellige kampeerders, die hier komen voor activiteiten, omgeving en rust.

Bewondering voor de inzet van de eigenaren

Perfecte gezinscamping, buitenleven!

Heike, 7-8-2017

Perfecte camping voor het gezin, of mensen die graag buiten zijn. Sanitair is schoon, waanzinnig veel wild in de omgeving. Leuke wandelingen met GPS te maken.

Ben je een binnenmens, heb je een hekel aan vuurtjes stoken of veel dieren in de omgeving? Of ga je graag naar leuke stadjes waar je perfecte latte's kan drinken?

Dan zou ik wegblijven:-)

Gereisd familie in juli 2017

Geweldig voor het hele gezin

Familie Aalbers, 28-7-2017

Grote kampeer plekken met prachtig uitzicht. Prima en schoon sanitair. Arnold en Bernadette zijn zeer behulpzaam en hebben persoonlijke aandacht voor alle gasten. Leuke ontspannen sfeer op de camping. Kinderen vermaken zich hier uitstekend. 's Morgens paardrijden en 's middags helpen met geitenmelken. Een vuurplaats bij elke kampeerplek. Je kan een driepoot en pan lenen en koken boven je eigen kampvuur. Een moestuin waar je zelf je groente mag oogsten. Mooie rustige omgeving met veel wild; je kan er mooie wandelingen maken. Unieke, ontspannen ervaring, dicht bij de natuur.
Gereisd familie in juli 2017

Fantastische camping met vriendelijke eigenaren

Wietske, 3-7-2017

De oprechte aandacht voor de gasten! Fijn dat je zo vanaf de camping prachtige wandelingen kunt maken en gebruik kunt maken van GPS, die gratis beschikbaar is voor de gasten. En... een heerlijke moestuin, waaruit ik groenten mocht

plukken.

Gereisd alleenreizend in juni 2017

Fantastische plek!

Pieter & Isabelle van den Berk, 25-6-2017

Heb genoten van rust, ruimte, vriendelijke camping gaste heer & gastvrouw, maar vooral van: zoveel wild zoals reeën, edelherten, vossen, roofvogels, super, super mooi!
Gereisd met partner in juni 2017

Voor ons de maat der dingen

Veen, 24-6-2017

Na 5 keer camping Lazy beoordelen wij campings "op de schaal van Lazy".

De eerste keer (2012) waren we al enthousiast, maar elk jaar was er wel weer iets toegevoegd of aangepast.

Ruimer en fraaier kan een mens qua plek niet kamperen. Voldoende sanitair in een uitvoering die schoon gehouden kan worden en dat gebeurt ook. Arnold en Bernadette blijven poetsen.

De camping ligt gevoelsmatig inmiddels veel minder afgelegen nu de weg is aangepakt en het wegdek goed is. Daar lever ik graag wat "avontuur" voor in :-) De omgeving is prachtig. Je raakt niet uitgewandeld.

Als je aanspraak wilt, dan kan dat. Je hoeft helemaal niets.

De aangeboden maaltijden kan ik aanraden. Goed lokaal eten en je hoort nog eens wat van de andere gasten.

De beesten op de camping worden met respect behandeld. Ook fijn.

Voor kinderen meer dan paradijselijk.

Hond mag mee. Als het beest overlast geeft word je er vriendelijk op aangesproken. Fijn voor de andere mensen en dieren op de camping.

Voor liefhebbers van vuurtje stoken ook een aanrader.

Gereisd met partner in juni 2016

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Lazy in Cerovo, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Lazy zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Lazy scoort een 9.5 uit 10 op basis van 128 reviews.