Hotel Tulip House *****

Hotel Tulip House
Tulip House

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Tulip House bij:

1 review over Hotel Tulip House in het Nederlands

een fantastische prijs/kwalitiet verhouding.

Sjoerd, 21-9-2009

Ik heb met 3 vrienden in het Penthouse gelogeerd. Het was super verzorgt we werden altijd goed geholpen, door het altijd vriendelijke personeel. Onze auto werd weg gezet en kon gratis op een privé parkeerplaats staan. De roomservice was uitmuntend en heel goedkoop. De kamer was erg groot en erg netjes ook zat er een hele mooie en functionele keuken in. Verder lag het hotel midden in het centrum en was dus ideaal om uit te gaan in Bratislava. Het hotel had ook een regeling met de plaatselijke limousine service, deze service stelde qua auto niet zoveel voor (Mercedes c klasse). Verder was deze service echter erg goed en beschikte ze over erg aardige chauffeurs. Ook was deze service niets duurder of zelfs goedkoper dan de gewone taxi.
Gereisd met vrienden in januari 2009

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Tulip House in Bratislava, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Tulip House zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Tulip House scoort een 9 uit 10 op basis van 1 reviews.