Uitstekend

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Art William**** bij :

1 review over Hotel Art William in het Nederlands

Luxe hotel midden in Bratislava

mark, 11-9-2010

Hier heb ik 2 nachten verbleven ivm een conferentie. Het hotel zit boven een klein luxe winkelcentrum, de receptie zit op de BG, het restaurant in de kelder. Ik had kamer 410 en die was best groot voor mij alleen. De overheersende kleur was rood. De badkamer was prima en hetzelfde geldt voor het slaapdeel. Er stond een 2-persoonsbed en een flatscreen TV, minibar en kluisje. Het uitzicht was beperkt en er was geen balkon. Hotel ligt op loopafstand van het central plein van Bratislava met bars, restaurants en winkels. Ook het busstation, de burcht en de Donau zijn niet ver weg. Kortom, een aanrader. Ik heb € 92 per nacht betaald (incl ontbijt), maar voor die prijs worden de kamers normaal gesproken helaas niet aangeboden. Het ontbijt was goed maar niet buitengewoon.
    Gereisd zakelijk in september 2010

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Art William in Bratislava, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Art William zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Art William scoort een 9 uit 10 op basis van 1 reviews.