Hotel Planinka ***

Hotel Planinka
Planinka
8,3

3 reviews over Hotel Planinka in het Nederlands

Geweldig hotel op toplocatie in Slovenië!

Frank ten Vliet, 15-6-2009

Hotel Planinka is echt een geweldig hotel! Het personeel is vriendelijk en zijn altijd in voor een praatje. Het hotel is een ideaal uitgangspunt voor wandelingen in de natuur, bergwandelingen, bergbeklimmingen en meerdaagse tours. Wij zijn een week gebleven en hebben iedere dag met volle teugen genoten. Of je nu hoog de bergen in gaat, lekker in het dal blijft of iets verder de Kamnik-Savinja Alpen in gaat, het is een perfecte locatie om te verblijven.

Het Sloveense eten is ook een aanrader. De keuken is erg goed. Complimenten aan de koks.

We zijn vele jaren in Slovenië geweest, maar dit is naar onze mening het fijnste hotel waar we hebben verbleven!

Gereisd met partner in juni 2009

Hennie, 29-9-2007

Wij waren ook voor het EMK in Slovenië Het personeel is erg vriendelijk en behulpzaam.

Het eten viel ons tegen dit kwam vooral omdat er weinig keuze mogelijk was, wel was er de bereidheid iets anders klaar te maken wanneer je aangaf dat je dat wat je gekregen had niet lust. De kamers zijn oud,maar wel ruim en schoon. Het uitzicht en de omgeving is prachtig. Wij hebben er genoten.

Gereisd met vrienden in september 2007

Charles en Karin Bos, 12-9-2007

Wanneer je van rust en wandelen houdt zit je hier goed. Tussen de bergen waar je veel wandeltochten kunt maken. Neem alleen genoeg proviand mee want er zijn hier geen Jause-stations. Helaas moesten we iedere dag 25 km de vallei uitrijden om in Kranj deel te nemen aan de Europese zwemkampioenschappen voor masters.
Gereisd met partner in september 2007

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Planinka in Zgornje Jezersko, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Planinka zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Planinka scoort een 8.33 uit 10 op basis van 3 reviews.