Camping Vrhpolje

Camping Vrhpolje
Vrhpolje
8,8

12 reviews over Camping Vrhpolje in het Nederlands

Erg leuk, vriendelijk, kleinschalig en mooi

Daan, 12-5-2017

Je staat zo'n beetje in de achtertuin. Desondanks uitstekende sanitaire voorzieningen zij het sober. Zeer gastvrije en vriendelijke gastvrouwen. Prachtige omgeving voor wandelen of (elektrisch) fietsen, bergachtig. Schilderachtige dorpjes, mooie wijnvelden. Ook nog vriendelijk geprijsd. Aanrader
Gereisd met jonge kinderen in mei 2017

Leuk ontvangst met plaatselijke wijn

Ger, 29-8-2016

Een gezellig klein campingje gerund door zeer vriendelijke mensen.

Sanitair was netjes en schoon.

Het enige minpunt is het gelui van de naast gelegen kerkje, maar heeft niets met de camping van doen.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2016

kleine oase onder de kerketoren

mieke verloigne, 4-8-2016

Wat een fijne familiale camping. Hartelijke ontvangst, uitgebreide uitleg over de streek en een karafje wijn om te bekomen van de reis. Piekfijn sanitair, kortom een hele leuke plek om de streek te verkennen.
Gereisd met jonge kinderen in juli 2016

Prima plek voor ons tijdelijk huis

Vitus en Riet, 26-5-2016

Wij zijn 23 dagen gebleven. Met de caravan een heerlijk thuis gevoel; prima sanitair en gezellige familie die ons bezoek waardeert.

Lekker op tijd wakker (kerktoren vlakbij) en heb je wat aan de dag. De vallei is goed te verkennen te voet en met fiets (zonder ondersteuning). 's-Avonds een glaasje wijn uit de kelder van de familie en een prachtig uitzicht maakt de dag compleet.

Voor ons een bijzondere plek en aan te raden als je Slovenië wil ontdekken.

Gereisd met partner in mei 2016

Kleine drukke camping

JB, 9-8-2015

Midden in het dorp gelegen camping. De eigenaresse is vriendelijk en behulpzaam. De camping is klein en heeft ongeveer 15 plaatsen. Het sanitair is eenvoudig maar wel erg schoon (1 douche, 2 toiletten). Doordat de plaatsen dicht op elkaar staan en de camping klein is, is er weinig rust op deze camping te vinden. Verder moet je rekening houden met veel wind die over de bergen komt. Soms zijn er zware valwinden/windstoten! Alles bij elkaar een prima camping voor een bezoek aan het Vipava dal. Maar als je echte rust zoekt, is het de vraag of je je op deze camping thuis voelt.

Great place!

Josje Rink, 2-8-2015

Absolute aanrader, kleine camping, zeer schoon sanitair, hartelijke ontvangst, leuk en mooi dorpje, veel mogelijkheden in de buurt. 7 nachten gebleven.
Gereisd met partner in juli 2015

Super leuke camping in een romantische omgeving

Suzanne , 27-7-2015

Wij kwamen rond de middag aan. We mochten zelf een plekje uitzoeken. Helaas waren de schaduwplekken allemaal bezet. Het was daardoor in de nacht wel heel erg warm. De volgende dag gingen er mensen met schaduw weg en hadden wij die plek kunnen nemen. Wij besloten alleen om terug te rijden naar Oostenrijk. Zeker niet om de camping en de omgeving. Dat was super. De klok en de jongelui waar ooit over geschreven is viel reuze mee.

Op mijn verjaardag hadden ze ook nog een hele mooie kaart en een eigen gemaakte flesje bubbels voor mij klaarstaan. Super lief! Echt een aanrader voor een paar dagen kamperen.

Charmante camping - aanrader

Pubben, 20-7-2015

Super mooie plek! erg gastvrije en behulpzame eigenaren. Genoten van het uitzicht over de wijnvelden onder het genot van een goed glas wijn met een schitterende zonsondergang 😎. Charmante dorpjes in de omgeving. Fraaie zwemplek bij 'the wildlake'. Minpuntje: weinig kwaliteitsrestaurants op loopafstand, alleen een pizzahut. Wel genoeg Sloveense eettentjes on the road. Wij hebben hier 4 nachten gestaan en vonden het super!
Gereisd met partner in juni 2015

Prachtige plek!

Fam. Wajon&Van Dijk, 29-8-2014

Een plezierige verrassing in een prachtige omgeving.
Gereisd met partner in augustus 2014

Mooie, rustige plek

G Hermsen, 6-7-2014

Camping ligt in klein dorp. Voor boodschappen, cafe kun je in dorp 2 km. verderop terecht. Dochter Carolina is erg behulpzaam en geeft je veel informatie van de omgeving. Sanitair is nieuw en ziet er uitstekend uit.
Gereisd met partner in juni 2014

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Vrhpolje in Vipava, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Vrhpolje zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Vrhpolje scoort een 8.8 uit 10 op basis van 14 reviews.