Camping Saksida

Camping Saksida
Saksida
9,2

4 reviews over Camping Saksida in het Nederlands

Heerlijke camping met een toprestaurant!

Monique, 19-9-2017

Wij waren van plan om hier 2 nachten te blijven, maar 1 uur na aankomst veroorzaakte een hevige storm grote schade aan onze caravan. Wij konden zo niet meer rijden, maar de caravandealers wilden er alleen naar kijken als we naar hen toe kwamen. De eigenaars van de camping, Ingrid en Marko, hebben ons heel erg goed geholpen. Ze hebben voor ons stad en land afgebeld en uiteindelijk een monteur gevonden die op de camping wilde komen repareren. En om 8.00 uur 's ochtends stonden ze bij de caravan paraat om te tolken voor de monteur die alleen Sloveens sprak. Terwijl ze toch tot 's avonds laat in de weer zijn met hun restaurant. Dankzij hen konden wij onze reis na 4 dagen hervatten.

Dat restaurant van hen is héél bijzonder! Marko kan echt geweldig koken, we hebben zo genoten! We hebben nog nooit zo lekker gegeten op een camping. Voor € 42,- pp krijg je een fantastisch avondvullend 7-gangendiner met bijpassende wijnen die gul geschonken worden. Alleen al voor dit diner zouden we weer terug gaan!

Absoluut een grote aanrader!

Gereisd met partner in augustus 2017

Prachtige ligging

Chris, 2-9-2017

Kleinschalige camperplaats met veldjes voor tenten en huisjes. Heerlijk tussen de wijnvelden met prachtig uitzicht en lekker rustig. Klein zwembad om af te koelen. Heel vriendelijke eigenaren. Super lekker gegeten bij Saksida met eigen wijnproeferij. Al met al top. Komen zeker weer terug.
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Prachtig uitzicht!

J. Verhaar, 17-8-2017

Deze camping is vooral voor campers. Er zijn vier, iets grotere plaatsen (40 m2 ongeveer), voor caravans. Het nieuwe gedeelte boven is heerlijk rustig en het uitzicht is prachtig. De mooie boompjes geven bij hitte nog weinig schaduw, maar dat komt in de loop van de jaren vast goed. Het sanitair is redelijk schoon, maar erg krap bemeten, zeker nu de camping uitgebreid is. De stortplaats van het chemisch toilet naast de afwasplaats was wel schoon, maar het geeft zeker geen fris gevoel. Er mist een afvalbak bij de afwasplaats. Er is een mooi, klein zwembad. Het restaurant ziet er prachtig uit. De toegangsweg is vrij smal.
Gereisd met partner in juli 2017

Fantastisch, mag je niet missen!

familie pater, 29-7-2015

De camping is rustig gelegen midden tussen de wijnvelden. De camping is keurig verzorgt oa een heerlijk zwembad, gezamenlijke ruimte ( soort blokhut) oa met koelkast en aanrecht. Het sanitair is keurig netjes en super schoon.De eigenaren ( Ingrid en Marco) zijn gastvrij en behulpzaam bij vragen. Een aanrader is om er te gaan eten, dit is een TOP verrassing! Marco doet aan art cooking, en heeft als motto "zien is beleven, eten is beleven" ,2x een avontuurlijke en heerlijke beleving. De (gratis) wijn is fantastisch.
Gereisd met partner in juli 2015

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Saksida in Vipava, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Saksida zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Saksida scoort een 9.19 uit 10 op basis van 4 reviews.