Camping Kamp Klin *

Camping Kamp Klin
Kamp Klin
8,9

9 reviews over Camping Kamp Klin in het Nederlands

Schitterende omgeving, camping direct aan de Soca

Cynthia, 25-8-2016

Schitterende omgeving, mooie nette en schone camping.

Eén van de weinige campings waar ik onze kinderen met een gerust hart alleen naar de wc durf te laten gaan. Ontzettend schoon!

Zelfs papier met zeepdispenser in elke toilet om de bril schoon te kunnen maken. Water in de rivier is mega-koud, maar onze kinderen (tweeling van 7 en een jongen van 9) hebben zich er prima vermaakt met watervalletjes creëren.

Mooiste camping ooit, maar na een dag of 5 was het voor de kids genoeg, je hebt er verder niets (behalve schitterende natuur, kliffen, watervallen etc)

De camping ligt midden in de Alpen waardoor wij ons hadden vergist met afstanden... hemelsbreed leek alles in de buurt, maar door de enorme haarspeldbochten (PRACHTIG!!) moest je minimaal een uur rijden voor de bewoonde wereld. Een klein dorpje met een supermarkt was wél binnen 15 minuten bereikbaar.

Enige nadeel van de camping vond ik dat de eigenaren onaardig waren! Geen enkele keer een glimlach kunnen ontdekken en informatie was zo minimaal mogelijk. Die mensen wonen in een paradijs, dan zouden ze toch moeten stralen dacht ik zo.

En het was voor zo'n eenvoudige camping écht te duur! inderdaad over de € 50 per nacht.

Al met al moet je het tóch gezien hebben!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2016

Mooie maar dure camping

Sloot, 11-8-2014

Camping ligt prachtig aan het de Soca rivier en biedt uitvalsmogelijkheden voor wandelingen. Helaas vonden wij de prijs echt veel te hoog: 13,50 p.p. waardoor je als gezin op 54,- uit komt per nacht als je kinderen 12 jaar of ouder zijn, excl. elektriciteit en zonder bijzondere voorzieningen. Wij hadden nog nooit zo duur gestaan...
Gereisd met oudere kinderen in juli 2014

Een droomplek voor ons!

Adnarim, 20-9-2013

Jaren eerder rijdend op de motor verliefd geworden op Slovenie en de Soca-rivier. Nu eindelijk terug en besloten aan de rivier te kamperen. De camping is niet groot, maar prachtig gelegen in een kom/delta van 2 rivieren, omlijst met prachtige bergen. De plekken waren vrij, dus je kon je tent opzetten met de opening naar de rivier. 's ochtends wakker worden met het geluid van stromend water, een kopje thee of koffie mee en zittend in de rivierbedding genieten van de zonsopgang van achter de bergen. WIJ hebben niet meer nodig.

Loop je stroomopwaarts dan vind je een kloof waar je het kraakhelder blauwe, maar ijskoude water in kunt springen en kunt zwemmen.

Wij hebben een prachtige raftingtocht gemaakt en 's avonds heerlijk en niet duur gegeten op het terras van het Pension Klin op de camping.

We waren hier kort - op doorreis naar Kroatie - maar komen hier heel graag wat langer terug.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2013

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Camping Kamp Klin bij:

Weer een mooi begin van de vakantie

j_steinebach, 8-8-2011

Vorig jaar hier ook geweest, het verschil met vorig jaar was dat er veel Nederlanders en Belgen er waren, zou dit aan Zoover liggen??

We hebben weer heerlijk genoten, een prima camping voor doeners en we komen terug.

Gereisd met partner in juli 2011

Een schitterende locatie

L. van Kampen, 9-10-2010

Begin juli hebben wij vier nachten op de camping gestaan. De camping is op een schitterende locatie, we stonden twee meter van de rivier! Het was toen wij er waren niet overdreven druk dus konden een mooi plekje uitzoeken. Sanitair is prima maar verwacht er niet al te veel van. In Bovec kan je de boodschappen doen en watersport activiteiten boeken.
    Gereisd met partner in juni 2010

Tussen de mooie bergen van Slovenie

Jacintha, 30-8-2010

Wij zijn op donderdag aangekomen, er stonden denk ik hooguit een 15 tot 20 tenten/campers allemaal aan de rivier de Soca of de rivier de Lenepa heel rustgevend maar wel koud. Ontvangst was aardig, sanitair is zeker voldoende en schoon (niet naar kleine details kijkend). In het weekend is het druk met Slowenen. Prima plek om vandaar uit vele wandelingen te maken. Het restaurant Klin is duurder als een restaurant aan de hoofdweg. Wij komen zeker terug.
    Gereisd met partner in augustus 2010

Helemaal top

Spruijt, 12-2-2009

Deze mooie, rustige en kindvriendelijke camping ligt in de punt van 2 samenstromende rivieren. Met 2 volwassenen, 1 kind en hond hebben we hier een geweldige tijd gehad. We zijn 's avonds net voor 22 uur aangekomen en wilden eigenlijk de eerste nacht in het pension overnachten, maar dit was erg prijzig en onze hond moest dan buiten blijven. In het aardedonker de tent opgezet. Na het ontbijt de tent opgepakt en neergezet op een geweldige plaats aan één van de rivieren. Aan het eind van de middag wordt het al snel kouder mede door de koude smeltwater rivieren die langsstromen. Het is voor ons allemaal heerlijk geweest om ons in deze rivieren te vermaken. De omgeving is super, met km's lange tochten, geweldige uitzichten en lichtvallen. De camping en de omgeving zijn brandschoon en absoluut vrij van welke vorm van zwerfvuil. Helaas moesten we na 8 nachten weg. Ik zal met m'n dochter (7jr) in 2009 deze camping weer een flinke periode als uitvalsbasis aanhouden voor veel vakantieplezier.
    Gereisd met jonge kinderen in juli 2008

prachtige ligging

Rinet, 9-7-2008

We hebben eind juni en begin juli 10 dagen doorgebracht op deze unieke camping. Er zijn geen gemarkeerde plaatsen. Wij kwamen (helaas) aan in het weekend. Dan is het iets drukker met Slowenen die een weekendje met een pubtentje komen. Dan is het erg druk,,ook voor het niet al te grote toiletgebouw, wat overigens goed schoongehouden wordt. Toch konden we een plekje aan de heldere rivier de Soca (8gr) bemachtigen, wat geweldig was. De forellen, de kano'ers en de vliegvissers komen regelmatig voorbij. Het is een prachtig wandelgebied met heel veel water en watervallen. Het dorpje stelt helemaal niets voor, voor de boodschappen moet je naar Bovec. Het restaurant bij de camping is uitstekend.
    Gereisd met partner in juni 2008

Peter Groenhuijzen, 3-12-2007

Heerlijke rustige natuurcamping aan de prachtige Soca. De rivier is koud maar is voor kinderen erg leuk om in te spelen. Even stroomopwaarts is zelfs een geweldige plek om vanaf rotsen in het water te springen. Verder leent de omgeving zich voor vele leuke dagtochten. Oh ja, verbeet niet naar de ijssalon in Bovec te gaan. Daar is het lekkerste ijs dat we ooit hebben gehad.
    Gereisd familie in december 2007

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Camping Kamp Klin bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Kamp Klin in Soca, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Kamp Klin zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Kamp Klin scoort een 8.92 uit 10 op basis van 11 reviews.