Hotel Jezero ****

8,4

21 reviews over Hotel Jezero in het Nederlands

Fantastisch mooie natuur,verkoelend bergwater

Mieke, 27-7-2016

bergschoenen nodig, ligmatjes. Cash geld is gemakkelijk: parkings , natuurdomeinen, sporten. Paragliding was een geweldige ervaring. Kostprijs 140euro / pp is het waard.

Voor elk wat wils. Actief op je eigen tempo.

Gereisd met partner in juli 2016

Fijn hotel, prachtige ligging

Petra, 15-8-2015

Op de eerste dag kwamen we te laat aan voor het eten, maar ze hebben nog even iets uit de keuken gehaald. Toen mijn zoon jarig was stond er een doos chocolade en een verjaardagskaart op de kamer. We hebben ons een dag van tevoren afgemeld voor het eten op zijn verjaardag ( ivm halfpension) en kregen later het geld terug voor die gemiste dag . Wifi was goed, evenals de familiekamer. Mooie ligging aan het meer. Bij 7 overnachtingen kregen we een dag gratis fietsenhuur en 2 uur kanoën erbij. Leuk om naar de Savica waterval te fietsen. Het meer is prachtig. We zijn blij dat we hierheen zijn gegaan; is een stuk minder toeristisch dan het meer van Bled. Het eten is niet heel bijzonder, maar prima na een inspannende dag. Het zwembad is lekker warm, is alleen niet de hele dag geopend ( tussen 14.00 en 20.00).
Gereisd met oudere kinderen in juli 2015

Waar voor je geld

henkmenkveld, 1-7-2015

Nette ruime kamers met goede wifi ontvangst .

Prachtige ligging aan het meer .

Gereisd met partner in juni 2015

fantastisch gelegen

ronald, 26-8-2014

ligging vlakbij het prachtige meer en over de ingang van het hotel kun je beginnen aan een kayaktocht..Avondeten zeer goed maar ontbijt iets minder. We hadden ruime 4-persoonskamer maar wel vrij warm op de kamers (geen airco).Het binnenzwembad is niet gezellig en vonden we ook te koud (zowel het water als de omgeving); toffe bestemming voor mensen die niet van de grote vakantiedrukte houden.
Gereisd met jonge kinderen in juli 2014

mooi hotel vlak bij prachtig meer.

ingridv60, 9-7-2014

Wij zijn paar dagen in dit hotel geweest voordat we door gingen naar Kroatie.

Wij vonden het goed hotel met goed eten. Aardige mensen en mooi binnen zwembad en mooie kamer.

Gereisd met partner in juni 2014

Prachtig gelegen, maar geen 4 sterren waard.

Paul, 28-11-2013

Gelegen bij een prachtig meer. Het uitzicht met de schitterende alpen is fantastisch mooi.

Het personeel is zeer behulpzaam.

De prijs viel mee. De meeste kamers zijn aan vernieuwing toe, sommige zijn al gerestaureerd.

Het eten was gewoon goed, maar zeker geen "waw".

Gereisd met partner in augustus 2013

Verwachting was anders dan twee jaar terug

AJ van GElder, 15-9-2013

We hadden dit jaar opnieuw dit Hotel geboekt , daar wij twee jaar gelden prima ervaring met het Hotel hadden. Voor het avondeten kon in die tijd een dag van te voren gekozen worden uit drie menu's. Het eten werd dan de dag erop vers voorbereid en warm geserveerd , iets wat ons uitstekend bevallen was. Echter deze formule is nu ten nadele veranderd.Men heeft nu voor een lopend buffet gekozen, waarvan de kwaliteit zeker niet de kwaliteit van de maaltijd van twee jaar geleden behaald en is zeker geen vier sterren waard.In de buurt zijn geen echte eetgelegenheden om uit te gaan, dus je bent wel aangewezen op de keuken van het Hotel.De kamers zijn goed onderhouden en schoon.

De locatie biedt een goede uitvalbasis om andere activiteiten in de omgeving te ondernemen.

Gereisd met partner in september 2013

Geweldige plek!

js, 10-6-2013

Hotel Jezero ligt aan het meer van Bohinj, op een prachtige plek! Geweldig uitzicht. De kamers op zich zijn ruim, maar wat gedateerd. Alles werkt echter.....

Hier moet je naar toe om te genieten van de prachtige natuur. Omdat Slovenië ook nog wel eens regen kent, is het prettig dat er een zwembad en tafeltennistafel is.

Geen gebruik gemaakt van het restaurant.

Gereisd met oudere kinderen in april 2013

Geweldig hotel, echt een aanrader

Frits, 24-9-2012

Prima hotel, kamers zijn erg ruim en schoon, ligging is geweldig aan het meer van Bohinj, wij hadden kamer 311 met een prachtig uitzicht op het meer, ontbijt en diner waren in buffetvorm met veel variatie, we zijn er 2 weken geweest en elke dag iets anders gegeten m.a.w. variatie genoeg vlees/vis echt geweldig

Slovenen zijn enorm vriendelijk en gastvrij

Gereisd met partner in september 2012

uitstekend ****hotel, en adembenemde omgeving

jaap300, 11-7-2012

Hotel Jezero**** in Ribcev Laz ligt aan de voet van het grootste meer van Slovenie. Gelegen in een Nationaal park is een bezoekje aan de waterval en de berg Vogel een must.Het hotel zelf is goed schoon, balkon met uitzicht op het meer (kamer 210) en een bijzonder goed koud/warm buffet op een half pension basis.Je kunt hier volop kanoeen, zwemmen, lopen, fietsen en nog veel meer.

Naar onze mening echt een aanrader.

Gereisd met partner in juli 2012

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Jezero bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Jezero in Ribcev Laz (Bohinj), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Jezero zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Jezero scoort een 8.35 uit 10 op basis van 22 reviews.