8,6

Uitstekend

188 reviews over Camping Menina in het Nederlands

Leuk verlof gehad

Fam Keustermans, 17-8-2017

-ontvangst en informatie door het Nederlands personeel was zeer goed mooie plek gekregen zoals gevraagd

-animatie voor de kinderen zeer goed ze maakte er werk van wel spijtig dat het meer de laatste dagen geen mooie kleurtje meer had

-restaurant lekker en zeer goed van prijs personeel was top

-het sanitair in de avond altijd koud water en flauw straaltje zeker niet prettig om te gaan douchen ook voor de afwas geen warm water

-WiFi is gratis maar wel heel traag

-veel mooie dingen te bezien in de omgeving

-miste wel een winkeltje op de camping

Beste,

Goed om te horen dat u een prettig verlof heeft gehad in Slovenië en met name bij ons op de camping. We doen ons best om inderdaad iedereen veel informatie te geven over de omgeving, maar het lijkt er op dat u niet is verteld over het winkeltje op 50 meter van de camping waar u brood en wat eerste boodschappen kunt kopen... We vinden het belangrijk om dit lokale winkeltje in stand te houden.

Uw opmerking over het sanitair nemen wij zeer serieus, het gaat vooral om het toiletgebouw achter op de camping wat betreft de warmwatervoorziening. We werken er hard aan om dat op te lossen.

Wifi is regelmatig overbelast door het grote aantal gebruikers, helaas is er nog geen glasvezel in het Savinjska Dolina. Gelukkig is roaming inmiddels gratis, maar daar moet iedereen duidelijk nog aan wennen.

Prachtige plek

E.d.F., 15-8-2017

Prachtige plek. Veel jonge mensen die relaxed de camping runnen. Veel activiteiten te doen, boomklimparcours op de camping en in het meer verschillende attributen voor de jeugd. In het riviertje wat langs de camping loopt kunnen de kinderen dammen maken, prachtige omgeving! Tips: het sanitair is niet altijd fris vooral s avonds. Veel lawaai van jeugd, soms muziek tot s'nachts. Maar als je je daar niet aan stoort is het een heerlijke camping als je kinderen hebt.
Gereisd met partner in augustus 2017
jurij kolenc,

Bedankt voor uw review en wat fijn dat jullie een fijne vakantie hebben gehad. Dammen maken is leuk, maar wel belangrijk om ze ook meteen weer af te breken, want de rivier zorgt voor schoon water in ons zwemmeertje!

We zijn nu al begonnen met de evaluatie van dit seizoen en het sanitair heeft inmiddels onze hoogste prioriteit.

Helemaal top!

Miranda, 14-8-2017

+ camping is heel sfeervol en gezellig opgezet

+ terrasjes van de caravans zijn met een soort schuttinkje afgezet waardoor je privacy hebt

+ restaurant is heel divers, voor ieder wat wils en ook nog lekker!

+ personeel is heel vriendelijk en gemoedelijk

+ adrenaline park op de camping. Erg leuk

+ fantastisch mooie omgeving waar zeer veel te doen is

+ Er mag fikkie gestookt op de camping, op aangewezen plekken bij elke caravan uiteraard, dat vind ik gezellig en ruikt bovendien heerlijk, zag veel, vooral, mannen met nieuwe hobby;-)

+ riviertje langs de camping, leuk om langs te (hard)lopen

+ Geen onpersoonlijke incheckbalie met allerlei papieren en paspoorten maar een 'jullie komen voor de sta caravan, toch?' (in een houten hut)

- ik kan werkelijk niets verzinnen dat ik onprettig vond.

Slovenie was voor ons een gokje na alle jaren strand in Italie. Ik kan het echter iedereen aanraden. Ik heb een week lang geroepen hoe prachtig ik Slovenie vind. De camping was echt heel fijn kneuterig. Zag veel jongeren met elkaar optrekken in alle leeftijdscategorieen.

Kortom een heel ontspannen vakantie gehad.

jurij kolenc,

Wat een prachtige review! Al die plussen doen ons goed en ja, we doen er alles aan om de camping persoonlijk te houden en dat is niet moeilijk, want we willen echt graag dat iedereen een fantastische vakantie in Slovenië heeft.

Tot volgend jaar!

Fijne camping

Anna, 10-8-2017

"Wel een Hollandse enclave" was mijn eerste gedachte toen we aankwamen. Eerlijk gezegd zijn wij daar niet zo van. Maar... De camping zelf was voor ons allen leuk. Fijne eigenaren, goed restaurant, prachtige omgeving, grote plekken (voor ons zelfs aan een stroompje), drinkbaar water. Bellyakken, klimparcours, dagjes weg naar Ljubjana, Celje, de watervallen... Onze jongens van 13 en 14 vonden het een geweldige camping en zouden zó weer terug gaan!

De dag dat het ongeveer 23 van de 24 uur regende, kwam de eigenaar persoonlijk iedereen uitnodigen voor de sauna, heel attent.

Tegenvaller? Het sanitair. Niet altijd even schoon, (dit geldt ook voor het waterpunt bij de speeltuin), vaak geen warm water of een klein stroompje. Geen pijl op te trekken als je net dacht een goede douche te hebben gevonden, was ie de volgende dag slecht.

jurij kolenc,

Bedankt voor jullie review! Er komen inderdaad veel Nederlanders naar ons mooie dal, maar gelukkig allemaal met de bedoeling om te genieten van Slovenië, zoals jullie ook gedaan hebben!

Het sanitair en de warmwater voorziening hebben onze volle aandacht en we zullen er alles aan doen om dat nu al, maar wat betreft het warme water het komende seizoen nog beter op orde te hebben.

We zien vaak dat de tieners graag terug komen, dus graag tot volgend jaar op Menina!

Erg gezellige camping

L, 8-8-2017

De camping staat vol met Nederlanders en heeft een fijne sfeer. De campingplaats was ruim genoeg voor onze tent, auto en er was nog voldoende ruimte om te zitten. Ook de omgeving is erg mooi en er is voldoende te beleven op zowel de camping als in de omgeving. Op de camping kun je goedkoop eten en een borrel drinken. 's Ochtends kun je heerlijke, goedekope broodjes halen bij de bakker net buiten de camping. Het sanitair viel wel tegen. Het was niet altijd even schoon en er was niet altijd warm water (het was wel hoogseizoen).
Gereisd met partner in augustus 2017
jurij kolenc,

Wat een mooie review, bedankt! We proberen inderdaad de plekken ook in het hoogseizoen ruim genoeg te houden en natuurlijk te zorgen voor een fantastische en betaalbare vakantie. Goed om te horen dat dat gelukt is en dat ook uw ervaring in ons restaurant naar uw zin was.

Uw opmerking ten aanzien van het sanitair zullen we ter harte nemen. We controleren onbeperkt en poetsen 3 - 4 keer per dag en extra wanneer nodig, maar wellicht is dat nog niet genoeg. Warm water is gratis op de camping, maar inderdaad wel beperkt voorradig. Even wachten tot een rustiger tijdstip wil dan wel eens helpen.

Wist u dat u ook een badkamer kunt reserveren?

Vriendelijke, gastvrije camping

Agaath, 7-8-2017

De ontvangst was heel hartelijk en vol informatie. We mochten zelf een plaatsje uitzoeken onder begeleiding van Nederlands sprekend personeel. Veel bomen en veel sanitairgebouwen, in verschillende staat. Veel animatie. Klimparcours over de camping heen. Zwemmeertje met opblaaswip etc. Wifi gratis, maar deed het amper. Het restaurant was gezellig, goed en zeer goedkoop. (46 euro voor 5 personen!!)
jurij kolenc,

Bedankt voor jullie positieve review, leuk dat jullie tevreden zijn en ook blij waren met de informatie die wij nieuwe gasten verstrekken. Jammer van de WIFI, glasvezel is (nog) niet beschikbaar in ons dal, dus dat blijft een beetje behelpen ondanks alle verbeteringen die we al aangebracht hebben. Blijven we dus gewoon mee door gaan! Gelukkig is roaming geen probleem meer sinds deze zomer...

Graag tot ziens op Menina!

Top camping in schitterende omgeving

Fam Klop, 24-7-2017

Wij en onze kinderen van 13 en 15 hebben ons meer dan prima vermaakt op deze camping. Ondanks dat we vroeg in het seizoen waren werd er voldoende georganiseerd, beer goulash maken is echt een aanrader! Ook de activiteiten die vanaf de camping worden georganiseerd zijn top geregeld. We hebben de downhill mountain bike gedaan en het bellyaken, beide ervaringen om nooit te vergeten. De eigenaren en hun personeel doen er alles aan om de gasten een fijne tijd te bezorgen. Buiten de camping heeft het me verrast dat de Sloveense bevolking erg vriendelijk en behulpzaam. Kortom aanrader!!! Wat een mooie camping en land!
jurij kolenc,
Leuk om te horen dat jullie ook de lokale bevolking hebben ontmoet en gemerkt hebben hoe gezellig Slovenen zijn. Nog belangrijker is natuurlijk dat de vakantie een succes was. We doen ieder jaar ons best om het voor iedereen aantrekkelijk te maken op onze camping en we hopen dan ook om jullie volgend jaar weer terug te zien!

Geweldig fam vd Ploeg

Fam van der Ploeg, 23-7-2017

Vandaag terug gekomen van een 15 daagse vakantie op de camping .Super personeel

leuke kinder animatie, mooie uitstapjes .heerlijk zwemmen bij beek of meertje , bbq , vissen alles heel gemoedelijk er mag veel op de camping en de eigemaren Yuri en Katja dragen hun steentje super bij er worden leuke wijn en bierproeverijen georganiseerd door Yuri en ook een pluspunt dat er 1 keer inde wek een presentatie is wat er allemaal te doen is .dus kortom een echte aanrader voor jong en oud

jurij kolenc,

Wat fijn dat jullie zo'n leuke vakantie hebben gehad bij ons op de camping! En goed om te horen dat jullie onze welkomst presentatie prettig vinden.

Graag tot ziens op Menina!

Zalige camping

Familie. Breugelmans, 19-7-2017

Net terug van een weekje op camping Menina. We hebben 5 nachten geslapen in de bearlodge. De accommodatie is super gelegen langs een klein beekje. De jacuzzi op het dakterras zorgt voor extra gezelligheid, vooral bij zonsondergang. Het personeel op de camping is erg vriendelijk en behulpzaam. Onz

e kinderen van 7 en 5 jaar hebben zich geen minuut verveeld . Zowel het meer als de rivier zijn geweldig om in te zwemmen en te spelen. Wij komen zeker terug naar deze camping!

Gereisd familie in januari 2017

Aangename tijd beleefd

Familie Fermont, 16-5-2017

Eerste indruk was zeer goed met een plaatsje aan het meer dat we zelf mochten kiezen. We hadden het gevoel alles mag en niets moet.

Het is voornamelijk een camping voor jongere kinderen tot 14j.

Door het minder goede weer hebben wij de heel veel uitstappen gedaan en tot ontdekking gekomen dat Slovenië heel mooi is.

Het is ook een perfecte uitval basis voor te moutainbiken.

Op de camping wordt heel veel georganiseerd, wandelen, 2-daagse trippen, fietsen, raften enz..Het klimparcour is ook een meerwaarde.

De eetfestijnen zijn ook aan te raden met achteraf een muzikaleband.

Ik val misschien in herhaling maar de vele kampvuren voor ieders plaatje had ook wel z'n charme.

Zeker een camping voor aan te raden. Een verblijf van 7 nachten krijg je vlug volgeboekt.

Vergeet als kampeerder niet dat de nachten hier enorm afkoelen. Dit vonden wij het enige nadeel aan ons verblijf.

Slovenië is ons zo goed bevallen dat we dit jaar terug gaan maar wel een andere richting uit.

Gereisd familie in augustus 2016
jurij kolenc,

Wat fijn dat het u zo goed bevallen is in ons mooie Slovenië! Inderdaad kan het 's nachts goed afkoelen, waardoor u ook in hoogzomer lekker slaapt zonder airco. De kinderanimatie voor jonge kinderen ieder jaar door een professioneel (en Nederlandstalig) team wordt georganiseerd, zijn er zeker ook veel mogelijkheden voor de wat oudere tieners. Behalve de sportieve activiteiten is er onder andere een dagelijks kampvuur aan de rivier, worden er uitstappen (met betrouwbaar vervoer) geregeld naar festiviteiten in het dal en is er een tienerwandeling met overnachting.

Kijk vooral ook eens op onze Facebook pagina!

Veel plezier deze zomer, we zien u graag weer terug in Slovenië, maar natuurlijk ook op camping Menina.

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Camping Menina**** bij :

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Menina in Recica ob Savinji, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Menina zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Menina scoort een 8.56 uit 10 op basis van 214 reviews.