Appartement Jansa ***

9,5

13 reviews over Appartement Jansa in het Nederlands

zeer zeer goede accomodatie

Jacob R. Ladenius, 6-8-2017

Heel mooie en ruime appartementen met prima voorzieningen.

Gastvrouw en in het bijzonder de gastheer helpen je in alles.

Geven uitstekende informaties over de aantrekkelijkheden van Slovenie en de manier om er te komen. Maken je altijd attent op bijzonder gebeurtenissen in zowel Radovljica als de wijde omtrek. Kom hier heel graag weer.

Gereisd met partner in augustus 2016

Fantastische gastheer/vrouw. Vriendelijk

Guurtje Ladenius, 5-9-2016

Apart. Jansa. Is een perfecte locatie voor uitstapjes in Slovenie. Slov. Is niet zo groot maar er is heel veel natuur
Gereisd met partner in augustus 2016

Prima plek

Annemiek, 11-6-2013

Prachtig appartement, op loop afstand van het oude centrum van Radovljica. Dichtbij Bled en de prachtige natuurparken. In een dag te bereizen vanuit Nederland. Zeer vriendelijke eigenaar die veel informatie heeft over restaurantjes in de buurt of bezienswaardigheden. Prima ontbijt, in het appartement geserveerd.
Gereisd met partner in juni 2013

komen zeker terug

marjo van es, 9-8-2011

Wij hebben een geweldige vakantie gehad.We hadden een mooie kamer met balkon.

Veel gelopen naar nog mooiere plekjes,en met de auto door de bergen.Het was zo mooi,dat we het volgend jaar terug gaan.Want er is nog meer te ontdekken.De familie Jansa was ook zeer vriendelijk en behulpzaam met b.v. uitzoeken van routes.

Gereisd met partner in juli 2011

EEN HELE GOEDE KEUZE.

J,SMEETS, 24-7-2011

prachtig appartement.eigenaren zeer vriendelijk en behulpzaam,

uitstekend ontbijt een echte aanrader.wij mijn vrouw en ik gaan volgend jaar zeker weer naar dit prachtige appartement.

sjef smeets-landgraaf

Gereisd met partner in juni 2011

Zeer ruim familieappartement

Jort, 11-8-2010

Wij kregen een zeer ruim en comfortabel appartement toegewezen (de normale verblijfplaats van de eigenaar zelf??), met voor ons vier: 4 slaapkamers, 2 terrassen, ruime badkamer, woonkamer, keuken, ... Eigenaar is zeer vriendelijk en geeft minimum een uur toeristische duiding bij Slovenië.

Zwembad is niet groot maar OK; overdekte autostalling is een luxe!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2010

Al vele jaren onze 1e keus

J.R. Ladenius, 1-1-2010

Apartmaji JANSA te Radovljica beschikt over uitstekende accomodaties, is gemakkelijk bereikbaar en gelegen in een omgeving welke zich eigend voor een ideale vakantie.

Joze en Stasa Jansa zijn een uitmuntende gastheer en gastvrouw, die u graag inwijden/adviseren m.b.t. de bekoorlijkheden van Slovenie naar aanleiding van uw vragen/wensen.

Wij komen hier al vele jaren met genoegen en kunnen u alleen maar arden ...DOEN.

Wie weet treffen we elkaar - Jacob en Guurtje Ladenius / Heemskerk (NL)

Gereisd met partner in juli 2009

beste keus

J.R. Ladenius, 10-2-2009

Een ideale plek om uw vakantie door te brengen - uitermate gastvrij - geeft uitstekende hulp/ondersteuning/informatie tav van verblijf en mogelijkheden voor ontspanning/inspanning

voor link naar site zie www.jacobenguurtje.nl

Gereisd met partner in augustus 2008

Aanrader

Stef en Ella Pennings, 9-8-2008

Prachtige omgeving zowel voor wandelaars, fietsers als autorijders; vriendelijk gastgezin die altijd bereid zijn je over van alles te informeren en vooral de mooie plaatsen aan te geven. Goed verzorgd en smakelijk ontbijt;altijd wel een extraatje.

Helaas tijdelijk wat meer verkeersdrukte door aanleg tolweg enz.(vandaar de 7 voor ligging). Wij troffen een nieuw en prachtig ingericht appartement; er zijn wat onderlinge verschillen: van zeer groot naar kleiner (kamer). Van alle gemakken voorzien. Goede uitvalsbasis voor Bled en Bohinj: je zit 's avonds dus niet in de "drukte" van Bled. Op loopafstand grote supermarkt en restaurants.

Gereisd met partner in juli 2008

gastvrij, vriendelijk

fam ej de vries, 3-8-2008

Een appartementencomplex met ruime appartementen, goede bedden, modern ingericht en zelfs als je een wasmachine hebt, biedt men aan de was te doen en die krijg je dan keurig gestreken terug. Je kan op het balkon lekker zitten. Beneden in de tuin kan je ook zitten en met andere vakantiegangers gezellig een praatje maken.

Voor kinderen is alle ruimte - er is een zwembadje en als je er heen gaat worden ligbedden voor je klaar gezet en er wordt een ijsje gebracht of verse cake. Je wordt echt enorm verwend. De gastheer en zijn familie zijn heel erg vriendelijk en hij kan veel tips voor dagjes-uit geven (in het engels of duits). Er is een plekje om te badmintonnen en er is een pingpongtafel.

Eén klein nadeeltje: het appartement ligt aan een vrij drukke verkeersweg - in het appartement zelf merk je daar niets van vanwege het dubbelglas. Er zijn veel folders voor de bewoners ter beschikking (in het engels, duits en italiaans (en sloveens)).

Gereisd familie in juli 2008

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Appartement Jansa bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Jansa in Radovljica, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Jansa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Jansa scoort een 9.48 uit 10 op basis van 16 reviews.