Camping Dolina

Camping Dolina
Dolina
8,8

19 reviews over Camping Dolina in het Nederlands

Fantastisch land gebied dorp en logeergelegenheid.

Anneke, 15-9-2016

Kamp Dolina bied Logeergelegenheid in appartementen met airconditioning, kamers, groepsaccomodatie, kleine camping met gelegenheid tot "primitief" kamperen. Hier logeren mensen die vooraf boeken, voorbij komen en blijven, doortrekkers en vaste gasten. Wordt beheerd door vriendelijke mensen die nergens moeilijk over doen. Zwembadje en kleine bar aanwezig.

Slovenië is een heel mooi, vriendelijk en gastvrij land met in het algemeen warme en zonnige zomers. De meeste bewoners spreken Engels of Duits. Zij zijn trots op hun land.

Vanuit Prebold is het hele land voor dagtripjes te bereizen. Het land bied erg veel en gevarieerde bezienswaardigheden en aktiviteiten voor jong en oud op het gebied van wondermooie natuur, cultuur en historie. Terrassen en uit eten is goed betaalbaar.

Zwemmen mag bijna overal in de vrije natuur, maar neem wel waterschoenen mee.

Kortom: zowel het land als de verblijfsplaats kamp Dolina in het centraal gelegen Prebold is een aanrader.

Gereisd met partner in juli 2016

Geweldig en echt tot rust gekomen

Ger, 29-8-2016

Sanitair was netjes en werd goed schoon gehouden. Beheerder met vrouw waren erg vriendelijk. Zwembad en werd goed onderhouden. Ook kleintjes die kunnen zwemmen kunnen zich goed vermaken.

Er was zelfs elke morgen een bakker aanwezig.

Gereisd met partner in augustus 2016

Mooie kleine camping met klein zwembad

Bert, 12-7-2016

ontvangst is vriendelijk.

goed verzorgde camping.

lekkere lokaal drankje op de camping

mooie omgeving voor een paar dagen.

fietsen in omgeving erg leuk.( fietskaart is aanwezig bij receptie)

dorp op loopafstand en goede pizzeria ( lokaal gerecht in warmschaaltje erg lekker).

mooie klein zwembad

klein -puntje douche is de uitkleedruimte.

Gereisd met partner in juni 2016

gemoedelijke camping

Ine, 4-9-2014

Heel gemoedelijke kleine camping waar ik het al naar mijn zin kreeg bij de aankomst op de oprit. Erg gastvrij en behulpzame eigenaren die van alles voor je uitzoeken en regelen als je dat wilt. De omgeving leent zich prima voor allerlei uitstapjes. Wij zijn er maar 4 dagen (op doorreis) geweest en gaan zeker vaker terug. En een zwembad met water van ± 30°C, daar ga ik zelfs in ;)
Gereisd met partner in augustus 2014

Kamperen in de achtertuin

Annick, 16-7-2014

Camping in de tuin van een woonhuis. Heel klein. Mini zwembad, maar de kinderen vonden het toch leuk. Eigenaar is heel enthousiast en vriendelijk. Heel gezellig. Sanitair wat oubollig, maar heel netjes. Bakker komt 's morgens langs en winkel is op wandelafstand (800 meter).
Gereisd met oudere kinderen in juli 2014

fantastisch

Anneke Bosman, 12-8-2013

Bij camp Dolina zijn een paar appartementen aanwezig. Hier hebben wij gelogeerd met 4 volwassenen. We konden gebruik maken van het zwembad en bar faciliteiten. We hebben ons super vermaakt. Een leuke kleine camping met net iets meer en erg gezellige, gastvrije mensen.. Heel relaxed!

Vanuit Dorp Prebold -midden SLovenie - zijn vele toeristische mogelijkheden bereikbaar.

Gereisd met oudere kinderen in januari 2013

Een unieke plek

Hans en Grietje Visser, 28-7-2013

Een camping midden in Slovenië waar de gastvrijheid van de campingeigenaar en zijn familie uitmuntend is. Waar tref je nog aan dat de campingeigenaar voor je gaat koken, een ijskoffie brengt en `s morgens vroeg klaar staat met lekkere broodjes. Deze campingfamilie probeert je het naar je zin te maken. Met de andere Nederlanders erbij lijkt het op één grote familie. We gingen met pijn in ons hart weg, maar deze camping heeft ons hart gestolen.
Gereisd met partner in juli 2013

Een heerlijke plek om tot rust te komen.

m. vd Steen, 10-7-2013

Camping Dolina is mooi centraal gelegen. Ca . 60km vanaf Ljubljana en Maribor. Eigenaren zeer vriendelijk. Nieuw, mogelijkheíd voor een heerlijke massage.
Gereisd met partner in juli 2013

zalige rust!

Bed, 23-11-2012

we waren hier al eens lang geleden toen onze kinderen klein waren, we hebben het terug gevonden in onze camperboek op goed geluk ernaar toe gereden, zalig, een scootertour naar Lublijana, schitteren door de bergen!
Gereisd met partner in augustus 2012

fantastisch

andre en conny dekker , 30-10-2012

Wij komen er al ruim dertig jaar dus dat zegt alles een heerlijke gastvrihe camping wij komen er thuis de hele familie is fantastisch ook in de winter het land is heerlijk we hebben ook afgelopen zomer weer genoten en volgend jaarzijn we ook weer van de partij
Gereisd met partner in januari 2012

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Dolina in Prebold, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Dolina zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Dolina scoort een 8.76 uit 10 op basis van 19 reviews.