6,9

Matig

21 reviews over Camping Pivka Jama in het Nederlands

Goede camping om grotten te bezoeken

Ilse, 27-7-2017

Deze camping is een rustige camping om de grotten te bezoeken. Verder simpel maar erg leuk ingedeeld. Verschillende hoogtes en mag zelf je plekje uitzoeken. Leuk zwembadje maar heel koud! Sanitair vind ik erg tegenvallen. Douches gaan op sensor, als je er niet voor beweegt gaat de douche meteen uit. Veel tenperatuurwisselingen. Bij afdrogen komt er water van de Andere douches onder de deuren door. Niet zo veel doen in de omgeving behalve de grottnen. Leuk als doorreiscamping.
Gereisd met partner in juli 2017

Prima voor een paar nachten

fam Kramer, 7-8-2016

Wij zaten in een bungalow die er grappig uitzag. Het zwembad was eenvoudig maar voldoet bij warm weer. Verder vrij rustige camping.
Gereisd familie in juli 2016

Prima camping

irene, 3-7-2016

grote camping, goede uitvalsbasis om zowel grotten te bekijken maar ook kust en evt de hoofdstad. Plek kun je zelf uit zoeken, als je met de tent bent wel steenharingen meenemen, daar de camping op een grot ligt.

Wifi aanwezig, net zoals vriezer voor koelelementen.

Behulpzaam personeel. Sanitair was schoon. Tevens een simpel zwembad.

Het enige op te merken is dat de camping aangegeven staat met nog 2 km rijden, wat toch iets meer is.

Gereisd alleenreizend in juni 2016

prima camping

michel_gras, 17-8-2015

Camping Pivka Jama is een prima camping als je de grotten van Postojne wil gaan bezoeken.

Het is een terrascamping met redelijk veel plaatsen. Je kunt zelf je plek uitkiezen (niet afgebakend).

In het restaurant kun je goed eten.

Er is een zwembad.

Er is voldoende sanitair en alles wordt goed schoongehouden. Heerlijke douches!

Gereisd met partner in augustus 2015

Leuke camping voor rustzoekers

Jorrit van Surksum, 3-8-2014

Grappige camping met alle faciliteiten. Geen animatie en dat is wat we graag willen. Camping heeft veel plekken maar op de meeste passen alleen hele kleine tentjes. Vlakbij Postojna maar super rustig. Weinig nederlanders dus een pluspunt. Bij slecht weer eenvoudige huisjes te huur.
Gereisd familie in juli 2014

Leuke "natuur camping"

Ron , 11-9-2013

Deze camping ligt boven op de Postonja grotten, en een prima uitvals basis naar deze grotten. De camping ligt in het bos. Plaatsen voor de caravans zijn eigenlijk camper plaatsen. Deze plaatsen staan op een grof grind, prima om stabiel te kunnen staan maar geen kans op een voortent. Wat leuk is is dat er veel terrassen zijn om een tentje op te zetten. bij elkaar een behoorlijk grote camping.
Gereisd met partner in september 2013

OK voor op doorreis

Colin, 4-6-2013

Deze camping een middag en nachtje aangedaan op onze heenreis naar Kroatië. De ligging is schitterend bovenop een grotte complex in een bos. Tja, je moet inderdaad slinger de slang naar boven, maar de kids vonden dat wel avontuurlijk. Het zwembad stelt niet heel veel voor, maar onze kids van 4 en 6 waren er niet uit te slaan. Je mag zelf je plek uitzoeken en je kunt aangekoppeld blijven staan. Wij stonden precies tegenover het zwembad op 4 meter afstand en onder de bomen, perfect! De campingwinkel is niet groot en is prijzig, het eten in het restaurant redelijk maar de bediening lekker nors. Ach ja, je hebt vakantie dus niet te veel bij stil staan. Vanuit de camping kun je met een gids de grotten bezoeken, zeker de moeite waard want het is prachtig en veel goedkoper dan bij de hoofdingang in Postonja. Zorg voor voldoende lengte aan stroomkabel, want sommige kastjes staan wat verder weg. Het sanitair voldoet, ziet er gedateerd uit, maar het was er wel schoon.
Gereisd familie in juli 2012

Een wespennest...

Jack, 6-9-2012

De camping is mooi gelegen, midden in het bos en mede daardoor wel wat donker. We konden zelf een plaats zoeken. Receptionist kwam wat nors over, de man die er twee dagen later zat was een stuk vriendelijker. Mooie plek gevonden en caravan neergezet. Daarna iets drinken. Binnen vijf seconden hadden we alle drie een wesp in ons glas en we werden compleet bestookt door deze dieren. We moesten naar binnen vluchten. Na zonsondergang hield het gelukkig op.

Camping is behoorlijk aan de prijs voor hetgene wat men biedt. Sanitair is redelijk maar niet meer dan dat. Er is één sanitairblok aanwezig dus vanaf de camping kan het een behoorlijk eind lopen zijn. Zwembad(je) is lekker na een warme dag (en wanneer de wespen weg zijn). Camping ligt vlak bij de grotten van Postonje maar wij hebben de voorkeur gegeven aan de grotten van Skocjan, iets verder gelegen en ook Unesco erfgoed. Dit in verband met de drukte in Postonje. Is ook wat minder commercieel.

Gereisd familie in juli 2011

verschrikkelijk duur voor slovenie

kes, 2-9-2012

camping is met caravan moeilijk te bereiken over smalle bochtige bergweg. camping heeft geen afgebakende staanplaatsen alleen plekken met grind waar iedereen maar kan gaan staan. dus lange stroomkabels nodig. erg steile weggetjes verouderd speeltuig en zwembad prijs voor dit al belachelijk. in slovenie denken ze dat wij de euro's kado krijgen
Gereisd familie in augustus 2012

Ga hier niet naar toe!

Jaap Moerman, 27-11-2011

De camping lijkt op het eerste gezicht ruim, mooi en vriendelijk. De schijn bedriegt. 's Avonds is het een heksenketel. Tot diep in de nacht worden gasten binnengelaten. Die vertrekken 's ochtends meteen weer. Niemand blijft, want het is een donkere koude natte camping onder hoog naaldwoud. Het sanitair is uit de jaren 70 en stinkt. Plaatsen zijn ingericht op campers: steenslag. Geen normale plek voor een tent. De prijs is absurd hoog: 45 euro per nacht voor gezin 4 personen. De eigenaar lijkt een oude communist. Bij navraag over nachtelijke herrie, ontkende hij alles en zei: "Je wilt zeker korting? Nou die krijg je niet. Je klaagt alleen maar." Ik tipte hem nog: "Wees klantvriendelijk." Maar hij denkt dat met de grotten, en het ontbreken van concurrentie (de eerst volgende camping is aan de kust) de mensen wel zullen blijven komen.
Gereisd familie in juli 2011

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Pivka Jama in Postojna, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Pivka Jama zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Pivka Jama scoort een 6.87 uit 10 op basis van 25 reviews.