Hotel Vile Park ***

6,6

32 reviews over Hotel Vile Park in het Nederlands

ouderwets,tegenvaller

esther, 24-10-2015

zeer gedateerde kamer,eten viel heel erg tegen hp (drankjes niet inbegrepen 2.90 per stuk) heel veel herrie
Gereisd met jonge kinderen in oktober 2015

Top vakantieadres

Sabina, 24-8-2015

Ondanks best veel negatieve recensies hier toch naar toegegaan. Wat een onbelangrijke dingen om over te zeuren! Het was hier prachtig! Ontbijt was geweldig, ongelooflijk veel keus en nooit op. Ja in een grote zaal, maar je hebt je eigen tafel, ik stoor me niet aan anderen. Kamers waren erg schoon en idd, geen koelkast, maar als je je even inleest voor je weggaat, zoals wij hebben gedaan, wist je dat en koop je een electrische koelbox, probleem opgelost. Airco is sinds dit jaar overal aanwezig. Wifi op het hele park uitstekende verbinding. Parkeren is druk, maar wij zijn 6x weggeweest en alle keren een plekje kunnen bemachtigen. Avondeten was kwalitatief goed en ruime keus. Van de kaart was uitstekend. Personeel is vriendelijk en het animatie team ook. Aanrader dus!
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2015

Massa hotel! Nooit meer...

Sylvie Nutten, 5-10-2014

Ok het vile park is het oude gedeelte van het hotel maar... Heel sterk verouderd. Eerste zicht nette kamer tot de luchtverfrisser is uitgewerkt en er een constante urinegeur in badkamer bleef hangen... De radiator roestig op een ochtend badkamer kletsnat door een leiding die het had begeven.

Wel heel warm en vriendelijk onthaal aan de receptie en ook de klusjesman was snel ter plaatse.

Als je gaat eten kies je best de zaal links met zicht op zee daar is het rustig en aangenaam zitten. Het andere deel is echt een luidruchtige refter. Voor koffie en andere warme dranken moet je wel naar andere zaal.

Wij vonden het hotel zelf niet aangenaam maar trokken elke dag te voet naar Piran waar het wel gezellig zitten was aan de zee.

De ligging is wel heel mooi maar daar stopt het ook.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2014

geslaagde groepsvakantie

Peter, 14-5-2012

Vier overnachtingen met een groep van 40 18-jarigen + begeleiding. Niet evident, maar wel geslaagd. Het hotel is prachtig gelegen tussen Portoroz en Piran. Beiden op een kwartiertje wandelafstand en vooral Piran is een prachtig en gezellig stadje, waar je heerlijk kan wandelen in de smalle straatjes en een prachtig uitzicht hebt wanneer je naar het kasteel klimt. Het hotel zelf biedt heel wat mogelijkheden met o.a. mooie zwembaden. In de omgeving zijn er leuke restaurantjes en bars. Het eten in het hotel, 's morgens en 's avonds in buffetvorm, is gevarieerd en best lekker. De bediening is in orde. De kamers zijn netjes en meer dan ruim genoeg. Minpunt is de afwezigheid van koelkast en airco. Zeker tijdens de zomermaanden lijkt me dat onaangenaam. Zwemmen in zee was begin mei nog wat frisjes, maar wel te doen, al dreven er wel nogal wat algen rond en zaten er ook enkele kwallen. Geen (zand)stranden, wel grasligweiden en (gevaarlijk gladde) trapjes om in zee te gaan.
Gereisd met vrienden in mei 2012

prachtige omgeving - kameruitrusting NIHIL!

Lobbens, 21-8-2011

Prachtige ligging + verzorgd ontbijt + uitgebreid avondbuffet! (prima)

Kamers zonder AIRCO en minibar... Onaangenaam bij hoge temperaturen. Geen mogelijkheid om iets van drank koel te houden. Kamers zijn ook aan opfrisbeurt toe!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2011

Goed hotel!

Ellen, 10-7-2011

Dit hotel bestaat uit 3 hotels bij elkaar, verbonden door binnenplaaten. In Vile Park hadden wij een goede kamer, mooiste die we in Slovenie hebben gehad. Goede, schone badkamer en ruime kamer met zitje. Wij hadden bij onze rondreis avondeten in buffetvorm, dit was prima geregeld in een van de andere hotels. Strand bij het hotel is lekker, alhoewel er geen zandstrand is, maar een betonnen trap als je de zee in wilt. Je ligt met je strandbedje op het gras. Verder is alles keurig onderhoude rondom de hotels en zijn er ook nog eens winkeltjes, een barretje en losse restaurans. Wij vonden het hier super voor elkaar!
Gereisd met partner in augustus 2010

Je moet er niet voor je rust komen!

patrick, 31-8-2009

Masaal is het enige wat in me op komt. Als je er van houdt om in een enorme ontbijtzaal te zitten met veel rumoer en mesenom je heen dan is dit the place to be. om je voor je rust, niet doen! Kwaliteit van het ontbijt is prima. Diner is buffet. Als je op tjd komt is het pima anders kan je voor teleurstellingen komen te staan.

Kamer is klein maar wel schoon. Geen airco en bij wind stil aan de erg warme kant.

Gereisd met partner in augustus 2008

Leuk hotel.

Betty, 27-8-2009

Wij hebben 8 dgn in hotel vile park doorgebracht. Het is een heel groot complex, allerlei winkels, restaurants, groot prive strand (geen zand maar gras maar dat is geen probleem), buitenbad, binnenbad, je kan parasollen, strandbedden huren alles is goed geregeld. Het personeel is vriendelijk! Het ontbijt was prima, wij gingen om te eten of naar portorozof piran is 15 minuten lopen, beide leuke plaatsjes.

1 nadeel op de kamers is geen airco en dus erg warm, maar wij konden er wel om slapen. Annimatie hebben we niet veel gezien wel was er zowat elke avond een optreden van verschillende dingen, erg gezellig!

Gereisd met partner in augustus 2009

Nooit meer

caroline daineffe, 8-2-2009

geen airco !!! heel heet in de zomer

animatie 's avonds laat zeer veel lawaai : optredens plaatselijke zangers : afschuwelijk op een plaats tussen de slaapkamers en tot laat in de nacht. Geen rust mogelijk !

Afschuwelijk eten dat warm gehouden werd op stinkende gaspitten.

1 goed punt : het binnenzwembad was goed maar daarvoor waren we niet gekomen !

Gereisd met jonge kinderen in juli 2007

Slechtste vakantie ooit!

Hendrik, 7-2-2009

Eten niet eetbaar! Vroeger naar huis gekomen dan voorzien. Geen dokter voorzien voor zieke kind. Veel lawaai, rond 22 uur animatie begint onder onze kamer, kind kan onmogelijk slapen. Geen strand! Maar beton. Geen brandveiligheid, bij brand = veel doden!
Gereisd met jonge kinderen in juli 2007

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Vile Park bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Vile Park in Portoroz, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Vile Park zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Vile Park scoort een 6.59 uit 10 op basis van 32 reviews.