Hotel Remisens Lucija ***

Hotel Remisens Lucija
Remisens Lucija
7,1

15 reviews over Hotel Remisens Lucija in het Nederlands

Prima hotel voor paar nachtjes kust

Maud, 21-8-2016

We hadden een familiekamer geboekt, op plaatjes leek het tweepersoonsbed en stapelbed, bleek tweepersoonsbed en slaapbank te zijn. Voor onze jonge kinderen prima. Badkamer netjes elke dag gepoetst en schone handdoeken. Ontbijt is prima, voldoende keus. Gratis WiFi op kamer. Parkeergarage prijzig, 14 euro per dag.

Het hotel kan wel likje verf en nieuwe stoelen in ontbijtzaal gebruiken, maar oogt absoluut niet vervallen.

Handdoekenservice voor zwembad en strand, borg 20 euro per handdoek erg veel. Tegenover hotel zit bakkerij/lunchroom, lekkere broodjes! Aan het strand leuke restaurantjes. In stadje zelf niet veel te doen. Grotten van Postojna en kasteel Predjama aanrader, evenals bezoekje aan Piran.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016

nooit meer

janssens, 10-9-2015

er is geen ijskast op de kamer en in restaurant worden de tafels slecht afgeruimd.

Het meubilair is dringend aan vervanging toe.

Ons terras is van heel de week niet gekuist.

Steeds hetzelfde eten.

Gereisd met partner in september 2015

Nooit meer

Thei, 28-12-2013

Slecht eten. Alles masaal, wanneer de schaal leeg was lang wachten op nieuw eten waardoor de rest wat al was opgeschept koud werd.

Weinig tot geen variatie vooral in de groenten. Personeel niet klantgericht.

Gereisd met vrienden in augustus 2013

zeer goed hotel { ***+ } zeker waard

Tina/Jean, 3-8-2013

Mooie kamers,altijd netjes gepoetst,altijd propere handdoeken en schone lakens ,

ontbijt :eieren,worst,vele soorten beleg, kaas,confituur choco alles is er aanwezig,(brood ...wit,bruin en licht bruin ,(broodjes ook 3 soorten),croissants en koeken jogourt,vers fruit

Lekker eten en altijd genoeg... soep ,vlees ,vis,kip,groenten en

aardappelen gebakken of /en gekookt =altijd aanwezig,

Desserts om U tegen te zeggen veel en echt lekker ...ok als er nog maar 1 taartje ligt moet je wachten op de volgende.wij gooien dit toch ook niet in de vuilbak ..niet?

Wij komen terug zeker weten

Gereisd met partner in juli 2013

Mooie plaats!

Pelgroms, 21-7-2013

Portoroz is heel mooi, gezellig, leuke strandvakantie gehad! Zeker piran ook eens bezoeken, is zeer mooi! Hotel lucija is niet slecht, proper, heel mooi binnenzwembad! Wel zeer vervelend dat er geen ijskastje op de kamer is, ook geen internet, je moet aan de receptie gaan zitten wil je internet! Het ontbijt is basic maar goed, het avondeten trekt op niks!!!! Neem enkel ontbijt, je kan in portoroz op zeer veel plaatsen heel lekker en gezellig eten! S avonds is het zeer sfeervol om langs het water te wandelen!
Gereisd met oudere kinderen in juli 2013

Eenvoudig mooi hotel

Jef, 17-8-2009

Wij hadden een vernieuwde kamer gekregen. Mooi opgeknapt, groot bed, maar wel aan kleine kant. Eten was over het algemeen wel goed, maar veel hetzelfde, geen creativiteit in groenten etc...

Het was ook dikwijls heel druk en duurde even voordat alle tafels waren afgeruimd.

Binnenzwembad is goed onderhouden en ligweide is proper(gratis ligstoelen).

Buitenewembad is NIET bij het hotel zelf, maar er schuin tegenover, en mag gebruikt worden door iedereen. Hotelgasten van de metropol gorep moeten geen inkom betalen maar WEL betalen voor een ligstoel en een paraplu, wat ik een beetje overdreven vind, konden u ook daar een korting geven.

Ligging van het hotel was goed, op het einde van boulevard. Ondergrondse parking was goed en was aan te raden (moeilijk parking te vinden), moest wel 5 eur per nacht betalen.

De sloveense kust is niet veel speciaal, maar wij kwamen dan vooral om de streek te verkennen achter te kust. Eniste leuke satdje aan de kust is Piran.

Gereisd met partner in augustus 2009

prijs, kwaliteit goed tot zeer goed

anja, 10-8-2009

Hotel Lucija is ons heel goed bevallen voor de schappelijke prijs die we gegeven hebben nl. 1165 euro voor 10 dagen, 2 volwassenen en 2 kinderen van 11 en 14 jaar en dit half pension is echt niet duur. Het eten was gewoon, wel lekker van smaak, beperkte keuze, lekkere gebakjes, beetje refter gevoel. Ligging van hotel vonden we heel goed, direct aan de zee (baan oversteken), aan de boulevard waar je leuk kan wandelen s'avonds. Openlucht zwembad was ruim en mooi zeezicht met 3 zwembaden en was gratis, er is ook een splinternieuw binnenzwembad. Propere, mooie kamers, aan de kleine kant (met 4).We misten wel een koelkast. Ga eenslangs bij de Mexicaan Papa Chicco rechtover het hotel en de prachtige strandbar ALAYA. Wij hebben genoten van het mooie Slovenie.
Gereisd met oudere kinderen in juli 2009

Beetje massaal

Sjaak, 28-6-2009

Hotel Lucija in Portoroz biedt redelijke waar voor zijn geld. De kamers zijn prima en worden goed schoon gemaakt. De maaltijden zijn een beetje massaal. In het restaurant zit je krap op elkaar en het eten is niet bijzonder. Het ontbijt mag er wel zijn. De bediening is vriendelijk.
Gereisd met partner in juni 2009

goed maar niet voor herhaling vatbaar

m.verboord, 19-6-2009

hotel is prima maar, bij de receptie spreekt niemand engels of duits wat niet makkelijk is bij vragen, wij hadden geen gordijn voor de raam van de deur heeft wat moeite gekost omdat uit te leggen, na een paar dagen sprak er iemand een beetje engels en kregen we een laken voor het raam.

ik was jarig tijdens ons verblijf daar en mijn man had gevraagd om een attentie op de kamer te zetten, niet gebeurd, als de receptionist ons zag keek hij gewoon de andere kant uit om maar geen vragen te moeten beantwoorden, erg jammer het is een mooi hotel met mooie kamers [ let op je betaalt wel 10 p.d voor een balkon] het eten is goed, maar ze zouden echt iets moeten doen aan de talen van hun personeel wel zo vriendelijk.

Gereisd met partner in juni 2009

mooi hotel

Barbara Vangenechten, 12-12-2008

Goed hotel. Mooie pas vernieuwde kamers.Ruim en heel proper.Eten was lekker en verzorgd. Zwembad was nog niet open maar zag er ook ruim en mooi uit.Goed gelegen vlakbij supermarkt, bakker,zee en cafés.Prijzen aan de bar van het hotel ook heel redelijk.Kortom mooi ingericht hotel waar ik zeker terug zou gaan.
Gereisd met partner in september 2008

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Remisens Lucija bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Remisens Lucija in Portoroz, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Remisens Lucija zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Remisens Lucija scoort een 7.09 uit 10 op basis van 17 reviews.