7,8

34 reviews over Hotel Histrion in het Nederlands

aangenaam verrast!

waar voor je geld, 9-8-2017

We hebben een prima vakantie gehad!

De sfeer komt wat kil over, maar waar krijg je zoveel voor je geld? Het personeel doet zijn best!

Prima kamers en bedden, met een wat ouderwetse badkamer, so what?!

PRACHTIG gelegen in zee, dus super uitzicht op zee of gezellig haventje. mooi balkon.

Gelegen direct aan zee, grasveld met gratis ligbedden en parasols voor gasten. Reserveren is niet nodig!

Wil je niet in zee zwemmen? Er is een fijn buitenbad met kindergedeelte, èn twee(!) binnenbaden met een aantal bubbelbaden, met toezicht geopend in de zomer tot 20 uur!

Het lopend buffet was uitgebreid, smaakvol en vers bereid, veel keuze en op tijd aangevuld.

Er zijn veel leuke uitstapjes in de buurt mogelijk naar Piran, Ljubljana, grotten van Postojna, Italie en Kroatie!

Veilig parkeren in de parkeergarage.

Een aanrader!!

Gereisd familie in juli 2017

Prima hotel op toplocatie

Fons van de Spijker, 23-5-2016

Mooi hotel en keurig netjes in schoonmaak etc..Heel mooie ligging,heel goed lopend buffet met uitgebreide keuze.
Gereisd met vrienden in mei 2016

mooi hotel maar geen topper (184 euro/nacht/gezin)

sofie vanmassenhove, 11-11-2014

positief:

mooie kamers (wij hadden dubbele kamer met verbindingsdeur + 2 badkamers en 2 tv's),

goeie internetverbinding voor 8euro extra (6dagen),

propere schoonmaak

een ongelooflijk mooi zicht op het binnenhaventje.

Eten lekker maar zonder meer.

Binnenzwembad bij minder weer.

Leuke avondshows.

Overdekte gratis parkeerplaats, steeds een plaatsje gevonden

negatief:

klein omheind zwembadje, enkel met hotelpasjes te betreden en werd ook mits betaling aan niet-hotelgasten opengesteld. Zwembad veel te ver van de hotelkamer. Het zoutwater geraakten onze kinderen niet gewend.

heel druk restaurant, geen ontspannen sfeer, drank aan tafel (halfpension) heel duur.

Gereisd familie in juli 2014

Nooit meer terugkomen

Ann van Cauter, 28-7-2013

Het hotel is een restant van het Titotijdperk : onvriendelijk personeel, weinig gevarieerd buffet en geen airco in de refter. Rustig ontbijten of eten is er helaas niet bij in histrion. Op de koop toe word je uitgemolken door voor alles extra te moeten betalen. Ook verstaan ze hier geen woord Engels en moet je, de vuile borden opstapelen totdat een jobstudent ze wil afruimen.
Gereisd familie in juli 2013

4 sterren?

Anita, 31-8-2012

Mooie ligging van het hotel. Nette kamers hoewel de schoonmaak wel beter kon. Het diner was zwaar teleurstellend. Daar slechts een keer gegeten ivm klachten van buikpijn en diarree daarna. Je kan vouchers krijgen om in een ander restaurant van dezelfde firma te gaan eten, dit dus gedaan bij het grand Hotel (2 minuten lopen) en dat is aan te raden. Daar super lekker gegeten (a la carte).

Verder zie je wel tekenen die wijzen op veroudering. 4 sterren vonden wij overgewaardeerd.

Gereisd met vrienden in augustus 2012

Niet meer om terug te gaan.

Van de Velde, 24-7-2012

Kamers ruim, bedden OK. Badkamer aan vernieuwing toe. Regelmatig mieren in badkamer. Airco OK. Eten liet te wensen over. Drie dagen achter mekaar zelfde dessert. Werd 's morgens ook gepresenteerd. Lage kwaliteit van vlees en buffet."Beef" was eigenlijk soepvlees in bakken. Presentatie liet te wensen over. Koud voorgerechtenbuffet zeer sober. Eten weinig gevarieerd en van de dag voordien geserveerd. Personeel in refter niet gemotiveerd. Dranken vrij duur. Ligging van hotel OK. Aqua park is binnenzwembad. Heel zout water , niet aangenaam. Aan buitenzwembad ligplaatsen beperkt.
Gereisd familie in juli 2012

Goede ligging maar niet meer dan dat

Wouter, 24-7-2012

Hotel is verzorgd; ruime kamer met groot balkon, minibar en verzorgde badkamer. Kamers met zeezicht zijn zeer aan te raden, al was het maar voor de nachtrust...

Zwembad is OK maar ligplaatsen eerder beperkt.

Het eten kon ons niet bekoren...(heel de week dezelfde dessert, weinig keuze, en niet vers).

Personeel ook niet overdreven vriendelijk. Prijzen van drank zijn aan de dure kant.

Gereisd met partner in juli 2012

Never again

DDC1972, 18-7-2012

We hebben al heel wat afgereisd en dus al heel wat hotels geboekt, toegegeven dit was het slechtste.

We namen half pension. Het ontbijt en avondeten gaan door in een refter.

Er is heel weinig variatie in het eten. Warme gerechten zoals vlees en vis zijn "uitgekookt". Een drankje bij het avondeten kostte al gauw rond de 4 € (pils), een frisdrank 2,70 €...Wij hebben alle andere avonden in de gezellige restaurantjes van Piran gegeten. Alles is er 15 jaar stil blijven staan. We hebben daar weinig families met kinderen gezien. Op de kamer was er ook een derde bedje bijgezet voor onze jongste zoon. 's Morgens en 's avonds wannde ik me Indiana Jones om naar het balkon en de badkamer te lopen. Er is ook sprake van een "Aqua Park", dit park is niets meer dan een binnen zwembad. Buiten zwembad is een hoop vliegen op een.. Stoelen en parasols iedere dag te betalen aan schandalige prijzen. Voor 23u moet je niet naar je bed gaan, zanger of zangeres (al dan niet te pruimen) houdt je steevast wakker

Gereisd familie in juli 2012

Mooi hotel direct aan zee

Albert, 14-8-2011

Wij hadden kamer met zeezicht. Kamers zijn netjes en erg rustig,geen last van andere kamers en airco.

Restaurant is erg massaal maar wij mochten ook in restaurant bij haventje gaan eten. Hier is het een stuk rustiger en kun je lekker buiten zitten.

Eten is in buffetvorm en is goed.Ook ontbijt is voldoende en goed verzorgd.

Was s'avonds leuke annimatie.

Er is in de regio genoeg te doen. o.a. grotten in Postonje bezocht. Erg mooi maar wel duur(22.- p/p). Verder genoten van zon zee en strand.

Gereisd familie in augustus 2011

Enkel de ligging kon ons bekoren.

Raymond, 5-8-2011

Wij hadden deze vakantie twee "4 sterren hotels" geboekt in Slovenië. Hotel Jezero en dit. Het contrast was enorm! De kamer was ontzettend klein en verouderd, voor onze kleindochter was een vouwbedje bijgeplaatst zodat we amper ruimte hadden om te bewegen. Er was één vrij stopcontact op de kamer en de lichtschakelaar werkte niet goed. Het terras met zicht op de haven had 2 stoeltjes en één tafeltje en stond meteen overvol. Onze kamer (273) was bijna aan het einde van de gang, en we moesten ± 5 min stappen naar de lobby en het restaurant. Het eten was uitgedroogd en had weinig variatie (enkele dagen na mekaar hetzelfde). Het restaurant gaf het uitzicht van de schoolrefter en rustig tafelen was er niet bij, de garçons liepen heen en weer en het moest duidelijk vooruit gaan. Toen we s'morgens nog een tas koffie gingen halen (aanschuiven!!!) was onze tafel al leeggemaakt en stonden andere mensen klaar om onze plaats in te nemen. De parking was te klein met mogelijk schade tot gevolg!
Gereisd familie in juli 2011

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Histrion**** bij :

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Histrion in Portoroz, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Histrion zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Histrion scoort een 7.78 uit 10 op basis van 39 reviews.