Camping Camp Lijak *

8,6

34 reviews over Camping Camp Lijak in het Nederlands

Fantastische plek!

Franc de Graaf, 2-9-2013

We hebben een heerlijke tijd gehad bij Martine en Alexander. Nog niet eerder werden we op een camping zo hartelijk ontvangen en hebben we zoveel contact gehad met de eigenaar. We hebben genoten van de plek, het uitzicht, de uitstapjes in de omgeving en van de kust. Kortom, super!

heerlijk

J.Martens, 1-9-2013

Heerlijke, rustige, eenvoudige camping. Kleinschalig, redelijk ruime plekken, sommigen met, anderen zonder schaduw.

Geweldig enthousiaste en gastvrije eigenaars. 1x pw visbarbeque. Goede uitvalsbasis voor o.a. Venetie, grotten, ljubljana, kustplaatsen.

Perfect sanitair. Grote winkels in nabij gelegen Nova Gorica.

Gereisd met partner in juli 2013

Aanrader!

Peggy Vancorenland, 8-8-2013

Een aangename en rustige camping waar wij met veel plezier enkele nachten onze tent hebben opgezet. Er wordt elektriciteit en wifi aangeboden, maar de eigenaars promoten een 'back to nature' mentaliteit. Het sanitair was zeer modern en altijd proper.

De eigenaars zijn een jong koppel met een klein kindje en zijn zéér vriendelijk en geven veel tips om Slovenië en zelfs Kroatië te verkennen. Ze bakken regelmatig verse forel voor alle camping gasten die willen, waarbij iedereen gezellig samen rond de bbq zit. Er werden éénpersoonsblokhutten voorzien voor rondtrekkende reizigers die geen tent zouden moeten opzetten.

Gereisd met partner in juli 2013

Aanrader

natasja en jeroen, 6-8-2013

Camp Lijak is een kleine, rustige camping waar voornamelijk gasten komen die een paar dagen blijven. Wij zijn er twee weken geweest en we hebben er een heerlijke tijd gehad. Alle bezienswaardigheden binnen maximaal anderhalf uur te bereiken. Dichtbij de Italiaanse kust, meren en bergen in de buurt. De campingeigenaren zijn enthousiast en gastvrij. Er worden regelmatig forellen gebakken voor degenen die er zin in hebben. Het speeltuintje en het zwembad zijn eenvoudig, maar onze kinderen hebben zich er prima vermaakt. Leuk om de parapenters zo dichtbij te zien landen. Meerdere supermarkten in de buurt, brood kan op de camping besteld worden. Wij denken met heel veel plezier terug aan onze vakantie hier.

Fijne camping

Christian & Lianne, 3-8-2013

Net twee weken op deze camping gestaan. Kleinschalige camping, heerlijke tijd gehad. Camping is nog in ontwikkeling, maar daar hebben we absoluut geen last van gehad. Leuk alle paragliders die naast de camping landen. Fijne eigenaren, weten veel te vertellen over de omgeving en wat er te doen is.
Gereisd met jonge kinderen in juli 2013

goede uitvalsbasis voor zeer veel uitstapjes

hansenanke, 26-7-2013

zeer vriendelijke campingeigenaars die hun leven delen met hun gasten...koppel met nog veel ambitie, stap voor stap..eigenaar helpt je goed op weg in de regio, regelt desnoods enkele afspraken en zorgt voor kortingen bij enkele toeristische bezienswaardigheden in de buurt (vb. grottenbezoek, klimparcours voor kinderen, kajak..)

sanitair is nieuw en oogt mooi maar aangezien het koppel alles zelf doet,lukt het niet altijd om het dagelijks te poetsen.

de drukke weg langs de camping is storend als je er dichtbij je tent opzet..

de camping kan broodjes voorzien op bestelling

zwembadje is prima voor een frisse duik van jongere kinderen..

onvoldoende

H.Verbeek, 21-7-2013

Camping ligt aan drukke provinciale weg en is erg rommelig daar deze nog niet klaar is.De ons toegewezen stroomkast lag volledig open en de koperen verdeelstrip voor de groepen lag volledig open waarbij het gevaar van elektrocutie (kinderen )erg groot is daar deze voor de aardlek geschakeld zijn.Douches hebben per 2 douchecabines één afvoer waardoor men in het vuile water van de buurman/vrouw staat.voor het gebodene is een prijs per nacht van €44,- (bus 2 volwassen,kind 15 jaar en hondje) veel te hoog. eigenaren zijn vriendelijk echter dit is mijn inziens niet meer dan normaal als je,je als goed gast gedraagt.
Gereisd met oudere kinderen in januari 2013

heerlijk verblijf!

jonas, 24-6-2013

aangename camping met zéér vriendelijk onthaal! De ideale camping voor een paraglider. Camping eigenaar heeft tevens een heerlijke vismaaltijd voor ons bereid en het kleine zwembad was ideaal voor een frisse duik.
Gereisd met vrienden in juni 2013

Heerlijke landelijke camping

Janssens J, 17-6-2013

We werden ontvangen en later uitgewuifd door een vreselijk aardig jong stel. Ze proberen er iets leuks van te maken. Met de eigenaar een heerlijke wandeling gemaakt naar een kerkdorpje. Hij weet veel te vertellen over de omgeving. De eigenaar kan een smaakvolle forel grillen en met z'n allen rondom de BBQ is altijd gezellig.

Inderdaad geeft het paragliden een kleurrijke sfeer aan deze camping.

Zeker de moeite waard om er een paar dagen te verblijven.

Gereisd met partner in januari 2013

Leuke camping met actieve kampeerders

M, 21-7-2012

Leuke camping met veel verschillende soorten kampeerders. Speeltuintje en zwembad zijn eenvoudig maar voldoende. De paragliders zorgen voor een leuke sfeer op de camping en het landen is ook voor de kinderen leuk om te zien. Het sanitair is prima. Op de camping is geen brood verkrijgbaar, maar er is een winkeltje in de buurt en iets verderop grote supermarkten. De eigenaars zijn supervriendelijk en hebben nog grootse plannen voor de toekomst.
    Gereisd met jonge kinderen in juli 2012

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Camp Lijak in Nova Gorica, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Camp Lijak zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Camp Lijak scoort een 8.63 uit 10 op basis van 40 reviews.