Camping Camp Lijak *

Camping Camp Lijak
Camp Lijak
8,6

34 reviews over Camping Camp Lijak in het Nederlands

Leuke camping met geweldige eigenaren!

Margreet, 28-6-2015

Zijn net terug van 2 weken Camp Lijak. Laat je niet misleiden door de eerste indruk van de camping!! De eigenaren Aleksander en Martina doen er alles aan om je verblijf zo gezellig mogelijk te maken. Zo organiseren ze zeker 1 keer per week een Fish Picknick. Heerlijke gebakken forel met aardappelen en salade!!! Super!! Ook de centrale ligging van de camping is ideaal om verschillende uitstapjes te maken. Van grotten van Pohorje bezichtigen tot wandelen in de omgeving. Kortom een leuke camping met geweldige eigenaren!!
Gereisd met partner in juni 2015

Een goede plaats om te zijn!

Roland, 5-9-2014

We hebben tijdens onze fietstocht door Italië, Slovenië, Kroatië, Hongarije, Slowakije en Oostenrijk twee dagen bij Alexander en Martine op de camping gestaan.

Zij pakken de rol van gastheer & gastvrouw persoonlijk en erg prettig op, en voelen zich duidelijk verantwoordelijk voor een prettig verblijf. Alexander was ons bijvoorbeeld erg behulpzaam bij het vinden van een paar essentiële fietsonderdelen in de stad. We hebben veel plezier beleefd aan de 'Cooking Challenge' die Alexander en Martine organiseerden, waarbij wij als tweede eindigden met een houtvuur gebakken rozemarijn-kip-quiche ;) Kortom: een prima plek om te zijn!

Gereisd met oudere kinderen in januari 2014

Zeer toegewijde eigenaars

Vincent_van_veen, 18-8-2014

De Camping op zich is niet heel bijzonder, maar wel leuk. Het zijn twee veldjes met voldoende beschutting aan een doorgaande weg. Er is een kinderspeelplekje met een leuk zwembadje voor kids. Het sanitair is schoon en erg netjes. De camping is een goede uitvalsbasis voor uitstapjes in de buurt. De grotten van Postonja, Ljubljana zijn binnen een uur rijden. Venetie is 2 uur met trein (retour voor een gezin met 1 kind e 72,-)

Wat de camping echt bijzonder maakt is de toewijding van de eigenaars Alexander en Martina. Ze organiseren leuke uitstapjes en activiteiten op de camping. (als je met de cooking challange meedoet kun je zelfs korting op je verblijf winnen). Zo begin je (als je wilt) met een uitgebreid verhaal over Slovenie en wat waar te doen is.

In het hoogseizoen is de camping wel druk met Paragliders. Die drinken tot laat en staan voeg op.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2014

héél centraal gelegen

Aline, 11-8-2014

Campingeigenaar is bijzonder vriendelijk, enthousiast , en geeft graag informatie over wat er te doen, te zien of te beleven valt in de streek.

Organiseert ook daguitstappen ( rafting, bezoek Triglav National park, bergtochten, dagwandelingen , ... )

Heeft nog veel toekomstplannen !

Wekelijks vers gebakken forel , gezellig samenzijn met andere caminggasten.

Heerlijke reis gehad, en mogelijkheid gehad Slovenië écht te ontdekken .

Heel veel gezien , heel veel mogelijkheden!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2014

Eerste indruk doet geen recht aan de camping

André Hoeben, 8-8-2014

We hebben een week gestaan en ondanks het mindere weer heerlijk aan activiteiten meegedaan. Tot onze grote verassing wonnen wij de 'cooking challenge'. Koken op houtvuur leverde een week gratis kamperen op. Omgeving is prachtig en inderdaad snel bij de kust, Venetië in de buurt en bergen voorhanden. Dan nog in een wijngebied. Ons viel op dat Slovenië heel aardige vriendelijke mensen heeft die goed Engels beheersen.

We schrokken wel een beetje bij aankomst, die kwam niet alleen maar door het weer, maar door de ligging aan een weg en een krakkemikkig hutje waar niemand in de receptie was. Dit werd later echter totaal goed gemaakt door de vriendelijkheid van Alexander en zijn vrouw Martine. Ons advies is dan ook om vooral in te schrijven voor de visbbq. Echt lekker. Het sanitair is eenvoudig gerealiseerd maar luxe afgewerkt. Altijd lekker warm water uit stortdouches.

Deze camping is echt een aanrader door de mooie ligging. Er is veel te doen. Het zwembad is niet meer dan kinderzwembadje.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2014

Geweldige Camping!

Melanie_01, 7-8-2014

Gemoedelijkheid alom op deze camping die midden in een zeer landelijk gebied ligt. Hier kom je echt tot rust. De campingeigenaren zijn zeer enthousiaste mensen die er alles aan doen om je verblijf zo prettig mogelijk te maken. Elke avond komt de campingeigenaar even een rondje en een praatje maken om de broodlijst op te nemen en een vrijblijvend excursieprogramma door te spreken. Vrijheid, blijheid is het motto, wil je iets van het land zien dan zijn deze tripjes aan te raden; van raften tot hiken alles is mogelijk. Ook wordt er wekelijks een forelavond georganiseerd door de eigenaren.

Camping ligt zeer centraal in Slovenië (wijngebied met mediterraan klimaat), veel toeristische attracties zijn op korte afstand te bereiken: de grotten van Postonja en Skocjan, Nanos-gebergte (prachtig wandelen), Soca-rivier (watersporten) kasteel van Predjama en ook de Adriatische kust ligt erg dichtbij. Nabij de camping bevindt zich een paragliders landingsbaan. Slovenië heeft ons aangenaam verrast!

Gereisd met partner in juli 2014

Mooie plek voor diverse uitstapjes

Fam. Hobma, 2-8-2014

Kleinschalige camping met mooi sanitair op een zeer centraal gelegen plek. Binnen een klein half uur ben je aan de adriatische kust, maar kun je ook in de hoge alpen zitten ten noorden. Eigenaren zijn enthousiast en organiseren regelmatig leuke uitstapjes zodat je op plekken komt die je zelf niet gevonden zou hebben.

Kortom een leuke bestemming.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2014

Wat een heerlijke camping !!

Jan en Loes Nieuwenhuis, 10-7-2014

Bij aankomst begroeting met een glaasje wijn. Een camping met mooie ruime plaatsen. Prima sanitair en geen muntjes nodig! Op 5 km. afstand een nieuw en modern winkelcentrum met een grote super. Op de grens met Italie. Een unieke camping voor Para-Gliders. De grotten van Postonja op 3 kwartier rijden door een mooie omgeving. s'Morgens heerlijk vers zaden-brood in de voortent. Wij hadden 3 dagen gepland, maar dat zijn er 7 geworden.Tot slot: Een gastvrij-behulpzaam-plezierig en attent jong echtpaar. Bedankt Martine en Alexander voor de fijne week in Mei 2014. Wij komen zeker nog een keer terug!!
Gereisd met partner in mei 2014

Zeer betrokken eigenaars

Anne, 8-7-2014

Omdat camping Vrhpolje tegenviel zijn we uitgeweken naar camping Lijak. Eind juni was het nog heel rustig en waren er 6 andere plaatsen bezet. Aleksander en Martina zijn hele betrokken eigenaren met veel goede (ongevraagde) ideeen over mogelijke uitstapjes in de omgeving.
Gereisd met partner in juni 2014

Een aanrader!

R. Hendriks, 9-9-2013

Een kleine, maar buitengewoon leuke camping met zeer vriendelijke eigenaren. De eigenaren helpen je met het uitzoeken van bezienswaardigheden. Geven tips hoe je hier het beste heen kan gaan. Ze staan altijd voor je klaar, en willen graag alles voor je uitzoeken. Daarbij is een bijkomend voordeel dat je van vrijwel alle bezienswaardigheden kortingcoupons kan krijgen.

Tevens hebben ze afgelopen jaar het sanitair vernieuwd. Dit ziet er zeer netjes en schoon uit.

Voor ons was het een aangename verassing hoe vriendelijk, mooi en divers deze omgeving van Slovenië is. Het verbaasde ons dat nog niet veel toeristen deze camping hebben ontdekt, want het is de ideale uitvalbasis voor bezoeken aan Bled/Bovinj, Venetië, Ljubljana, de kust, Predjama (kasteel) en de grotten.

Gereisd met partner in augustus 2013

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Camp Lijak in Nova Gorica, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Camp Lijak zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Camp Lijak scoort een 8.63 uit 10 op basis van 40 reviews.