Vakantiehuis Stafka

Stafka

2 reviews over Vakantiehuis Stafka in het Nederlands

Prachtig huis, prachtig plekje

Henry van de Kamp, 19-8-2012

We hebben hier twee weken doorgebracht in het prachtige, gerenoveerde en nieuw ingerichte huis. Ruim plaats voor 6 personen, dus met ons tweeën hadden we een zee van ruimte. Van alle gemakken voorzien. Ruime tuin en diverse balkons. Mooi uitzicht (ook bij onweer!). Direct aan het bos gelegen en te voet is het, hoewel hier en daar wat stijl, prima te belopen naar het skycentrum Golte. Ook daarboven zijn prachtige wandelingen te maken met een mooi uitzicht. Veel voor weinig geld. Een aanrader!
Gereisd met partner in april 2012

Fantastische plek voor een prima prijs

Henry van de Kamp, 18-7-2012

Vakantiehuis Stafka is prima gelegen tegen de bosrand aan en is voorzien van alle gemakken. Het is een prachtige ruime woning (6 persoons) met bijna geheel nieuwe spullen (bedden, kamerinrichting, keuken) en een ruime tuin.
Gereisd met partner in april 2012

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Stafka in Mozirje , maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Stafka zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis Stafka scoort een 9 uit 10 op basis van 2 reviews.