Appartement Soca Penthouse ****

9,7

18 reviews over Appartement Soca Penthouse in het Nederlands

Fantastisch!

Jeanet, 20-8-2017

Een geweldig luxueus penthouse in het hart van het historische plaatsje Most na Soci. Aan alles is gedacht het appartement is van alle gemakken voorzien. Vanaf het enorme terras met fijne overkapping hadden we een prachtig uitzicht op het dorp en rivier. Op loopafstand is een supermarkt met verse broodjes. Restaurant Sterk is een absolute aanrader. Wij hebben twee heerlijke weken gehad en ons geen moment verveeld in de directe omgeving is veel te doen. Eduard de Nederlandse eigenaar is erg vriendelijk en behulpzaam wat ons betreft graag tot ziens!
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Werkelijk fantastisch

Jens de Goede, 11-12-2015

Ondanks mijn reservering op zeer korte termijn kon ik zo terecht in penthouse Soca, goed gerestaureerd en zeer stijlvol ingericht maar bovenal schoon, nergens zal je een vuiltje aantreffen!

De badkamer en keuken zijn nieuw, modern en erg ruim. Het tevens ruime terras en de bijbehorende ligstoelen heb ik helaas niet kunnen gebruiken maar je ziet dat alles aan het huis inclusief terras met oog voor detail is gerestaureerd.

Gecombineerd met alle moderne voorzieningen en het uitzicht over de wijde omgeving dat het huis te bieden heeft kan ik je een verblijf ten zeerste aanraden!

Gereisd alleenreizend in december 2015

Fam. Houben, 6-9-2015

Met ons gezin met 4 kinderen in de leeftijd van 11-18 hebben we een fantastische week gehad. Het huis is prachtig gerestaureerd en sfeervol ingericht met nieuwe en warme meubels. Aan de muur hangen schilderijen van de eigenaresse. De buitenkeuken is prachtig met een adembenemend uitzicht. De omgeving is zeer de moeite waard. Alles is te berijden en er is veel te doen. De eigenaars zijn zeer aardig en behulpzaam. Een echte aanrader.
Gereisd met oudere kinderen in juli 2015

Super appartement.

Hans en Ingrid vd spek, 4-9-2015

Het appartement is erg ruim en echt van alle gemakken voorzien. Wij waren met zijn tweeën dus hadden alle ruimte voor ons zelf, heerlijk. Rondom het appartement is een heel groot balkon waar je heerlijk kan zitten om te genieten van de zon en van het uitzicht. Winkels zijn in de buurt voor de boodschappen dus we kwamen niets tekort. We hebben een erg comfortabele vakantie gehad en komen graag een keer terug.
Gereisd met partner in juni 2015

SUPER appartement

Rob en Yvonne, 3-7-2013

Appartement Socapenthouse;

Mooi ingericht appartement, met echt alle voorzieningen die je je maar wenst. Van Wifi tot wasmachine. Bovendien op een schitterende locatie, op 1e etage, uitzicht over het dorp, dat iets lager ligt. De zwaluwen scheerden over het balkon! Midden in het dorp, met de bedrijvigheid van een dorp. De Nederlandse eigenaar hebben we diverse keren gesproken en heeft ons voorzien van tips voor de omgeving of voor een activiteit. Restaurant " Sterk" op loopafstand (400m, vanaf het eigen terras te zien) Prijs/kwaliteit is goed. Bij warm weer airco in het appartement. Schone appartement. Een aanrader en we komen zeker terug!

Gereisd met partner in juni 2013

mooi appartement

Luc en Lieve, 14-10-2012

Mooi appartement in het midden van het dorpje Most na Soci: luxueus en ruim, met een moderne keuken en badkamer, 2 slaapkamers en een enorm terras met een leuk uitzicht. In Most na Soci zijn er een paar restaurants, een kleine supermarkt, een postkantoortje en een bankautomaat.
Gereisd met partner in september 2012

Schitterend appartement op prachtige plek!

Peter en Katinka, 18-6-2012

Een prachtig ruim appartement, voorzien van alle luxe, en sfeervol ingericht. Met een fantastisch groot terras, gedeeltelijk met overkapping (heerlijk als het regent of als het heel warm is). Most na Soce is een klein en rustig maar heel sfeervol dorpje, en het supermarktje aan de overkant verkoopt alles, ook heerlijk brood. De omgeving van Most na Soce is prachtig, veel te doen en te zien. Na een actieve dag heerlijk thuiskomen in het appartement.
Gereisd met partner in juni 2012

comfortabel en luxe in een rustige omgeving

z.zivak, 11-1-2012

De accommodatie is netjes en luxe. Het terras is ruim en heeft een prachtig uitzicht. Het dorpje is zeer rustig, daar valt verder niet veel te beleven.

Maar de natuur is prachtig. Een plek om op zeer comfortabele wijze tot rust te komen. Een aanrader als je van rust, natuur houdt.

Gereisd met jonge kinderen in januari 2012

super ervaring

Kitty Paelinck, 9-10-2011

Het appartement is zeer smaakvol ingericht, zeer ruim en beschikt over alle comfort. Vanop het enorme terras heb je een zalig mooi uitzicht op de omgeving. Je zou er zo willen wonen. Een minpuntje misschien is dat er in het dorp zelf wat weinig te beleven valt en dat je moeilijk een auto kan missen. Alles hangt natuurlijk af wat je zelf wil.

Wat ons betreft : een aanrader!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2011

Super Penthouse

Guy&Monique, 12-9-2011

Het Soca penthouse is het mooiste appartement waar we ooit verbleven hebben. Dit appartement en het mooie land hebben dit voor ons een onvergetelijke vakantie gemaakt. Dank ook aan de eigenaars voor de tips en de hulp.
Gereisd met partner in juni 2011

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Soca Penthouse in Most na Soci , maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Soca Penthouse zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Soca Penthouse scoort een 9.65 uit 10 op basis van 32 reviews.