7,9

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Termal - Terme 3000**** bij :

3 reviews over Hotel Termal - Terme 3000 in het Nederlands

WAAAAAW

termote frank, 25-8-2014

Dit domein is het waard om 1300km te rijden.

Iedereen spreekt of vloeiend duits of engels.

Zwembaden verrassend proper.

Personeel heel vriendelijk en ze doen alles om eventuele problemen op te lossen.

Ook horeca in de directe omgeving is ok en ruim betaalbaar. Tanken doe echter beter in oostenrijk.

Wij zaten in chalets en hadden dagelijks verse handdoeken en kuisploeg maar geen airco. Dankzij de inplanting onder de bomen was dit echter geen nadeel ondanks de 32 graden.

kids logeerden in appartement en hadden airco maar geen verse handdoeken en geen poetsdienst.

Nadeel van dit domein is zijn ligging, ver van alles.

In Ptuj staat een vergelijkbaar domein van dezelfde groep. Vanuit Ptuj ben je veel vlugger in Zagreb of Hongarije en zijn uitstappen naar Ljublijana en bled beter te doen.

Wij hadden een fantastische vakantie met onze 2 dochters en aanstaande schoonzoon.

Domein is heel goed onderhouden en gelijkt verrassend veel op de fotos die we op verschillende sites van t.o's vonden.

Gereisd familie in juli 2014

Volgend jaar gaan we voor de 3e keer!

Stella, 11-8-2008

Net zoals vorig jaar hebben we het weer prima naar ons zin gehad hier. Het avondeten in Hotel Termal is er gigantisch op vooruit gegaan. Vorig jaar had je bij het avondeten een keuze menu (wat niet te eten was) met daarbij een buffet. Dit jaar was het alleen buffet en het eten was nu voortreffelijk! Het ontbijt is, net zoals vorig jaar, uitstekend. Het waterpark is zeer schoon. Mooie zwembaden. glijbanen en termaalbaden voor ong en oud. Heerlijk schepijs voor een redelijke prijs.
Gereisd anders in augustus 2008

Stella, 9-8-2007

Dit is het grootste water-attractiepark van Midden-Europa. Er zijn vele zwembaden, thermaalbaden en glijbanen voor groot en klein. Er zijn ook zeer veel (gratis) ligstoelen, zowel langs het zwembad als op grote ligweides van gras. Er zijn 3 verschillende hotels, een bungalowparkje en een camping naast. Wij zaten in Hotel Thermal. De kamer was ruim, met airco en minibar en mooie badkamer. Het eten was zeer uitgebreid, `s ochtends in buffetvorm en `s avonds de voor- en nagerechten in buffetvorm en voor het hoofdgerecht kan je uit 4 verschillende kiezen.

Er is gratis internet. Er is een animatieteam voor jong en oud, maar onze dochter van 6 vond de glijbanen veel interessanter. Elke avond is er wat te doen op het sportveld, er is ook vaak live-muziek. Het naburige dorpje Murska Sobota is leuk en gezellig en heel goedkoop op de terrasjes.

Het is ons hier zeer goed bevallen en we gaan zeker volgend jaar weer terug.

Gereisd anders in augustus 2007

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Termal - Terme 3000 in Moravske Toplice, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Termal - Terme 3000 zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Termal - Terme 3000 scoort een 7.86 uit 10 op basis van 4 reviews.