Aparthotel Birokrat ***

7,6

5 reviews over Aparthotel Birokrat in het Nederlands

Niet bijzonder, niet slecht

Ew, 5-9-2017

Het centrum van Ljubljana is gemakkelijk te bereiken vanaf dit hotel, lopend of met de bus. Het hotel is schoon en netjes. Het personeel van de receptie is vriendelijk, het personeel van de ontbijtzaal was niet erg vriendelijk. Het ontbijt is niet bijzonder, maar bevat alles voor een goed ontbijt: brood, melk, sap, roerbakei, yoghurt, muesli. De airco van de kamer werkte niet. Bij melding bij de receptie werd ons verteld dat het 17 graden was in onze kamer volgens de computer, maar het was eerder 25 tot 30 graden. De fitness en het zwembad zijn niet aanwezig in het hotel. De fitness zit aan de overkant van de straat. Het zwembad zit op loopafstand. Toen wij smiddags gebruik wilden maken van het zwembad, kregen we bij de receptie tickets mee voor het zwembad. Na een wandeling van ongeveer 20 minuten kwamen we bij het zwembad aan en kregen we te horen dat het zwembad dicht was omdat het sochtends had geregend. vervolgens konden we weer terug lopen.

De bedden zijn goed.de douche vaak koud

Gereisd met vrienden in juli 2017

Aanrader!

eric6995, 15-10-2013

Een fijne accommodatie op een prettige reisafstand van het centrum van de stad
Gereisd alleenreizend in september 2013

Prima hotel

Renee, 10-9-2012

Opvallende van dit hotel is, dat alles zo schoon is. Supervriendelijk personeel, zowel achter de receptie als in het restaurant. Mooie grote kamers en uitstekende bedden. Bushalte op 1 minuut loopafstand, er gaan zeer geregeld bussen naar/ van centrum. Nadeel: ligging aan een vrij drukke straat. Ramen moet je dichthouden als je aan de voorkant zit. Goed ontbijt in buffetvorm. Grote parkeerplaats bij het hotel voor gasten.

Dit hotel is een echte aanrader!

Gereisd met partner in september 2012

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Birokrat bij:

Leuk, maar niet bijzonder hotel

Bos, 27-8-2012

Hotel Birokrat oogt aan de buitenkant niet heel bijzonder. Ook de entree is niks bijzonders. De kamers maken wel veel goed, ruime kamers, schoon en met een goed bed.

Helaas is de airco niet krachtig genoeg om bij buitentemperaturen van 37 graden, de kamer goed te koelen.

Dit resulteert in zeer warme nachten.

Verder prima hotel.

Gereisd met partner in augustus 2012

Ideale uitvalsbasis voor stadsbezoek.

Mireille & Luc, 15-7-2012

Zeer propere en ruime kamers, voorzien van alle comfort. Uitgebreid ontbijtbuffet. Zeer vriendelijke en behulpzame receptiemedewerker. Rustig gelegen net buiten het stadscentrum en toch toch snelle vebinding met taxi of bus naar het centrum van de stad.
Gereisd met oudere kinderen in juli 2012

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Birokrat bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Birokrat in Ljubljana, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Birokrat zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Aparthotel Birokrat scoort een 7.63 uit 10 op basis van 5 reviews.