Beoordelingen Camping Sobec*****

Sobec*****
152 beoordelingen
Beoordelingen Camping Sobec*****
Šobčeva 25, 4248, Lesce

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Sobec***** in Lesce, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Sobec***** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Camping Sobec scoort een 8,1 uit 10, op basis van 152 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Sobec***** in Lesce, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Sobec*****, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere vakantiegangers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere vakantiegangers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Camping Sobec***** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 129 vakantiefoto's van Camping Sobec***** vinden. Je kunt 2 video's van Camping Sobec***** bekijken. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk dan accommodaties in Slovenie. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Slovenie. Vergelijk Camping Sobec***** met andere accommodaties in Lesce.
Even geduld a.u.b.

8,7
7,7
7,1
7,2
Toon score en beoordelingen van:
Met oudere kinderen, Juli 2014
"Mooi gelegen camping maar kijk uit voor de knutjes"vertalen
Jan W
7,0

29-07-2014 Sobec is mooi gelegen en toen wij er waren konden we een mooi plekje langs de rivier uitzoeken. Let op: bij het meer leven knutjes (of in het engels "no-see-um") dat zijn miniscuul kleine mugjes die je massaal steken als je 's morgens voor 09:00 uur het water in gaat. Daarna zijn ze verdwenen. Je merkt er eerst niets van maar je krijgt vreselijke jeuk, na een dag verschijnen er flinke rode plekken/bulten. Mijn vrouw had er 80! Ze verdwijnen over het algemeen na een week of twee.

"Prachtige camping"vertalen
Marjan
9,0

26-07-2014 De camping gebruikt om te overnachten. Deze camping wordt door veel Nederlanders gebruikt. Ontvangst netjes, je mag zelf een plek zoeken, restaurant is op de camping net als een camping winkeltje, in de buurt ook grote Lidl.
De camping ligt dichtbij de snelweg( deze hoor je niet). Op de camping een natuurbad. Sanitair keurig. Gratis wifi.
Camping goed te gebruiken als vakantiebestemming, mooie omgeving, sportieve bezigheden in de buurt. Echt een aanrader!

"Grote camping, mooie ligging"vertalen
vickydegendt
8,0

29-09-2014 Dit jaar 2 weken op camping sobec gestaan, dit was onze tweede keer. Het is een grote camping en het was er vrij druk, maar toch hadden wij niet het gevoel van drukte. Ondanks dat er grote groepen zaten had je geen last van geluidsoverlast of zo. Je mag er je eigen plaats kiezen en de plaatsen zijn niet echt afgebakend( behalve in de buurt van de zwemvijver) waardoor je echt ruimte hebt. De camping wordt omgeven door de soca, een snelstromende rivier met helder blauw water. Langs de achterkant van de camping, als je de brug oversteekt kan je mooie wandelingen maken en ook te voet naar bled. Of met de wagen ben je er op 5 min. Er zijn vele recreatiemogelijkheden: tennis, pingpong, volleybal, beachvolley,voetbal, speeltuinen, basket, minigolf en een zwemmeer met ligweide en speeltuigen op hét water.Vanop de camping kan je vertrekken om te raften en dagelijks wordt er een activiteit voorzien: kampvuur met verhalen ,folkloredans, wandeling,....Het is vriendelijk en behulpzaam personeel.

Met partner, Juni 2014
"Mooie camping"vertalen
Koos en Rinet
8,0

04-07-2014 Op doortrek kwamen we toevallig op deze camping terecht. Er was nog heel veel ruimte en de vrije keuze (zonder afgebakende plekken) is geweldig. De camping ligt prachtig midden in de natuur.
We stonden in Cesta 9, met sanitair nummer 3. Het was een keurig verzorgd sanitair, maar inderdaad de vraag of het voldoende is in het hoogseizoen. Wifi over de gehele camping aanwezig. We hebben gebruik gemaakt van het restaurant (terwijl NL voetbalde, wat op een groot TV werd uitgezonden). Het eten was prima. Prijs is niet echt goedkoop.Voorseizoen, tent, twee personen, elektriciteit min de ANWB korting, €26,56 voor één nacht.

Met vrienden, Aug. 2013
"Mooie camping"vertalen
Aranka
8,0

31-12-2013 Wij hebben op deze camping al 2 x overnacht op onze reis naar Kroatië.
Je kunt er lekker en goedkoop eten. De kinderen kunnen lekker in het meer zwemmen. En je mag je eigen plekje uitzoeken. De ligging van e camping is erg mooi!

Met jonge kinderen, Aug. 2013
"Waardeloos sanitair en enorm vies!"vertalen
Shannon
4,0
4,0
2,0

19-08-2013 De camping ligt prachtig aan een klein zwemmeertje en rivier, gelegen in een naaldbomenbos. Bij aankomst moet je nog een plekje zien te vinden in een overvolle camping. Echte plaatsen hebben ze niet, waar ruimte is zet je de tent/ caravan neer. Leuke speeltuin en sportvelden.
Een groot minpunt is het slechte sanitair! Blok 2 is oud, vies en ranzig. Ik kon mijn kinderen niet zelfstandig naar de WC te laten gaan, niet wetend hoe je de WCpot aantreft! Etensresten in wastafels, doucheputje is verstopt en sta je in een zwembad. Gezien er 1400 mensen op de camping zijn, moet er 24uur/dag schoongemaakt worden. Slovenen en italianen roken in sanitair ruimte en nemen hun hond zelfs mee naar toilet. Ranzig!
Regelmatig KOUD water. De wasmachine kost 6,10 euro, belachelijk duur!
Kinderen hebben veel plezier in speeltuin, zwemmeer, vriendjes en vriendinnetjes genoeg om mee te spelen.
Ik kom hier nooit meer, voor de prijs die ze vragen verwacht je meer.

Met partner, 2013
"Aanrader"vertalen
Imy Versloot
6,0

11-08-2013 Wij hebben eind juli 2 weken hier gestaan met de tent. We hebben enorm genoten. Deze camping bevindt zich in het dennenbos en heeft geen genummerde plaatsen. Het is er rustig en we hadden best veel ruimte om te staan. Het personeel is erg vriendelijk en behulpzaam. De camping ligt aan een meer waar je heerlijk kunt zwemmen (wel heel koud water). Langs de camping stroomt een snel stromende rivier. De omgeving is als een sprookje. De douches waren lekker warm, alleen het afwaswater was altijd koud.

Met oudere kinderen, Aug. 2013
"Prachtige omgeving"vertalen
MS
5,0
7,0

22-12-2013 Erg dure camping. Plaatsen niet duidelijk aangegeven. Sanitair was redelijk goed. Op tijd douchen anders file. Goed restaurant.
Camping ligt prachtig aan een snel stromend riviertje. Wij zijn wezen wandelen naar Bled. Mooie wandeling van 5 km, erg warm, dus 2 uur over gedaan.

"Smerig sanitair"vertalen
annet
5,0

09-09-2013 wij zijn er dit jaar voor de 3de keer geweest, maar je merkt de achteruitgang, en is het eigenlijk zijn 5 sterren niet meer waard. nu zijn wij het kamperen echt wel gewend en zullen wij niet snel klagen, maar hier werden de toiletten dagelijks waarschijnlijk maar 1 keer schoon gemaakten ook dat weet ik niet zeker. de maandverbandemmers zaten in ieder geval bij elk toilet bezoek meer dan vol.
ook was er ook tot in tegenstelling van andere jaren geen animatie meer.
over de hulpvaardigheid van het personeel valt helemaal niets op te merken, ze spreken de talen en zijn wel willend om te helpen.
ik vraag mij af of ze hun 5 sterren nog wel waard zijn.

"Geslaagde vakantie"vertalen
Alex
6,0

27-08-2013 Camping is voor onze doen groot. Toch stoort dat niet. In de periode dat wij kwamen was de grootste drukte al aan het voorbij gaan, 7 aug, en waren er mooie grote plekken beschikbaar. Wij vinden het een fijn systeem zo zonder vaste plaatsen. Meertje is erg leuk voor de kinderen, wel koud! Maar met het warme weer wat wij hadden wel lekker.
Kinderen (10 en 12) hebben het enorm naar hun zin gehad. Raften op de camping, roddelen en boomklimmen in Bled.
Wij stonden op Cona 7 en Sanitair 3 was wel zwaar belast. WC's en douches vaak bezet en koud water. Sanitair 2 was veel minder druk bezet, zag er netjes uit en had wel warm water. Wel is ons opgevallen dat er bij het schoonmaken weinig tot geen schoonmaakmiddel werd gebruikt. Dat kan beter, al zag het er op het oog over het algemeen wel netjes uit.
Al met al een prima twee weken doorgebracht!

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Waarom ga jij niet naar een sauna?

Bent u de eigenaar?