Beoordelingen Camping Sobec*****

Sobec*****
145 beoordelingen
Beoordelingen Camping Sobec*****
Šobčeva 25, 4248, Lesce

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Sobec***** in Lesce, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Sobec***** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Camping Sobec scoort een 8,1 uit 10, op basis van 145 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Sobec***** in Lesce, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Sobec*****, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere reizigers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere reizigers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Camping Sobec***** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 110 vakantiefoto's van Camping Sobec***** vinden. Je kunt 2 video's van Camping Sobec***** bekijken. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk accommodaties in Slovenie. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Slovenie. Vergelijk Camping Sobec***** met andere accommodaties in Lesce.
Even geduld a.u.b.

8,7
7,7
7,2
8,0
Toon score en beoordelingen van:
met vrienden, Aug. 2013
"Mooie camping"vertalen
Aranka
8,0

31-12-2013 Wij hebben op deze camping al 2 x overnacht op onze reis naar Kroatië.
Je kunt er lekker en goedkoop eten. De kinderen kunnen lekker in het meer zwemmen. En je mag je eigen plekje uitzoeken. De ligging van e camping is erg mooi!

met jonge kinderen, Aug. 2013
"Waardeloos sanitair en enorm vies!"vertalen
Shannon
4,0
4,0
2,0

19-8-2013 De camping ligt prachtig aan een klein zwemmeertje en rivier, gelegen in een naaldbomenbos. Bij aankomst moet je nog een plekje zien te vinden in een overvolle camping. Echte plaatsen hebben ze niet, waar ruimte is zet je de tent/ caravan neer. Leuke speeltuin en sportvelden.
Een groot minpunt is het slechte sanitair! Blok 2 is oud, vies en ranzig. Ik kon mijn kinderen niet zelfstandig naar de WC te laten gaan, niet wetend hoe je de WCpot aantreft! Etensresten in wastafels, doucheputje is verstopt en sta je in een zwembad. Gezien er 1400 mensen op de camping zijn, moet er 24uur/dag schoongemaakt worden. Slovenen en italianen roken in sanitair ruimte en nemen hun hond zelfs mee naar toilet. Ranzig!
Regelmatig KOUD water. De wasmachine kost 6,10 euro, belachelijk duur!
Kinderen hebben veel plezier in speeltuin, zwemmeer, vriendjes en vriendinnetjes genoeg om mee te spelen.
Ik kom hier nooit meer, voor de prijs die ze vragen verwacht je meer.

met partner, 2013
"Aanrader"vertalen
Imy Versloot
6,0

11-8-2013 Wij hebben eind juli 2 weken hier gestaan met de tent. We hebben enorm genoten. Deze camping bevindt zich in het dennenbos en heeft geen genummerde plaatsen. Het is er rustig en we hadden best veel ruimte om te staan. Het personeel is erg vriendelijk en behulpzaam. De camping ligt aan een meer waar je heerlijk kunt zwemmen (wel heel koud water). Langs de camping stroomt een snel stromende rivier. De omgeving is als een sprookje. De douches waren lekker warm, alleen het afwaswater was altijd koud.

met oudere kinderen, Aug. 2013
"Prachtige omgeving"vertalen
MS
7,0

22-12-2013 Erg dure camping. Plaatsen niet duidelijk aangegeven. Sanitair was redelijk goed. Op tijd douchen anders file. Goed restaurant.
Camping ligt prachtig aan een snel stromend riviertje. Wij zijn wezen wandelen naar Bled. Mooie wandeling van 5 km, erg warm, dus 2 uur over gedaan.

"Geslaagde vakantie"vertalen
Alex
6,0

27-8-2013 Camping is voor onze doen groot. Toch stoort dat niet. In de periode dat wij kwamen was de grootste drukte al aan het voorbij gaan, 7 aug, en waren er mooie grote plekken beschikbaar. Wij vinden het een fijn systeem zo zonder vaste plaatsen. Meertje is erg leuk voor de kinderen, wel koud! Maar met het warme weer wat wij hadden wel lekker.
Kinderen (10 en 12) hebben het enorm naar hun zin gehad. Raften op de camping, roddelen en boomklimmen in Bled.
Wij stonden op Cona 7 en Sanitair 3 was wel zwaar belast. WC's en douches vaak bezet en koud water. Sanitair 2 was veel minder druk bezet, zag er netjes uit en had wel warm water. Wel is ons opgevallen dat er bij het schoonmaken weinig tot geen schoonmaakmiddel werd gebruikt. Dat kan beter, al zag het er op het oog over het algemeen wel netjes uit.
Al met al een prima twee weken doorgebracht!

"Geweldig mooie camping"vertalen
gea_buijs
8,0

9-9-2013 Wat een heerlijke camping is dit. Op een steenworp van Bled, maar ook zo naar de Vintgar kloof, meer van Bohinj. Inderdaad vrije plaatsen, niet te reserveren. maar plaatsen zijn best ruim, goed beschut door de bomen. wij stonden tegenover het restaurant op Cona 3. Lekker centraal, geen overlast van het restaurant en vlakbij het zwemwater. zwemwater was koud maar schoon. Sanitair is netjes, niet gloedjenieuw, maar prima. Vissen in de rivier is duur, een visakte was 25 euro p.p. per dag met een maximum van 5 vissen. Campingwinkel zit net iets buiten de camping, goed assortiment. Restaurant op de camping is ook prima. Wifi werkte bij ons heel af en toe, dat was een minpuntje. maar wij komen hier zeker terug.

met partner, Juli 2013
"Fantastische plek"vertalen
opvakantie
9,0

30-7-2013 Prachtige ligging. Vriendelijke ontvangst bij de receptie, behulpzame mensen op de receptie. Je plaats mag je zelf uitzoeken, ruimte genoeg. Vier avonden per week is er entertainment op de camping.

met oudere kinderen, Juli 2013
"Leuke camping"vertalen
Marjan
5,0

10-8-2013 Vanuit Kroatië zijn we nog een paar nachten op deze camping geweest.
De camping ligt dichtbij de snelweg maar daar merk je niks van,
De ontvangst is vriendelijk en je mag zelf gaan staan waar je wilt.Het ligt in de bocht van een rivier waar veel activiteiten gehouden worden zoals raften.
Er is een groot zwemmeer en kindergedeelte om leuk te spelen, een speeltuin, en basketbalvoetbal/handbalveldjes.
Net buiten de camping een winkeltje voor brood en een krantje en beperkt assortiment. Dichtbij is de Lidl.
Het sanitair vonden wij niet zo schoon, en warm water hadden we alleen s'morgens in de douche. Verder keurige camping met prima plaatsen.

met oudere kinderen, Juli 2013
"Prima campeerplaats"vertalen
Mona Mekenkamp
8,0

26-8-2013 De camping ligt in een mooi gebied en is groot. Er is genoeg plaats te vinden om je caravan kwijt te kunnen. Soms moet je even zoeken, maar er zijn genoeg plaatsen beschikbaar, ook in het hoogseizoen.
Het meer is schoon en het water is heerlijk fris. Sanitair wordt prima onderhouden ,maar het verbaast me wat de gasten zelf achterlaten in toilet en douche. Personeel is vriendelijk en behulpzaam. WIFI is gratis ,maar werkt niet altijd. Per gezin is er maar 1 WIFI code beschikbaar voor 1 persoon en dat in deze tijd dat iedereen een smartphone of tablet heeft.

met partner, Juli 2013
"Super camping!"vertalen
Chantal
10,0
7,0

14-8-2013 Mooie camping in een bosachtige omgeving, gelegen aan een rivier waar je kunt zwemmen en vissen. Er zijn geen genummerde plekken, je mag zelf weten waar en hoe je gaat staan. De camping is groot en ruim, maar oogt niet massaal, omdat je je eigen plek ruim kunt creëren. Je zit middenin de natuur, we hebben één vlakbij de rivier gestaan en één keer op een soort terp. Er zijn 3 douchegebouwen, in de "spitsuren" moest je even wachten, maar daarbuiten was er volop plek. Er zijn wasmachines en drogers aanwezig, met een muntjessysteem, maar die waren vaker kapot dan dat ze het deden. Het personeel was erg vriendelijk en behulpzaam, bij problemen met de wasmachine werd er gelijk hulp geboden en kreeg je het muntje terug. Het restaurant en het winkeltje waren wel aan de prijzige kant, maar wat je er at of kocht was goed. Er worden diverse (water)sportactiviteiten aangeboden, waarvan een aantal vanaf de camping. De omgeving buiten de camping is echt heel mooi!!

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

Aanbiedingen

Last minute

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Wat ga jij doen met Pasen?

Bent u de eigenaar?