Camping Sobec *****

7,4

198 reviews over Camping Sobec in het Nederlands

Prachtige camping

Marc van Roij, 22-9-2017

Supermooie en vooral rustige camping. We hadden een heel mooi plekje vlak bij de rivier. Mooie douches.
Gereisd met partner in september 2017

Voor een paar dagen prima

Familie Bosman, 18-9-2017

Leuke camping. Als je van Kroatie afkomt scheelde het 15 graden 's nachts. Receptie was niet erg vriendelijk.Kwamen 's avonds aan, het had iets spannends, terug naar basic.Geen vaste staanplaatsen, gewoon wat zoeken. Restaurant wilde voor ons nog wel wat maken,'s avonds om 21.30 uur. Dankjewel kok! Alleen niet schrikken van de prijs. Cola kostte 3,50.! en het eten was ook niet erg goedkoop. Zwemmeer was vies en stonk. Sanitair werd met een lapje gedaan. Bled was een kwartiertje rijden. Wel ideaal voor diverse outdooractiviteiten en als je van wandelen houd. Prijs/kwaliteit staat niet in verhouding. Voor dar geld kon je ook andere leuke campings vinden, denk ik. Let op: anwb campingcard van te voren laten zien.Toen we wilde afrekenen was het internet eruit. We moesten contant betalen. De rekening hadden ze de avond van te voren uitgedraaid, zeiden ze. Ben gaan pinnen in het dorp. Toen ik terug kwam, werd er aan de man voor mij die wilde afrekenen,gevraagd, heeft u een campingcard? Dus toen ik aan de beurt was, zei ik dat ik die had. Ik was te laat, dit had ik van te voren moeten laten zien (is me niet gevraagd en 's avond om half 10 niet meer aan gedacht, dit konden ze nu niet meer veranderen vanwege het internet. (wel bij mijn voorganger?, dacht ik) En toevallig de avond van te voren de rekening uitgedraaid?Wordt een beetje met 2 maten gemeten.

Als het zo moet, dan liever niet meer op deze camping.

Grote gemoedelijke camping

Rosa, 12-9-2017

Wij zaten in bungalow nr 1.

Pluspunten:

- leuke animatie, maar geen onrustige avonden. Er werd 3x per week muziek georganiseerd, maar alles hield om 22 uur op.

- veel bomen/groen

- mooi zwemmeer met apart kinderbad

- veel te doen in de omgeving

- Lidl zit erg dichtbij

- Erg leuk huisje; lekker koel en ruim.

- Beddengoedwissel na een week; daar komen schoonmaaksters voor

Minpunten:

- Erg grote camping waardoor je kleine kinderen niet makkelijk alleen rond laat lopen.

- In hoogseizoen alles dicht op elkaar.

- Huisje nr 1 staat erg dicht op alle touroperator tenten. Andere huisjes hebben een gunstigere ligging!

- Mn de badkamer vond ik viezig, niet goed schoongemaakt.

- Onvriendelijke receptionisten

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Genoten op deze camping en vooral van de omgeving.

Mar, 25-8-2017

We hadden voor onze grote tent een erg ruime plek, en daarmee hadden we veel geluk toen we zagen hoe vol de camping kan lopen!! We hebben er 2 weken met veel plezier gestaan. Stonden Cona 7, rij 11/12. Dat betekent idd een heel eind lopen naar sanitair. (kom je makkelijk aan 10.000 stappen per dag!) We hoorden op die plek niets van de animatie, en dat vonden we niet erg, elke avond lekker rustig. Voor onze kinderen was het zwemmeer te ver lopen, en ze vonden het lang niet zo leuk als de rivier. Ja je moet goed kunnen zwemmen, maar de stroming was fantastisch om met je boot en zwemband of luchtbed te laten drijven. Dammen bouwen altijd leuk. Helemaal achter op camping een groter keienstrand. Sanitair wel wachtrijen, maar dan liep ik naar ander gebouw. Over algemeen wel schoon vond ik. We kookten water voor afwas. Maar 5 sterren camping mag wel warm water leveren daarvoor! Lesce heeft heerlijke italiaan, dus niet gegeten op camping. De kinderen hebben heerlijk gespeeld, de prachtige rivier voor je plek, en de ruimte die wij hadden voor het kamperen maakt dat we het enorm naar de hebben gehad. Zie verder bij "tips"
Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

Gezellige, mooie camping

Janneke Zonnenberg, 21-8-2017

Wij hebben op deze camping 8 dagen gestaan, op doorreis naar Kroatie. Bij aankomst mochten we zelf een plek uitzoeken. Na een tijdje rijden een mooie plek gevonden vlakbij het meer. Aan beide kanten een speeltuin. Ruime plek met veel bomen. Een nacht flink veel regen gehad waardoor de voortent helemaal blank stond. Plek was dus erg scheef en al het water bleef staan. Van de 8 dagen hebben we wel 5 dagen mooi weer gehad. Jammer dat je met koud water moet afwassen (alsof het dan schoon word), wij haalden een emmer warm water bij de douches vandaan.

Lekker meer om in te zwemmen, voor kinderen die nog niet kunnen zwemmen is er een afgebakend plekje, maar dat is niet erg ruim. Doordat het echt een doorreiscamping was en veel mensen komen en gaan was het voor onze kinderen lastig om vriendjes te maken.

De kloof is erg mooi om te bezoeken, het is wel ongeveer 1,5 uur lopen dus voor erg kleine kinderen niet zo geschikt.

Douches altijd warm en voldoende druk. Wel soms wachten tot je aan de beurt bent. Wc's redelijk schoon.

Restaurant op de camping erg duur, zonde van je geld.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

Prima camping alles aanwezig

de Vos, 20-8-2017

doordat de camping niet echt veel afgebakende plekken heeft kan dit soms rommelig over komen omdat je overal en nergens mag gaan staan.
Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Niet naar wat je ervoor betaald

Peter, 20-8-2017

Het meer op de camping is leuk en de biertjes zijn koud en betaalbaar. Met de aangrenzende speeltuin kun je zowel de grote als de kleintjes in de gaten houden. Verder kun je er leuke wandelingen maken bijvoorbeeld naar het dorpje zelf.

Op het terras kun je lekker zitten terwijl je de kids in de gaten kunt houden in de speeltuin en ze hebben lekkere ijsjes. In het restaurant dineren is een prijzige toestand. Met 5 personen 3 gerechten, 2 porties patat en drinken was dik in de 80 euro..

Voor het overige blijft er nog wel het e.e.a. te verbeteren.. Gelukkig hadden we gereserveerd en was er een plaatsje afgezet. Anders kun je rondrijden en ergens een paar vierkant meters claimen. Wil je stroom hebben neem dan maar een flinke verlengkabel mee. En voor water moet je ook een flink eind lopen. Het was er verder behoorlijk overbevolkt wat ertoe leidde dat je voor alles moest wachten, toilet wachten, douchen wachten, tanden poetsen wachten, afwassen wachten etc etc.. En het was ook nog niet schoon..

En tot slot koste dit alles een dikke 50 euro per dag! Voor dat geld zijn wij hele andere campings gewend.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

Leuke camping, verbeterpunten zijn er nog zeker!

Elina, 19-8-2017

Leuke camping, goede plaatsen. Wel vrije plaatsten, maar wij stonden op een hoek en dat was erg fijn. Veel bomen! Ziet er netjes uit. Honden welkom maar totaal geen last van. Iedereen houdt het netjes schoon!

Douche/wc ruimtes dichtbij de receptie zijn de nieuwere. Achterin de camping heb je een huisje met 6 douches voor heel het achterste gedeelte camping. Lange wachtrijen, vieze douches, spinnenwebben overal. Bij de nieuwere is het veel schoner! Geen warm water bij de afwaspunten op camping zelf. We bij douche/wc ruimtes.

Camping Ok voor een aantal dagen maar dan heb je het ook echt wel gezien. 7/8 min rijden naar Bled met auto!

Gereisd met partner in augustus 2017

Drukke camping

Bart C, 17-8-2017

Een rustige plaats gereserveerd in april en bij aankomst was deze netjes voorbehouden. De camping ligt in een pijnboombos en oogt zeer natuurlijk. Vanaf 22h was het stil op de camping. Maar ..: er is steeds file richting Bled (ga er niet of feestdagen! = koppenlopen). Camping ligt dichtbij autostrade en daarom, vooral vanaf 17h, een invasie van mensen die nog een plaatsje zoeken (waarom geen aparte doorreis sectie?). s'Avonds onmogelijk een warme douche te nemen. We maakten zelf wat warm water voor de afwas via caravan boiler. Kinderen zijn slechts enkele malen gaan zwemmen in het meer, ze vonden het niet aangenaam (hygiene ?, Stilstaan water voor een camping met capaciteit van 3000 personen). De eetgelegenheid niet gebruikt, oogde somber en aftands, er zijn genoeg alternatieven buiten de camping. De (door wie ?) toebedeelde 5 sterren zijn fictief. Slovenie is in volle campeer ontwikkeling, tijd voor wat meer concurrentie zodat er wat kwaliteitsdruk komt . Om positief af te sluiten: Slovenie is prachtig ! Proper, geen lelijke reklameborden langs de weg, vriendelijk en behulpzame mentaliteit, meertalig, moderne infrastructuur (wegen, winkels , enz..., ). Ga gerust naar Sobec maar beter niet in Juli en Augustus, ideale uitvalsbasis voor natuur- en cultuurbeleving.

Niet meer zoals vroeger

van Lent, 16-8-2017

Van kinds af aan komen wij hier al. De camping is in geen 20 jaar veranderd, sanitair is ook nog in oude staat en dat is te ruiken. Verder in sanitairgebouw 2 zijn 3 van de 5 urinoirs verstopt, waardoor het water met andersmans zeik over de rand loopt. Oplossing van de camping is simpel, teiltje er onder en het kan weer een half uur vooruit. Douches zijn wel prettig, schoon en een harde straal. Echter na 19:00 geen warm water meer. Ook afwassen kan je rond deze tijd vergeten. Er is bij de afwasgelegenheid geen warm water.

Camping is erg vol rond deze tijd. Hutje mutje, weinig gras en veel blubber. Komt denkelijk door de hevige regenval afgelopen weken.

De ligweide aan het meer is wel fantastisch en voor kinderen een afgezet zwemgebied met een trampoline in het water. Ook is er een speeltuin. Er is een lifeguard aanwezig, +1 wat mij betreft.

Restaurant op de camping is simpel maar prima eten.

Gereisd met partner in augustus 2017

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Sobec in Lesce, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Sobec zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Sobec scoort een 7.38 uit 10 op basis van 211 reviews.