7,4

191 reviews over Camping Sobec in het Nederlands

Leuke camping, verbeterpunten zijn er nog zeker!

Elina, 19-8-2017

Leuke camping, goede plaatsen. Wel vrije plaatsten, maar wij stonden op een hoek en dat was erg fijn. Veel bomen! Ziet er netjes uit. Honden welkom maar totaal geen last van. Iedereen houdt het netjes schoon!

Douche/wc ruimtes dichtbij de receptie zijn de nieuwere. Achterin de camping heb je een huisje met 6 douches voor heel het achterste gedeelte camping. Lange wachtrijen, vieze douches, spinnenwebben overal. Bij de nieuwere is het veel schoner! Geen warm water bij de afwaspunten op camping zelf. We bij douche/wc ruimtes.

Camping Ok voor een aantal dagen maar dan heb je het ook echt wel gezien. 7/8 min rijden naar Bled met auto!

Gereisd met partner in augustus 2017

Drukke camping

Bart C, 17-8-2017

Een rustige plaats gereserveerd in april en bij aankomst was deze netjes voorbehouden. De camping ligt in een pijnboombos en oogt zeer natuurlijk. Vanaf 22h was het stil op de camping. Maar ..: er is steeds file richting Bled (ga er niet of feestdagen! = koppenlopen). Camping ligt dichtbij autostrade en daarom, vooral vanaf 17h, een invasie van mensen die nog een plaatsje zoeken (waarom geen aparte doorreis sectie?). s'Avonds onmogelijk een warme douche te nemen. We maakten zelf wat warm water voor de afwas via caravan boiler. Kinderen zijn slechts enkele malen gaan zwemmen in het meer, ze vonden het niet aangenaam (hygiene ?, Stilstaan water voor een camping met capaciteit van 3000 personen). De eetgelegenheid niet gebruikt, oogde somber en aftands, er zijn genoeg alternatieven buiten de camping. De (door wie ?) toebedeelde 5 sterren zijn fictief. Slovenie is in volle campeer ontwikkeling, tijd voor wat meer concurrentie zodat er wat kwaliteitsdruk komt . Om positief af te sluiten: Slovenie is prachtig ! Proper, geen lelijke reklameborden langs de weg, vriendelijk en behulpzame mentaliteit, meertalig, moderne infrastructuur (wegen, winkels , enz..., ). Ga gerust naar Sobec maar beter niet in Juli en Augustus, ideale uitvalsbasis voor natuur- en cultuurbeleving.

Niet meer zoals vroeger

van Lent, 16-8-2017

Van kinds af aan komen wij hier al. De camping is in geen 20 jaar veranderd, sanitair is ook nog in oude staat en dat is te ruiken. Verder in sanitairgebouw 2 zijn 3 van de 5 urinoirs verstopt, waardoor het water met andersmans zeik over de rand loopt. Oplossing van de camping is simpel, teiltje er onder en het kan weer een half uur vooruit. Douches zijn wel prettig, schoon en een harde straal. Echter na 19:00 geen warm water meer. Ook afwassen kan je rond deze tijd vergeten. Er is bij de afwasgelegenheid geen warm water.

Camping is erg vol rond deze tijd. Hutje mutje, weinig gras en veel blubber. Komt denkelijk door de hevige regenval afgelopen weken.

De ligweide aan het meer is wel fantastisch en voor kinderen een afgezet zwemgebied met een trampoline in het water. Ook is er een speeltuin. Er is een lifeguard aanwezig, +1 wat mij betreft.

Restaurant op de camping is simpel maar prima eten.

Gereisd met partner in augustus 2017

Waardeloos en veeeeel te duur

M.Joosten, 15-8-2017

Deze camping uitgekozen als doorreis camping zijnde, om 16.30 aangekomen en gevraagd voor een plekkie voor 1 nacht , zoek maar een plek en hebben helaas geen stroom voorziening, helaas geen stroom maar verder rijden hadden we geen zin meer in, plek gevonden waar we net aan konden staan half op voetpad maargoed we stonden.

Andere dag met uitchecken betalen....... dat is dan 58 EUR..... met douche koud water....dit was eens en nooit meer

Leuk!

Suus, 14-8-2017

Groot terrein, prettige plekken, goede wegen, prima toiletgebouwen, behulpzame receptie, prima sfeer.

Douches waren lekker warm, goede straal. Er waren alleen wel wat weinig douches. Toiletten werden goed schoongemaakt.

Er zijn weinig elektra kasten waardoor je een lange kabel nodig kunt hebben en je soms over de weg heen moet met je kabel.

Meer is leuk. De trampoline en de ijsberg in het meer zijn een leuke hangplek voor de kinderen. Mijn twee jongens van 13 en 15 hebben zich uitstekend vermaakt met de overige jeugd op de camping.

Rivier is koud en stroomt te hard om in te kunnen zwemmen.

Als je niet vlak bij het meer staat is de camping rustig (weinig lawaai).

Omgeving is prachtig. Aanrader is de vele (goed aangegeven!) wandelroutes is de omgeving. Onze buren op de camping waren ook erg te spreken over de mountainbike routes maar daar hebben wij geen gebruik van gemaakt.

Triglav gebergte is prachtig en leent zich voor meerdere actieve en uitdagende dagtochten. Bled is leuk maar erg toeristisch.

Gereisd familie in juli 2017

niet supergoed bevallen

visie, 13-8-2017

De eerste overnachting op de heenweg beviel wel goed, dus we besloten op de terugweg nog een paar nachten te boeken. Reserveren was niet nodig werd vertelt, er was altijd wel plek. Op de terugweg 3 nachten een plekje gezocht. Het was overvol! we vonden een plekje maar naast ons stonden tenten van de organisatie Faro (?) en zij gebruikten de omliggende standplaatsen als parkeerplaats voor hun auto omdat ze te weinig plek bij hun eigen tenten hadden. Er zijn geen vaste plekken en zo ontstaat een beetje 'het recht van de sterkste". Jammer dat bij de receptie weinig betrokkenheid wordt getoond bij het comfort van de gasten. Sanitair was wel schoon en capaciteit was voldoende. Maar het water was vaker koud dan warm, voor het afwassen was geen enkele keer warm water! De camping was druk, overbelast en niet comfortabel. In minder drukke weken vast een prima camping maar niet in het hoogseizoen!!
Gereisd familie in augustus 2017

Camping veel massaler dan beschreven op website

Fam. Buijs, 12-8-2017

Wij stonden in een sectie die gelukkig vrij rustig was en hadden een grote plaats zoals gevraagd. Sanitair was vrij dichtbij en werd goed bijgehouden gedurende de dag. Echter als je je plek niet helemaal had bezet werd er aan het vrije deel een tent of een camper toebedeeld, dit was veel voor 1 nacht maar werd door sommige niet als fijn ervaren. Bij het opbreken van onze tent, om 8 uur 's morgens, stond de volgende caravan alweer te wachten. Meneer had zelfs het lef om te vragen hoelang het nog zou gaan duren! En dit terwijl we er pas om 12 uur afmoesten!

Al met al fijne vakantie gehad, kinderen veel gezwommen in het meer (wel veel last van de knutjes) en veel gezien van de mooie omgeving. Of het de volgende keer weer deze camping wordt, dat weten we nog niet.

Gereisd familie in juli 2017

Niet voor ons

Nadia, 10-8-2017

Grote camping waar je je eigen plek moet uitzoeken. Op eerste gezicht ziet de camping er mooi en groen uit. Wij zijn hier 3 dagen geweest en vanwege het slechte weer vertrokken.

Sanitair ziet en mooi uit, maar stinkt wel behoorlijk.

Liggen van de camping is erg goed, je zit vlakbij mooie natuurgebieden en stadjes.

Personeel zijn we niet heel positief over, deze waren nogal nors en niet behulpzaam.

Wij vonden dit zeker geen 5 sterren camping! We hebben op 4 sterren campings gestaan waar deze camping bij lange na niet aan kan tippen.

Gereisd met partner in juli 2017

Geen aanrader

T, 10-8-2017

Nette camping net over de grens van Slovenie

Helaas ligt Sobec niet aan Lesce/Bled vast waardoor je voor een bezoekje ook echt de auto nodig hebt.

De camping ligt aan de rivier wat leuk is voor kinderen. Er zijn diverse organisaties rond de camping die activiteiten als raften aanbieden.

De camping zelf was helaas overvol. Er werd op ieder stukje groen maar mensen geplaatst waarbij je als campinggast vrijwel geen privacy had.

Gevolg hiervan was ook dat er (hele) lange wachtrijen staan voor de toiletten en douches wat dagelijks terugkeerde en waardoor deze niet schoon zijn.

Warm water was zeer beperkt waardoor je genoodzaakt was te douchen met koud water.

Ook het restaurant gaf een niet-vertrouwd gevoel.

De eerste dag voor 2 drankjes €5,- behaald die een dag later ineens €7,50 waren. Restaurant gaf ons het gevoel met 2 kaarten/prijzen te werken (ook met eten ervaren)

De prijs voor een overnachting wat de camping rekent is zeker niet goedkoop en in deze situatie ook veel te duur

Gereisd met partner in juli 2017

Geen aanrader (meer)

Elvira, 10-8-2017

Sobec is een mooie camping vlakbij Bled en het Triglav natuurgebied, dat echt prachtig is (kabelbaan bij Vogel aan te raden - en dan lopen naar de top). De camping ligt mooi in het groen en de rivier die om de camping heen gaat is leuk om in te varen of te zwemmen (wel koud). Het meertje bij de camping is erg leuk voor de kinderen, met mooi uitzicht op de bergen. Misschien in het voor- en naseizoen een fijne camping, maar in het hoogseizoen helaas echt een afrader. De camping laat twee keer zoveel mensen toe als dat mag; commercieel staat dik boven kwaliteit, dat merk je ook aan de medewerkers. Resultaat: steeds koude douches, rijen voor wc's en douches, niet heel schoon dus, en een niet werkbare wifi. Daarnaast wordt elk denkbaar plekje opgevuld met tenten en campers, dus je zit bij elkaar op schoot en elke avond rijden er rijen campers rond op zoek naar een plekje. Hierdoor meer een festivalgevoel dan een vakantiegevoel.
Gereisd familie in augustus 2017

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Sobec in Lesce, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Sobec zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Sobec scoort een 7.42 uit 10 op basis van 204 reviews.