Hotel Miklic ****

Hotel Miklic
Miklic

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Miklic bij:

2 reviews over Hotel Miklic in het Nederlands

Een aanrader, vriendelijk en behulpzaam

DirkenTony, 20-8-2014

De ontvangst was zeer vriendelijk. De uitbaters spreken Engels en Duits.Het hotel is uitstekend gelegen om een aantal mooie bergwandelingen te maken. De zoon van de uitbaters kan zeer goede info over deze wandelingen geven.

Het ontbijt is verzorgt en uitgebreid. Men doet alle moeite om het naar onze zin te maken (op vraag koude melk, nutella,...) Onze kamer was zeer ruim, we kregen voor 2 personen 2 slaapkamers, badkamer, living en 4 balkons! en we hadden een gewone kamer geboekt.

Topverblijf voor een zeer goede prijs!

Gereisd met partner in juni 2014

UITMUNTEND

hendrik cauwelier, 22-9-2009

Deze zomer waren we gedurende 13 dagen in Kranska Gora. Dit hotel is abnormaal goed: zeer grote kamer (7m diep ) balkon met schitterend zicht op de bergen en heel rustig gelegen: 400m van het centrum. Het restaurant was abnormaal goed, werkelijk haute-cuisine. Keuze ts 20 verschillende voor- en hoofdgerechten, 8 verschillende nagerechten: dit hotel verdient een extra *!!!!!!!
Gereisd met partner in september 2009

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Miklic in Kranjska Gora, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Miklic zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Miklic scoort een 10 uit 10 op basis van 2 reviews.