Appartement Garni

Appartement Garni
Garni

2 reviews over Appartement Garni in het Nederlands

Fam Wessels, 2-8-2006

We zijn hier de tweede week van juli geweest met onze dochters van 7 en 6 jaar. We hebben een super fijne vakantie gehad. Kransjka Gora is een gezellig dorpje midden in de bergen. Overal heb je prachtig uitzicht. De appartementen Vitranc/Garni zijn heel goed bevallen. Overal lekker dichtbij en toch rustig gelegen en vanaf je balkon prachtig uitzicht. Het zwembad van hotel Larix waar we gratis gebruik van mochten maken is heel mooi met alles erop en aan. Vanuit het plaatsje kun je heel veel uitstapjes maken. En op sportief gebied kom je zeker aan je trekken. Wij komen zeker terug naar het mooie Slovenie.
Gereisd familie in juli 2006

Fam.Weber, 28-9-2005

Wij zijn al 4!!! keer naar Kranjska Gora geweest en steeds in appartement Garni,dat wil wel wat zeggen.

Het is een mooi gebouw en de appartementen zijn heel ruim en vrij modern aangekleed.

Je hebt een mooi uitzicht over de bergen en mag gebruik maken van het zwembad en beautycenter van het naastgelegen hotel.een klein minpuntje is dat er maar 1 keer in de 5 dagen een linnengoedwissel plaatsvind.

Verder is de omgeving geweldig aan natuurschoon en er zijn legio mogelijkheden om allerlei buitensporten in deze mooie natuur te doen.

De mensen zijn er allemaal erg vriendelijk en het eten is er overal heerlijk,met als tip:het spaghettiehuis,frida en papa joe!!!

Gereisd anders in september 2005

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Garni in Kranjska Gora, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Garni zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Garni scoort een 9 uit 10 op basis van 2 reviews.