Beoordelingen Vakantiehuis Maharac***

Maharac***
41 beoordelingen
Beoordelingen Vakantiehuis Maharac***
Kamno 3, 5220, Kamno

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Maharac*** in Kamno, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Maharac*** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Vakantiehuis Maharac scoort een 8,7 uit 10, op basis van 41 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Maharac*** in Kamno, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Maharac***, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere reizigers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere reizigers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Vakantiehuis Maharac*** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 57 vakantiefoto's van Vakantiehuis Maharac*** vinden. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk accommodaties in Slovenie. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Slovenie. Vergelijk Vakantiehuis Maharac*** met andere accommodaties in Kamno.
Even geduld a.u.b.
Lettergrootte: A A A

19 beoordelingen over Maharac***

41 beoordelingen
8,5
8,9
9,2
Toon score en beoordelingen van:
Met partner, Juni 2014
"Genieten"vertalen
Thea
9,0

05-07-2014 15 dagen genoten van een heerlijk, rustig van alle gemakken voorzien en zeer ruim appartement in een prachtige omgeving

Met jonge kinderen, Mei 2014
"Comfortabele accomodatie in mooie omgeving"vertalen
Familie Van Dijk
9,0

14-07-2014 Wij verbleven in het bovenste appartement Matajur. Het appartement is ruim, modern en smaakvol ingericht. Van alle gemakken voorzien (vaatwasser, wasmachine, wifi, airco). De tuin ligt er prachtig bij en mag vrij gebruikt worden, ideaal voor onze kinderen. Het appartement beschikt over een klein en een groot balkon/terras met beide zicht op de tuin. De eigenaar is vriendelijk, geïnteresseerd en behulpzaam. Het is een mooie uitvalsbasis voor diverse uitstapjes (Bled, Ljubljana, Piran, het nationale park Triglav). De Soca-rivier is spectaculair van kleur.

Met vrienden, 2013
"We voelden ons hier gelijk thuis!"vertalen
Maria
9,0

30-09-2013 Luxe en schoon appartement, erg mooi gelegen met uitzicht op de Julische Alpen. We hebben genoten van de goed uitgeruste keuken, de ruime slaapkamers met fijne bedden, de moderne badkamer met inloopdouche, seperaat toilet en zeer sfeervol ingerichte woonkamer.
De eigenaren zijn zeer gastvrij en behulpzaam. We komen graag nog een keer terug, al was het maar om nog een keer te eten in Hisa Franko en te zwemmen in de Soca!

De beste prijzen en last minutes voor Vakantiehuis Maharac*** bij:

Met vrienden, Sept. 2013
"Super verblijf"vertalen
Paul Huve
10,0

07-10-2013 Mooi, schoon en heerlijk rustig appartement gelegen in een wonderschone omgeving.

Met jonge kinderen, Aug. 2013
"Heerlijk appartement in rustig dorpje"vertalen
Rutger
10,0

15-08-2013 Het huis is in een rustiek dorpje gelegen. De natuur in de omgeving is prachtig. Het huis is van alle gemakken voorzien met zeer veel leefruimte. Ondanks de drie appartementen in het gebouw heb je geen 'last' van elkaar. Ieder appartement heeft zijn eigen terras, allemaal op een andere zijde van het huis.
Eduard (de eigenaar) heeft veel tips voor waar je kan zwemmen, wandelen, eten maar ook boodschappen kan doen.
In de grote gemeenschappelijke tuin is een vaste barbecue voor de gasten met een overdekt terras.

Met oudere kinderen, Juli 2013
"Geweldig"vertalen
carina
7,0
9,0

17-10-2013 Wij zijn in juli voor 2 weken naar vakantiehuis Maharac geweest. Het was in een woord "super". Na een lange reis werden we hartelijk welkom geheten door de eigenaar Eduard. We voelden ons meteen thuis. Aan het huis ontbrak werkelijk niets. Met ook nog eens een grote veranda konden we s 'avonds tot laat nog buiten zitten. Het huis ligt lekker rustig in een prachtige omgeving waar van alles te doen is. Van wandelen, fietsen tot allerlei watersporten.
Het huis ligt dicht bij een rivier waar je heerlijk kunt zwemmen. (wel wat fris).
Het enige wat we misten en wat het naar onze mening helemaal af zou maken is een zwembad in de tuin. Maar wie weet.......
Wij komen hier graag nog een keer terug.

Met oudere kinderen, Juli 2013
"Feel Good locatie"vertalen
Henk van der Heide
9,0

13-10-2013 Wij verbleven in appartement KRN. Recentelijk gerenoveerd, voorzien van alle gemakken. Luxe, maar knus ingericht. Je voelt je snel op je gemak.
Het weer was prachtig, fijn dat het appartement voorzien is van airco. Dit komt de nachtrust ten goede. En dat heb je nodig. Er zijn volop outdoor activiteiten te ondernemen in een werkelijk schitterende omgeving. Kamno is een klein dorpje. Voor je boodschappen, een restaurant of andere zaken kun je heel goed terecht in aangrenzende plaatsen. Alles is binnen handbereik. 's Avonds is Kamno heel rustig, er zijn geen uitgaansgelegenheden. We waren aangenaam verrast door de Sloveense gastvrijheid/vriendelijkheid. Kortom: top locatie in een fantastische omgeving.

Met vrienden, Apr. 2013
"Prima uitval basis voor activiteiten op de rivier"vertalen
Edwin
9,0

13-05-2013 Een zeer mooi ruim appartement met alles er op en er aan.
Ruime kamers die stijlvol zijn ingericht.
Uitstekend werkende WiFi verbinding.
Grote tuin, met mogelijkheden om (onder een groot afdak) te barbecuen.

Met oudere kinderen, Aug. 2012
"Zeer mooi ingericht"vertalen
Tjeert-Jan
10,0

24-08-2012 Hoog niveau van afwerking. Prachtig dal en vriendelijke dorpsbewoners en een prachtige rivier met hele mooie vissen. De eigenaren zijn zeer vriendelijk en staan je met raad en daad bij.

Het was gemiddeld 5 graden warmer dan normaal en op het hoogtepunt was het er 37 graden. Dan is het fijn dat er een goed werkende airco in de loft is.

In de dorpen in de buurt kun je lekker uit eten voor veel lagere prijzen dan in Nederland. Ook Italie is in de buurt en Udine is een mooi stadje om te bezoeken.

Kortom: het is een fijn onderkomen met een geweldig echtpaar die de zaken runt.

Met oudere kinderen, Juli 2012
"Beslist een appartement om terug te komen"vertalen
barthe rozemond
9,0

23-07-2012 Lief, slaperig dorpje. Voorzieningen in nabijgelegen stadjes: kolbarid en tolmin. Heerlijk huis; ruim en comfortabel. Aardige en behulpzame eigenaren. Groot balkon. Vele mogelijkheden om te wandelen/fietsen en allerlei mogelijkhedem om te sporten: kayak/kanoe/paragliden etc. Wij (2 volwassenen en twee kinderen van 19 en 14) komen zeker terug!

Aanbiedingen

Last minute

Winterzon

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Ik zou vooral een kerstmarkt bezoeken om...

Bent u de eigenaar?